door BlueSmoke » 07 dec 2011, 10:19
Super_Mike schreef op 07 dec 2011, 10:15:DennisWOT schreef op 07 dec 2011, 01:29:Volgens mij een geslaagd eerbetoon. Het overgrote deel leek me mee te klappen en bij die ynwa (ookal is het de korte versie) leken me er, in TZ in ieder geval, veel sjalen de lucht in te gaan. Ook wel een vermelding voor de supporters van Leverkusen die meeklapten en bij de YNWA de sjalen ook in de lucht staken. Chapeau, echt gemeend.
Vond je? Ik vond het een mislukt eerbetoon. Ten eerste kunnen mensen blijkbaar geen minuten meer tellen. De negende minuut begint als er op het scorebord 8:00 staat. 40 seconden later valt precies iedereen zijne frank en dan beginnen we plots te klappen. In plaats van op 8:00 te beginnen klappen, beginnen we dus op 8:40. Ten tweede was het de bedoeling YNWA te zingen na het minuut applaus. Ten derde zou het toch de originele YNWA alone zijn en niet die spuuglelijke editie in Genk? Zaterdag herkansing, en deze keer tegoei hopelijk...
Kerel, gij kunt ook op alles zitten te schijten eh ! Jezus ! Op dit forum heeft niemand zoveel commentaar als jij ! Wie heeft nu in godsnaam commentaar op een eerbetoon! Ga je misschien op zijn begrafenis ook zeggen dat het niet goed was ofzo ? 
-
BlueSmoke
-
-
-
- Mijn team: KRC GENK
door Koningsblauw » 07 dec 2011, 10:20
Laten we inderdaad vallen over pietluttigheden, als het eerbetoon zaterdag evengoed is als vandaag is het prima. Ik vond het beklijvend ondanks het feit dat het al dan niet geweldig uitgevoerd was.
Het zou mooi zijn als de twee ploegen onderling afspreken om in de 9e minuut ook gewoon stoppen te spelen. Ik herinner me dat dat nog al eens gebeurd is (in NL dacht ik).
-
Koningsblauw
- Administrator
-
-
-
- Mijn team: Zutendaal VV
door DennisWOT » 07 dec 2011, 10:23
Super_Mike schreef op 07 dec 2011, 10:15:DennisWOT schreef op 07 dec 2011, 01:29:Volgens mij een geslaagd eerbetoon. Het overgrote deel leek me mee te klappen en bij die ynwa (ookal is het de korte versie) leken me er, in TZ in ieder geval, veel sjalen de lucht in te gaan. Ook wel een vermelding voor de supporters van Leverkusen die meeklapten en bij de YNWA de sjalen ook in de lucht staken. Chapeau, echt gemeend.
Vond je? Ik vond het een mislukt eerbetoon. Ten eerste kunnen mensen blijkbaar geen minuten meer tellen. De negende minuut begint als er op het scorebord 8:00 staat. 40 seconden later valt precies iedereen zijne frank en dan beginnen we plots te klappen. In plaats van op 8:00 te beginnen klappen, beginnen we dus op 8:40. Ten tweede was het de bedoeling YNWA te zingen na het minuut applaus. Ten derde zou het toch de originele YNWA alone zijn en niet die spuuglelijke editie in Genk? Zaterdag herkansing, en deze keer tegoei hopelijk...
Jaja, voor de pietjes precies was het inderdaad niet goed. Komaan man, het overgrote deel van het stadion klapte mee en wist waarover het ging. Als je dan, ook al is het de korte versie (het was in ieder geval die belachelijke klap-versie niet) YNWA zingt en er gaan in TZ zoveel sjalen in de lucht, alsook aan de overkant bij de bezoekers, dan lijkt het mij wel geslaagd. Denk je nu echt dat mensen die zich door familiale of vrienden-redenen bij Tom betrokken voelen die timing iets boeit?! Die mensen hebben gisteren al een serieuze riem onder hun hart gestoken gekregen. En daar ging het om! F*ck het gezeik over timing en het gezeik over een verkorte YNWA-versie dan. Dat boeit die mensen nu toch niets!!!!!!
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
-
DennisWOT
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door Super_Mike » 07 dec 2011, 10:28
BlueSmoke schreef op 07 dec 2011, 10:19:Super_Mike schreef op 07 dec 2011, 10:15:Vond je? Ik vond het een mislukt eerbetoon. Ten eerste kunnen mensen blijkbaar geen minuten meer tellen. De negende minuut begint als er op het scorebord 8:00 staat. 40 seconden later valt precies iedereen zijne frank en dan beginnen we plots te klappen. In plaats van op 8:00 te beginnen klappen, beginnen we dus op 8:40. Ten tweede was het de bedoeling YNWA te zingen na het minuut applaus. Ten derde zou het toch de originele YNWA alone zijn en niet die spuuglelijke editie in Genk? Zaterdag herkansing, en deze keer tegoei hopelijk...
