Als dit rond komt.

Het is nu 20 mei 2012, 16:20
Re: Engeland 2011-2012
nice 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Re: Engeland 2011-2012'Mancini behandelde me als een hond en zei verschrikkelijke dingen'
Dinsdag, 14 februari 2012 om 00:05 Carlos Tévez gaf maandagavond aan dat hij wil terugkeren in het eerste elftal van Manchester City en de harten van de fans weer wil heroveren. Voordat het zover kan komen, moet de aanvaller echter eerst weer eens om tafel met Roberto Mancini. Tévez is nog altijd boos over de wedstrijd in de Champions League tegen Bayern München, van 27 september 2011. Mancini wilde Tévez in dit duel als invaller binnen de lijnen brengen, maar de Argentijn weigerde, waarna een maandenlange soap volgde. Tévez komt nu met zijn eigen lezing over het incident: “Ik was in een slecht humeur, omdat ik de hele eerste helft had warmgelopen, maar de coach Nigel de Jong in de ploeg bracht voor Edin Dzeko. We gingen dus defensief wisselen en daarom besloot ik om weer op de bank te gaan zitten”, vertelt de aanvaller. “Toen ik ging zitten kwam Edin net van het veld af. Hij was erg boos op Mancini”, vervolgt Tévez. “Hij zag dat de tunnel dicht was en dat hij dus niet naar de kleedkamer kon. Hij moest naast Roberto gaan zitten en ze kregen ruzie met elkaar. Roberto had me niet gezien, maar toen hij zag dat ik weer was gaan zitten, werd hij woedend. Hij zat middenin een argument, maar brieste toen dat ik moest blijven lopen. Hij behandelde me als een hond.” Daar was Tévez niet van gediend: “Toen hij op die toon tegen mij sprak, zei ik: ‘Nee, ik ga niet meer warmlopen’. Ik wilde wel spelen, maar de coach was in een slecht humeur omdat hij ruzie had gehad met Dzeko. Roberto begon ook tegen mij te schelden, maar ik was juist erg kalm. Mancini zei verschrikkelijke dingen tegen me. Op de beelden is duidelijk te zien dat ik zelf rustig was.” Als hij zo begint na te trappen zal hij inderdaad nog veel aan spelen toekomen! ![]() You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nieuws wordt bevestigd: Eden Hazard kiest voor Tottenham. Rode Duivel Eden Hazard is tot een akkoord gekomen met de Engelse topclub Tottenham Hotspur. Dat meldt France Football maandag op zijn website. http://sport.be.msn.com/nl/voetbal/buitenland/article.html?Article_ID=563849
Re: Engeland 2011-2012Voor de geïnteresseerden, Chelsea - West Ham in de FA Youth Cup: http://uktv-sport.webs.com/apps/videos/ ... chelsea-tv
Wat een slotfase Eens benieuwd naar de verlengingen
Re: Engeland 2011-2012Het rommelt precies in Chelsea.. Zij gaan misschien eerder tot een stemming komen als wij..
![]() http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... geen_steun
Re: Engeland 2011-2012Zondag staat de NLD op het programma...Niet alleen altijd beladen en bijzonder (heb dit seizoen de match op WHL gezien en na de match was ik weer eens verbaasd over mùezelf hoe ik me liet meetrekken in het beschimpen van Van Persie:-) maar ,met nog één/derde van het seizoen te gaan deze keer ook richtingaangevend.
