door Massei_Genk » 30 nov 2011, 17:35
Velen zullen het nieuws van de overleden Tom, een mede-Genkie, reeds vernomen hebben. Hij was hoe dan ook VÉÉL te jong om ons allen te verlaten. Daarom roep ik op, in naam van héél Genk, hem eerstvolgende thuismatch tegen Leverkusen te herdenken. Van de UEFA is het niet toegelaten een eerbetoon te regelen alvorens de match, net zoals tegen Valencia bij het Pukkelpop-drama. Toch zou ik het appreciëren moesten wij voor hem, zijn vrienden en zijn familie een eerbetoon houden, ongeacht de verplichtingen van de UEFA! 1ste minuut klappen is het minste wat we kunnen doen voor één van ons. Tom, you'll never walk alone! EDIT: Earthbender schreef op 30 nov 2011, 17:17:Weet niet als iedereen op de hoogte is van de jonge supporter Tom die aangereden is, en nu in een diepe coma ligt? Heel erg wat er daar gebeurt is. Nu, hij was 9 jaar, als we in min 9 eens een staande ovatie doen, en een spandoek ergens tevoorschijn toveren met daarop RIP TOM. Want de uefa laat 1 min stilte normaal niet toe.
Laatst bijgewerkt door Massei_Genk op 30 nov 2011, 17:41, in totaal 1 keer bewerkt.
Fino alla fine
-
Massei_Genk
-
-
- Mijn team: Racing Genk, Juventus
-
door Earthbender » 30 nov 2011, 17:39
Massei_Genk schreef op 30 nov 2011, 17:35:Velen zullen het nieuws van de overleden Tom, een mede-Genkie, reeds vernomen hebben. Hij was hoe dan ook VÉÉL te jong om ons allen te verlaten. Daarom roep ik op, in naam van héél Genk, hem eerstvolgende thuismatch tegen Leverkusen te herdenken. Van de UEFA is het niet toegelaten een eerbetoon te regelen alvorens de match, net zoals tegen Valencia bij het Pukkelpop-drama. Toch zou ik het appreciëren moesten wij voor hem, zijn vrienden en zijn familie een eerbetoon houden, ongeacht de verplichtingen van de UEFA! 1ste minuut klappen is het minste wat we kunnen doen voor één van ons. Tom, you'll never walk alone!
Is inderdaad zo! Heb in het topic Genk - Leverkussen het er ook al eens over gehad. Ik stel voor in min 9 een staande ovatie + klappen te doen. 2 spandoeken, 1 voor tz, 1 voor in de zit (boven vak I, waar hij zat).

- Test Tekst.png (5.41 KiB) 980 keer bekeken
Laatst bijgewerkt door Earthbender op 30 nov 2011, 17:40, in totaal 1 keer bewerkt.
-
Earthbender
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door Massei_Genk » 30 nov 2011, 17:41
zag het net, heb aangepast in mijn eerdere post
Fino alla fine
-
Massei_Genk
-
-
-
door Earthbender » 30 nov 2011, 18:01
Ik zou er wel een andere tekst op willen zetten? Niet? RIP = dood. En dat is hij niet helemaal. Tips, ideeën.
-
Earthbender
-
-
-
door Racing-Boy » 30 nov 2011, 18:10
Earthbender schreef op 30 nov 2011, 18:01:Ik zou er wel een andere tekst op willen zetten? Niet? RIP = dood. En dat is hij niet helemaal. Tips, ideeën.
Hij is wel dood , Hij heeft een week in Coma gelegen en is gister overleden. De vader een kennis is van ons  Tekst is goed , maar kunnen we niet 2 verschillende teksten maken ?
Laatst bijgewerkt door Racing-Boy op 30 nov 2011, 18:19, in totaal 1 keer bewerkt.
ULTRAS NEVER SURRENDER
-
Racing-Boy
-
-
-
- Mijn team: Genk , Frankfurt
door Massei_Genk » 30 nov 2011, 18:14
" Dood ben je niet, moet je weten Dat ben je pas als we je zijn vergeten"
of iets in die aard, of is het te lang?