Kerel, gij kunt ook op alles zitten te schijten eh !
Ja. Jezus ! Op dit forum heeft niemand zoveel commentaar als jij !
Waar dient een forum voor? Als het je niet aanstaat, mail dan naar jezelf, krijg je geen tegenspraak. Wie heeft nu in godsnaam commentaar op een eerbetoon! Ga je misschien op zijn begrafenis ook zeggen dat het niet goed was ofzo ? 
Domme reactie. Hier worden op voorhand afspraken gemaakt om een mooi eerbetoon te maken, die dan naderhand aan de laarzen geveegd worden. Om dan een eerbetoon te gaan vergelijken met een begrafenis, is een achterlijke reactie, maar goed... Het punt is: als je iets afspreekt, hou je er dan ook aan.
-
Super_Mike
-
-
-
- Mijn team: RC Genk
-
door Super_Mike » 07 dec 2011, 10:31
DennisWOT schreef op 07 dec 2011, 10:23:Jaja, voor de pietjes precies was het inderdaad niet goed.
Als je iets wil doen, doe het dan tegoei. Halverwege de minuut eerbetoon plots beginnen klappen...  Komaan man, het overgrote deel van het stadion klapte mee en wist waarover het ging. Als je dan, ook al is het de korte versie (het was in ieder geval die belachelijke klap-versie niet) YNWA zingt en er gaan in TZ zoveel sjalen in de lucht, alsook aan de overkant bij de bezoekers, dan lijkt het mij wel geslaagd.
Slecht gehoord precies, het was wel de klap-versie. Denk je nu echt dat mensen die zich door familiale of vrienden-redenen bij Tom betrokken voelen die timing iets boeit?! Die mensen hebben gisteren al een serieuze riem onder hun hart gestoken gekregen. En daar ging het om! F*ck het gezeik over timing en het gezeik over een verkorte YNWA-versie dan. Dat boeit die mensen nu toch niets!!!!!!
Jongens toch, het is mooi als er een eerbetoon komt, maar doe het dan tegoei! Ik kan nog begrijpen dat men begint bij 9:00, maar plots na een halve minuut? Maar soit, als de boodschap maar is aangekomen, zeker...
-
Super_Mike
-
-
-
-
door DennisWOT » 07 dec 2011, 10:33
Super_Mike schreef op 07 dec 2011, 10:31:DennisWOT schreef op 07 dec 2011, 10:23:Jaja, voor de pietjes precies was het inderdaad niet goed.
Als je iets wil doen, doe het dan tegoei. Halverwege de minuut eerbetoon plots beginnen klappen...  Komaan man, het overgrote deel van het stadion klapte mee en wist waarover het ging. Als je dan, ook al is het de korte versie (het was in ieder geval die belachelijke klap-versie niet) YNWA zingt en er gaan in TZ zoveel sjalen in de lucht, alsook aan de overkant bij de bezoekers, dan lijkt het mij wel geslaagd.
Slecht gehoord precies, het was wel de klap-versie. Denk je nu echt dat mensen die zich door familiale of vrienden-redenen bij Tom betrokken voelen die timing iets boeit?! Die mensen hebben gisteren al een serieuze riem onder hun hart gestoken gekregen. En daar ging het om! F*ck het gezeik over timing en het gezeik over een verkorte YNWA-versie dan. Dat boeit die mensen nu toch niets!!!!!!
Jongens toch, het is mooi als er een eerbetoon komt, maar doe het dan tegoei! Ik kan nog begrijpen dat men begint bij 9:00, maar plots na een halve minuut? Maar soit, als de boodschap maar is aangekomen, zeker...
De boodschap is aangekomen, dat zeker. En is dat in deze niet het belangrijkste? Het geklap heb ik inderdaad niet gehoord. Misschien omdat rondom mij niemand klapte. Gelukkig maar... Maar dat je eerder het negatieve moet belichten ipv het positieve... It must be hard living with yourself...
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
-
DennisWOT
-
-
-
door Super_Mike » 07 dec 2011, 10:38
DennisWOT schreef op 07 dec 2011, 10:33:De boodschap is aangekomen, dat zeker. En is dat in deze niet het belangrijkste?