In principe zou het niet meer mogen misgaan voor Spurs. 10 punten voorsprong op The Arse en Chelsea, een top 4 (en CL-plaats) zou voor het oprapen moeten liggen. Maar als er één ploeg gekend is om absolute verwachtingen te scheppen bij de fans en hen dan teleur te stellen, is het Spurs... In principe hebben we het momentum..pas Newcastle voetballes gegeven met 5-0 (at home), en de geblesseerden (met op kop VDV) die terugkeren. (ok, de 0-0 op Stevenage voor de cup niet meegerekend) Arsenal ziet nog maar eens spelers toegevoegd woren aan de lange lijst van geblesseerden (Mertesacker, Ramsey, Gibbs en Chamakh zijn de nieuwste aanvullingen op de lijst van geblesseerden) Alleen jammer dat hun meest cruciale speler Van Persie voor zijn doen zo lang blessurevrij blijft. Was dat nu echt nodig? Desondanks zou ik op voorhand tekenen voor een punt. We zijn nu twee seizoenen ongeslagen in the Emirates en ik zou het liefst zo houden. Bovendien is Arssenal thuis nog steeds sterk. Slechts 2 nederlagen thuis, pas nog Blackburn geklopt met 7-1 en enkel 9 tegendoelpunten (enkel City en liverpool hebben er thuis nog minder tegengekregen) En een NLD brengt altijd onvermoede krachten naar boven. Ik zou tevreden zijn met een punt; het houdt Arsenal op tien punten en we hebben dan Liverpool, City, Arsenal en Newcastle gehad. Enkel United en Chelsea (beiden thuis) wachten ons dan nog van de "grote" ploegen.. Ben echt benieuwd voor dit weekend Spurs kennende vrees ik eigenlijk voor een nederlaag. Maar stel dat we zouden winnen en "hen" op 13 punten kunnen zetten, dan weet ik wel enkele plaatsen in the northumberlandarea waar stevige feestjes worden gevierd..en dan is die top 4 plaats opnieuw een feit. (en zal ik waarschijnlijk met irnonie terugdenken aan die confrontatie na onze vorige CL-campagne toen de Arsefans zongen" Championsleague, never again") Ben echt benieuwd...Vrees voor een 3-1, hoop op een 1-1, word halfzot bij een overwinning!
Re: Engeland 2011-2012WHU - Palace aan't checken. Palace is beter.
Ik heb het opgegeven, wat een zeikmatch.
Re: Engeland 2011-2012City is bezig
![]()
Re: Engeland 2011-2012Compleet andere opstelling vandaag. Woensdag speelde Touré als diepste middenvelder achter Agüero, had je met Barry & De Jong twee buffers voor de verdediging & met Silva en Nasri snelheid en creativiteit op de flanken. Vandaag heeft Mancini voor een klassieke 4-4-2 gekozen met Ballotelli langs Agüero, Touré langs De Jong op het middenveld & Johnson in de plaats van Nasri.
Re: Engeland 2011-2012Copybook voorbeeld van hoe je moet omschakelen, recuperatie, 4 passen en 1-0 Ballotelli.
Edit: Kolarov met de assist. Zat ooit bijna bij Genk .
Re: Engeland 2011-2012Kompany bijna met een magistrale hakgoal
![]()
Re: Engeland 2011-2012Silva is zowel defensief als offensief overal. Wat een genie.
Re: Engeland 2011-2012Leuk ook hoe het aanvallend compartiment onderling van positie switcht.
Re: Engeland 2011-20122-0 Agüero, flatertje van Robinson.
Re: Engeland 2011-2012@Winston: start een Twitterkanaal "@voetbalupdateEU" ofzoiets
![]()
Heb een exclusiviteitscontract met Blauwwit ![]()
Re: Engeland 2011-2012But... think of the women... and the money... but mostly the women.
Women ![]()
Re: Engeland 2011-20123-0 Dzeko, geweldige aanval. 2e assist van Kolarov.
Re: Engeland 2011-2012Straks om 16u is er de League Cup Final tussen Cardiff City en Liverpool.
Het is dan wel niet de FA Cup Final, maar ook het kleine broertje onder de bekercompetities belooft dit jaar een boeiende ontknoping te krijgen. Sommige clubs zien de League Cup als minderwaardig omdat er maar een beloning van 100.000 pond tegenover staat voor de winnaar (in de FA Cup is dat twee miljoen pond) en stellen geregeld wat jonge spelers en reserven op. Maar de twee finalisten zullen daar op dit moment ongetwijfeld anders over denken. Voor tweedeklasser Cardiff City is het bereiken van de eindstrijd op Wembley sowieso een hele prestatie en voor Liverpool – dat in de competitie pas zevende staat en zelfs voor een Europa Leagueticket nog zal moeten knokken – is het een buitenkansje om nu alvast die Europese plaats veilig te stellen.
Re: Engeland 2011-2012Tottenham Hotspur
GOAL! Saha gives us the lead! His shot in the box deflects off Vermaelen and loops over Szczesny. ![]() You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Re: Engeland 2011-2012Tottenham Hotspur
GOAL! Ade scores from the penalty spot after Gareth is brought down in the box by Szczesny. Adebayor !!! You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Re: Engeland 2011-2012Wtf is dit, ik zet de match op zie de 0-2, ga bijna uit mijn plaat. Komen die kamelen in 3 minuten terug tot 2-2. --'
Re: Engeland 2011-2012Vies aant gaan daar
3-2. Vette goal.You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: Engeland 2011-2012You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Re: Engeland 2011-20124-2 in Arsenal. Weeral een schoon goalke
![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
|