Fino alla fine
-
Massei_Genk
-
-
-
door Aaron » 30 nov 2011, 18:16
Racing-Boy schreef op 30 nov 2011, 18:10:Hij is wel dood , Hij heeft een week in Coma gelegen en is gister overleden. Ik weet omdat we de vader een kennis is van ons  Tekst is goed , maar kunnen we niet 2 verschillende teksten maken ?
Spijtig genoeg is dit waar.. Mijn moeder is ook een kennis van zijn vader.. Rip Tom.
-
Aaron
-
-
-
door Reynderson » 30 nov 2011, 18:24
misschien op een spandoek de tekst zetten: "Altijd samen, Nooit alleen"
-
Reynderson
-
-
-
- Mijn team: krc genk
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Massei_Genk
door Animale322 » 30 nov 2011, 18:39
Sowieso niet in de eerste minuut vind ik. Dan zit nog niet iedereen tegoei op hun plek etc. Ik zou dus ook 9e minuut ofzo veel beter vinden, want dan is bijna heel het stadion ook effectief in de tribunes. Een minuut applaus SOWIESO, als de fifa het niet laat gebeuren, doen we het toch gewoon zelf 
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door Massei_Genk » 30 nov 2011, 18:43
9de minuut is idd een betere keuze en symbolisch ook
Fino alla fine
-
Massei_Genk
-
-
-
door Earthbender » 30 nov 2011, 18:45
Aaron schreef op 30 nov 2011, 18:16:Racing-Boy schreef op 30 nov 2011, 18:10:Hij is wel dood , Hij heeft een week in Coma gelegen en is gister overleden. Ik weet omdat we de vader een kennis is van ons  Tekst is goed , maar kunnen we niet 2 verschillende teksten maken ?
Spijtig genoeg is dit waar.. Mijn moeder is ook een kennis van zijn vader.. Rip Tom.
Oei, dat wist ik niet. Het laatste wat ik heb gezien/gelezen was dat hij nog in een diepe coma lag. Dus, dan wordt het helaas wel RIP. Zouden we het laten doorgaan deze actie? Indien ja, dan zouden we wel het woord moeten verspreiden. En dan nog over het spandoek, doen of niet?
-
Earthbender
-
-
-
door Animale322 » 30 nov 2011, 18:47
Earthbender schreef op 30 nov 2011, 18:45:Aaron schreef op 30 nov 2011, 18:16:Spijtig genoeg is dit waar.. Mijn moeder is ook een kennis van zijn vader.. Rip Tom.
Oei, dat wist ik niet. Het laatste wat ik heb gezien/gelezen was dat hij nog in een diepe coma lag. Dus, dan wordt het helaas wel RIP. Zouden we het laten doorgaan deze actie? Indien ja, dan zouden we wel het woord moeten verspreiden. En dan nog over het spandoek, doen of niet?
2x ja, waarom niet? Is een heel mooi eerbetoon aan hem ! Hetzelfde is toch bvb ook op Gent gebeurd de zondag? Alleen was het daar de JPL, en kon het dus wel zonder probleem door de club gedaan worden (de minuut applaus starten). In ons geval start het van ons uit in de 9e minuut ofzo. EDIT: verspreiden ... op één of andere manier, KRC Genk Official zover krijgen.
-
Animale322
-
-
-
door Aaron » 30 nov 2011, 18:50
Earthbender schreef op 30 nov 2011, 18:45:Oei, dat wist ik niet. Het laatste wat ik heb gezien/gelezen was dat hij nog in een diepe coma lag. Dus, dan wordt het helaas wel RIP. Zouden we het laten doorgaan deze actie? Indien ja, dan zouden we wel het woord moeten verspreiden. En dan nog over het spandoek, doen of niet?