Akkoord. Maar wat vooral stoort, of pak opvalt, is dat plots, na veertig seconden iedereen wakker leek te worden, zo van 'Ah ja, we moesten een minuut eerbetoon houden...' Gewoon jammer... It must be hard living with yourself...
Niet echt.
-
Super_Mike
-
-
-
-
door TheOneAndOnly » 07 dec 2011, 10:41
Respect voor de leverkusen supporters, net als de Birmingham supporters tegen Brugge en de PSV supporters in en tegen Feyenoord tonen ze dat op sommige momenten voetbal helemaal niet belangrijk is... Deze momenten bezorgen wij werkelijk kippenvel. Hopelijk tonen de Lierse fans zaterdag hetzelfde respect en kunnen we in de 9de minuut heel even de match vergeten.
-
TheOneAndOnly
-
-
-
door witte_nr1 » 07 dec 2011, 10:42
TheOneAndOnly schreef op 07 dec 2011, 10:41:Respect voor de leverkusen supporters, net als de Birmingham supporters tegen Brugge en de PSV supporters in en tegen Feyenoord tonen ze dat op sommige momenten voetbal helemaal niet belangrijk is... Deze momenten bezorgen wij werkelijk kippenvel. Hopelijk tonen de Lierse fans zaterdag hetzelfde respect en kunnen we in de 9de minuut heel even de match vergeten.
Lierse zou normalieter ook geen probleem zijn. Zijn redelijk beschaafd op dat vlak.
-
witte_nr1
-
-
-
door Super_Mike » 07 dec 2011, 10:43
TheOneAndOnly schreef op 07 dec 2011, 10:41:Respect voor de leverkusen supporters, net als de Birmingham supporters tegen Brugge en de PSV supporters in en tegen Feyenoord tonen ze dat op sommige momenten voetbal helemaal niet belangrijk is... Deze momenten bezorgen wij werkelijk kippenvel. Hopelijk tonen de Lierse fans zaterdag hetzelfde respect en kunnen we in de 9de minuut heel even de match vergeten.
Ik snap eigenlijk niet waarom het voor sommigen zo moeilijk is om een eerbetoon en/of een minuut stilte respecteren? Op zo'n momenten besef je toch dat het voetbal maar heel relatief is... Ook zaterdag in Beerschot werd een minuut stilte vanuit het Genkse vak mooi gerespecteerd. En zo zou het altijd moeten zijn.
-
Super_Mike
-
-
-
-
door J-star » 07 dec 2011, 10:46
het is het gebaar wat telt. denkt ge dat het voor de familie en vrienden iets uitmaakt als de klapversie wordt gezongen, of als er 10seconde te vroeg wordt geklapt?
"Wees niet bang van de perfectie, je bereikt ze toch nooit.”
-
J-star
-
-
-
- Mijn team: Krc genk
door Beavis » 07 dec 2011, 12:13
Vond je? Ik vond het een mislukt eerbetoon.
Ik zat voor de tv en ik kreeg kippenvel. het was énorm indrukkwekkend. ook die come on racing er vlak na.
Laatst bijgewerkt door Beavis op 07 dec 2011, 12:19, in totaal 2 keer bewerkt.
-
Beavis
-
-
-
- Mijn team: Genk
door DennisWOT » 07 dec 2011, 12:15
Super_Mike schreef op 07 dec 2011, 10:38:DennisWOT schreef op 07 dec 2011, 10:33:De boodschap is aangekomen, dat zeker. En is dat in deze niet het belangrijkste?
Akkoord. Maar wat vooral stoort, of pak opvalt, is dat plots, na veertig seconden iedereen wakker leek te worden, zo van 'Ah ja, we moesten een minuut eerbetoon houden...' Gewoon jammer... It must be hard living with yourself...
Niet echt.
Ik denk dat voor velen niet duidelijk was of het de 9de minuut doorging of de tiende als de "9" op het scherm stond. Boeit ook niet, het was geslaagd en zaterdag doen we het nog eens over...
-
DennisWOT
-
-
-
door TZ90 » 07 dec 2011, 12:19
Oh boy 
-
TZ90
-
-
-
- Mijn team: Krc Genk !!
door Dries » 07 dec 2011, 12:27
DennisWOT schreef op 07 dec 2011, 12:15:Super_Mike schreef op 07 dec 2011, 10:38:Akkoord. Maar wat vooral stoort, of pak opvalt, is dat plots, na veertig seconden iedereen wakker leek te worden, zo van 'Ah ja, we moesten een minuut eerbetoon houden...' Gewoon jammer... Niet echt.
