Het is nu 20 mei 2012, 16:21

Enquête online ticketingsysteem voor voetbalwedstrijden JPL

Het wel en wee van het Belgisch voetbal
  • Auteur
    Bericht

Enquête online ticketingsysteem voor voetbalwedstrijden JPL

Berichtdoor niels14 » 06 jan 2012, 00:16

Als laatstejaarsstudent handelswetenschappen maak ik in het kader van mijn masterproef een evaluatie van het online ticketingsysteem (http://www.ticketingonline.be) voor voetbalwedstrijden uit de Jupiler Pro League. De bedoeling is na te gaan waar toeschouwers belang aan hechten bij het bestellen van hun tickets. Hiervoor had ik graag een beroep gedaan op uw hulp.

Ook mensen die niet naar het voetbal gaan, kunnen deze enquête invullen, zodat ik ook over die groep iets significants kan verklaren.

Hieronder zal je twee links zien. De mensen die jarig zijn in de EVEN maanden, mogen de EERSTE enquête invullen. De personen die jarig zijn in de ONEVEN maanden, nemen de TWEEDE enquête. De enquête duurt ongeveer 10 minuten.

Link eerste enquête (even maanden):
http://hub.qualtrics.com/SE/?SID=SV_ctGtKcHbfs3aVms

Link tweede enquête (oneven maanden):
http://hub.qualtrics.com/SE/?SID=SV_eRG0gcibZwvmWNu

Stel dat je nu eenmaal graag enquêtes invult, is het zeker niet verboden om beide in te vullen. Ik ben alvast heel tevreden als je wat van je schaarse vrijetijd wilt aanwenden om er één te beantwoorden!
niels14

Mijn team: .

Re: Enquête online ticketingsysteem voor voetbalwedstrijden

Berichtdoor bremsky » 06 jan 2012, 15:03

Done
bremsky

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor kierewiet » 06 jan 2012, 16:08

Idem
't Is stil, waar het nooit waait.
kierewiet

Berichtdoor shakespare » 06 jan 2012, 16:17

OK
shakespare

Berichtdoor elron55 » 06 jan 2012, 16:24

gedaan
Ik zeg maar zoo, dat is korter als dierentuin
elron55

Berichtdoor niels14 » 06 jan 2012, 16:46

Ik wil degene die de enquête reeds hebben ingevuld bedanken en er toch de nadruk op leggen dat het zeker in het belang is van de supporters dat er een hoge respons is.
Zoals je al kon lezen, onderzoek ik de mate waarin supporters belang hechten aan een aantal kenmerken van een ticketingsysteem. Dit met de bedoeling om het huidige online ticketingsysteem te evalueren. Het is daarom belangrijk dat zoveel mogelijk supporters dit invullen, zodat de resultaten zo realistisch mogelijk zijn.
niels14

Berichtdoor niels14 » 15 feb 2012, 10:54

Momenteel heb ik op beide enquêtes respectievelijk 269 en 312 volledige antwoorden. Ik had graag op beide een respons van 380 gehad, omdat die met 95% betrouwbaarheid de volledige populatie kunnen beschrijven.
Daarom laat ik de enquête nog een weekje openstaan en volgt een laatste oproep om de enquête alsnog in te vullen, ofwel ook de 2de enquête in te vullen. Het duurt bovendien maximum 10 minuten en ik vind het persoonlijk nog leuk antwoorden bij het keuze-experiment. ;)
niels14

Keer terug naar Nationaal voetbal