De vader zei zelf dat het over was dan weet je genoeg. Misschien dat ze hem nog even in leven houden om afscheid te nemen, geen idee. In minuut 9 een applaus en eventueel een spandoek zou mooi zijn 
-
Aaron
-
-
-
door Earthbender » 30 nov 2011, 18:53
Aaron schreef op 30 nov 2011, 18:50:Earthbender schreef op 30 nov 2011, 18:45:Oei, dat wist ik niet. Het laatste wat ik heb gezien/gelezen was dat hij nog in een diepe coma lag. Dus, dan wordt het helaas wel RIP. Zouden we het laten doorgaan deze actie? Indien ja, dan zouden we wel het woord moeten verspreiden. En dan nog over het spandoek, doen of niet?
De vader zei zelf dat het over was dan weet je genoeg. Misschien dat ze hem nog even in leven houden om afscheid te nemen, geen idee. In minuut 9 een applaus en eventueel een spandoek zou mooi zijn 
Dan zal ik dadelijk even een "event" aanmeken op fb + groep om zo het nieuws te verspreiden. Ik zal ook eens proberen met KRC Genk (+off) te kijken als er iets te regelen valt. Een spandoek, de planning is klaar. Nog materiaal zoeken, en dan kan ik beginnen.
-
Earthbender
-
-
-
door Earthbender » 30 nov 2011, 18:54
PS: waar zou een spandoek mooi hangen?
-
Earthbender
-
-
-
door Earthbender » 30 nov 2011, 19:09
http://www.facebook.com/events/25186512 ... ext=createZo, de activiteit is gestart. 100 uitnodigingen verspreid. Het RIP TOM. Allen lid worden en het woord verder verspreiden. Alvast bedankt! Moet ik ook nog een groep maken, of is het té veel?
-
Earthbender
-
-
-
door Yen-c » 30 nov 2011, 19:24
Vanaf de negende minuut klappen met na een halve minuut een forza Tom? Het is maar een idee.
-
Yen-c
-
-
-
door Earthbender » 30 nov 2011, 19:27
Yen-c schreef op 30 nov 2011, 19:24:Vanaf de negende minuut klappen met na een halve minuut een forza Tom? Het is maar een idee.
Kan misschien na die minuut klappen. Is wel mooi als dat geroepen zou worden! PS: dat moet dan wel met TZ geregeld worden, Lance ofzo?
Laatst bijgewerkt door Earthbender op 30 nov 2011, 19:27, in totaal 1 keer bewerkt.
-
Earthbender
-
-
-
door pino colada » 30 nov 2011, 19:38
of mischien, de genk 'klap'
ma dan met tom 'klap'
is maar een idee,
-
pino colada
-
-
-
door Animale322 » 30 nov 2011, 19:52
Earthbender schreef op 30 nov 2011, 19:27:Yen-c schreef op 30 nov 2011, 19:24:Vanaf de negende minuut klappen met na een halve minuut een forza Tom? Het is maar een idee.
Kan misschien na die minuut klappen. Is wel mooi als dat geroepen zou worden! PS: dat moet dan wel met TZ geregeld worden, Lance ofzo?
pino colada schreef op 30 nov 2011, 19:38:of mischien, de genk 'klap' ma dan met tom 'klap' is maar een idee,
Ik zou het dan eerder houden op een mooie, traditionele YNWA door het stadion  (Traditionele versie, zonder het geklap, en zoveel mogelijk sjalen in de lucht !)
-
Animale322
-
-
-
JVDH
door Jimz » 30 nov 2011, 19:56
Animale322 schreef op 30 nov 2011, 19:52:Earthbender schreef op 30 nov 2011, 19:27:Kan misschien na die minuut klappen. Is wel mooi als dat geroepen zou worden! PS: dat moet dan wel met TZ geregeld worden, Lance ofzo?
pino colada schreef op 30 nov 2011, 19:38:of mischien, de genk 'klap' ma dan met tom 'klap' is maar een idee,
Ik zou het dan eerder houden op een mooie, traditionele YNWA door het stadion  (Traditionele versie, zonder het geklap, en zoveel mogelijk sjalen in de lucht !)
Dit vind ik persoonlijk ook het beste idee. In de 9de minuut een 1-minuutlange handenklap met gevolg van een YNWA
-
Jimz
-
-
-
door Aaron » 30 nov 2011, 20:22
Animale322 schreef op 30 nov 2011, 19:52:Earthbender schreef op 30 nov 2011, 19:27:Kan misschien na die minuut klappen. Is wel mooi als dat geroepen zou worden! PS: dat moet dan wel met TZ geregeld worden, Lance ofzo?