Ik denk dat voor velen niet duidelijk was of het de 9de minuut doorging of de tiende als de "9" op het scherm stond. Boeit ook niet, het was geslaagd en zaterdag doen we het nog eens over...
Ik had er ook niet aan gedacht dat de 9de minuut begint als er '8' op het scherm staat want daar ben ik tijdens een match niet mee bezig en ik denk dat de meeste ook zo dachten. En ik ben al blij dat er niet geklapt werd want dit was de eerste keer in vele jaren dat er een ynwa gezongen werd zonder geklap er tussen en veel sjaals de lucht in ook.
Racing Till I Die!
-
Dries
-
-
-
door JohanB » 07 dec 2011, 12:41
Super_Mike schreef op 07 dec 2011, 10:28:BlueSmoke schreef op 07 dec 2011, 10:19:Kerel, gij kunt ook op alles zitten te schijten eh !
Ja. Jezus ! Op dit forum heeft niemand zoveel commentaar als jij !
Waar dient een forum voor? Als het je niet aanstaat, mail dan naar jezelf, krijg je geen tegenspraak. Wie heeft nu in godsnaam commentaar op een eerbetoon! Ga je misschien op zijn begrafenis ook zeggen dat het niet goed was ofzo ? 
Domme reactie. Hier worden op voorhand afspraken gemaakt om een mooi eerbetoon te maken, die dan naderhand aan de laarzen geveegd worden. Om dan een eerbetoon te gaan vergelijken met een begrafenis, is een achterlijke reactie, maar goed... Het punt is: als je iets afspreekt, hou je er dan ook aan.
De enige die hier dom en als een frustro reageerd ben je nu echt wel zelf hoor SM. Je vergeet 1 grote factor: het kon gewoonweg niet algeheel gecommuniceerd worden omwille van de uefa... Wel als dit het resultaat was, dan is dat een resultaat om U tegen te zeggen... Wat boeit die verdomde minuut nu... Het gebaar is van tel en het kwam verdomd hard over... Ook op televisie was dat ENORM BEKLIJVEND en jij zit hier even te zeiken over godbetert de late start van een minuut en de verkeerde songversie en blablabla... Het was geen sfeeractie die moest slagen, het was het gebaar en het eerbetoon aan onze Kleine Genkie dat moest slagen... en die is DUBBEL EN DIK GESLAAGD!!!
"The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
-
JohanB
-
-
door krctongeren » 07 dec 2011, 13:00
zaterdag zal het qua timing wel beter zijn met de foto op de ledwall. Wel lijkt het me beter om pas te starten met ynwa wanneer het applaus stopt zodat iedereen kan meedoen want gisteren was er niet heel veel van te horen (zelfs niet in oo) omdat er nog zoveel geklapt werd...
-
krctongeren
-
-
-
door Magic » 07 dec 2011, 14:01
Iedereen dacht dat er geklapt moest worden vanaf dat er 9:00 op de klok stond. Want vanaf 8:00 zijn we gestopt met zingen Maar vanaf 8:40 begonnen er een aantal te klappen en de rest volgde waardoor het verwarrend werd en op 9:00 begonne ze al met de YNWA
Ma soit, boeie, het was idd qua timing niet geslaagd, maar ik denk toch dat het eerbetoon is overgekomen. Het was echt kippenvel!
Zaterdag dubbel zo hard!
-
Magic
-
-
door Denninho » 07 dec 2011, 14:45
Ik vond het zeer mooi! Zeker door die stilte van een 40s, voordat er geklapt werd, was het helemaal duidelijk voor iedereen dat er iets ging gebeuren. De sjaalen die de hoogte ingingen bij zowel Leverkusen als TZ, was machtig. De YNWA was idd moeilijk hoorbaar omdat de zit nog steeds aan het applaudiseren was, maar dat geeft toch niet? En de YNWA was zeker weten degene zonder klapklap.
Stand up & Sing !