² Beter een YNWA. Die andere dingen ben ik niet zo een voorstander van.
-
Aaron
-
-
-
door Luc Raak » 30 nov 2011, 20:59
Aaron schreef op 30 nov 2011, 20:22:Animale322 schreef op 30 nov 2011, 19:52:Ik zou het dan eerder houden op een mooie, traditionele YNWA door het stadion  (Traditionele versie, zonder het geklap, en zoveel mogelijk sjalen in de lucht !)
² Beter een YNWA. Die andere dingen ben ik niet zo een voorstander van.
Maar dan wel een echte, originele YNWA? Niet de versie die normaal in Genk wordt gezongen, vind ik trouwens niet echt beter dan de echte versie.
-
Luc Raak
-
-
-
- Mijn team: RC Genk, M'gladbach
Jimz
door Magic » 30 nov 2011, 21:38
Bericht is verspreid op FB.. Minuut applaus gevolgd door de originele YNWA = 
-
Magic
-
-
Jimz
door Massei_Genk » 30 nov 2011, 22:08
Da wordt het! we gaan Tom een mooi afscheid geven!
Fino alla fine
-
Massei_Genk
-
-
-
door Earthbender » 30 nov 2011, 22:12
Massei_Genk schreef op 30 nov 2011, 22:08:Da wordt het! we gaan Tom een mooi afscheid geven!
Op dit moment zijn er al 175 mensen die meedoen. Er zijn nog veel meer uitnodigingen verstuurd. Op fb verschijnen nu al overal berichten dat ze in min 9 allemaal moeten klappen nu dinsdag. Het gaat een MOOI afscheid worden van Tom!
-
Earthbender
-
-
-
door Animale322 » 30 nov 2011, 23:44
Best verspreiden onder "In de 9e minuut een minuut lange staande ovatie, gevolgd door een YNWA" De YNWA zal wel vanuit TZ gestart worden zeker? Dus zeker aan TZ gericht -> GEEN klap-YNWA he 
-
Animale322
-
-
-
door Aaron » 30 nov 2011, 23:49
Animale322 schreef op 30 nov 2011, 23:44:Best verspreiden onder "In de 9e minuut een minuut lange staande ovatie, gevolgd door een YNWA" De YNWA zal wel vanuit TZ gestart worden zeker? Dus zeker aan TZ gericht -> GEEN klap-YNWA he 
Hopelijk doet de zit ook mee, nu het koud is komen de sjalen ook weer meer terug, het zou mooi zijn als ze bleven staan en hun sjaals de lucht in hielden, of dat lukt is natuurlijk een andere vraag.
-
Aaron
-
-
-
door Jimz » 01 dec 2011, 00:08
Aaron schreef op 30 nov 2011, 23:49:Animale322 schreef op 30 nov 2011, 23:44:Best verspreiden onder "In de 9e minuut een minuut lange staande ovatie, gevolgd door een YNWA" De YNWA zal wel vanuit TZ gestart worden zeker? Dus zeker aan TZ gericht -> GEEN klap-YNWA he 
Hopelijk doet de zit ook mee, nu het koud is komen de sjalen ook weer meer terug, het zou mooi zijn als ze bleven staan en hun sjaals de lucht in hielden, of dat lukt is natuurlijk een andere vraag.
hier is het al een check. Blijven staan! Tommeke verdient dit, als er mensen blijven staan zal de rest wel volgen
-
Jimz
-
-
-
door J-star » 01 dec 2011, 01:41
Misschien aan de meeste draaipoortjes, en aan club-zuid, club-noord nog een papier ophangen met de precieze bedoeling van de actie. Kwestie dat iedereen er toch van op de hoogte is, en dat die ééndagsvliegen wat tegen Leverkusen komen, van niks weten, en dat zo de actie half in het water valt
"Wees niet bang van de perfectie, je bereikt ze toch nooit.”
-
J-star
-
-
-
- Mijn team: Krc genk
|