-
Denninho
-
-
-
door Jimz » 07 dec 2011, 15:24
Ik vond het een geslaagd eerbetoon. De 9de minuut, tja wie had dat door dat dit bij 08:00 begon? Daar ga je nu toch echt niet over mekkeren zeker. We hebben een hele minuut lang laten zien dat deze Genkie verder leeft in ons blauw-wit hart. This one's for you Tom. Het ga je goed
-
Jimz
-
-
-
door pino colada » 07 dec 2011, 16:45
voor ons was het vrij duidelijk, wij wisten wat er ging gebeuren, en wij hebben gewoon het sfeervak gevolgd, het was wel supermooi, en denk dat het zeker overgekome is, zaterdag op nieuw en nog beter
-
pino colada
-
-
-
door Animale322 » 07 dec 2011, 17:00
Zaterdag zal het nog wat makkelijker zijn qua timing. Iedereen moet dan gewoon beginnen, wanneer de foto van Tom op de ledwalls verschijnt ! 1 minuut later begint YNWA  Als iedereen ophoud met klappen dus al die sjalen in de lucht (OOK OP DE ZIT !) Als het lukt, de echte versie van YNWA.
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door Super_Mike » 07 dec 2011, 20:11
Mea culpa, 'een mislukking' was een te felle beoordeling van het eerbetoon. Het is een mooi gebaar en dat de boodschap van steun en respect is aangekomen bij de getroffen familie en vrienden, is het belangrijkste.
Ik wilde en wil enkel aangeven dat het niet geheel volgens planning verliep. Indien wel, dan was de boodschap nog krachtiger aangekomen. Hopelijk kan het zaterdag nog beter, wanneer de regie (groten)deels in handen van de club komt en alles wat gecoördineerder kan. De JPL laat immers wel wat meer toe dan de regelneven en -nichten van de UEFA.
Om mijn laatste bijdrage in dit topic toch nog constructief af te kunnen sluiten: misschien is het mogelijk om - na de minuut applaus - YNWA heel zachtjes door de boxen te laten klinken in die mate dat het de match niet verstoort, maar wel het juiste ritme aangeeft en zoveel mogelijk volk, ook buiten TZ, meedoet...?
-
Super_Mike
-
-
-
-
door Sander » 07 dec 2011, 22:17
 Duidelijke foto van het spandoek dat D/U nog gemaakt hebben voor onze Tom! Bron: hbvl
-
Sander
-
-
-
door DennisWOT » 07 dec 2011, 23:10
Super_Mike schreef op 07 dec 2011, 20:11:Mea culpa, 'een mislukking' was een te felle beoordeling van het eerbetoon. Het is een mooi gebaar en dat de boodschap van steun en respect is aangekomen bij de getroffen familie en vrienden, is het belangrijkste. Ik wilde en wil enkel aangeven dat het niet geheel volgens planning verliep. Indien wel, dan was de boodschap nog krachtiger aangekomen. Hopelijk kan het zaterdag nog beter, wanneer de regie (groten)deels in handen van de club komt en alles wat gecoördineerder kan. De JPL laat immers wel wat meer toe dan de regelneven en -nichten van de UEFA. Om mijn laatste bijdrage in dit topic toch nog constructief af te kunnen sluiten: misschien is het mogelijk om - na de minuut applaus - YNWA heel zachtjes door de boxen te laten klinken in die mate dat het de match niet verstoort, maar wel het juiste ritme aangeeft en zoveel mogelijk volk, ook buiten TZ, meedoet...?
Tof dat je toegeeft dat je reactie niet 100% klopte. Zo ken ik de S_M, waar ik vele gelezen meningen hier op het forum mee deel, weer. 
-
DennisWOT
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Genkbloods
door kierewiet » 08 dec 2011, 19:39
Ik denk ook dat de meeste supporters, ondanks het mooie spandoek, niet helemaal mee waren omdat, zoals Super Mike het aanhaalt, KRC gemuilkorfd was door de Uefa-regelneefjes. Zaterdag kan de speaker van dienst wel vlak voor de match iedereen op scherp stellen, zodat er geen excuses achteraf nodig zullen zijn. En hopelijk kunnen Vossen en co meer dan eens hun hulde naar de hemel gesticuleren.
't Is stil, waar het nooit waait.
-
kierewiet
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
shakespare
door pino colada » 08 dec 2011, 20:21
voor tom zaterdag
mijn eerste spandoek
- Bijlagen
-

- spandoek tom.JPG (195.12 KiB) 282 keer bekeken
-
pino colada
-
-
-
door Gavino » 09 dec 2011, 14:14
Mooi zo! 
-
Gavino
-
-
-
door Gavino » 09 dec 2011, 14:15
Super_Mike schreef op 07 dec 2011, 20:11:Mea culpa, 'een mislukking' was een te felle beoordeling van het eerbetoon. Het is een mooi gebaar en dat de boodschap van steun en respect is aangekomen bij de getroffen familie en vrienden, is het belangrijkste. Ik wilde en wil enkel aangeven dat het niet geheel volgens planning verliep. Indien wel, dan was de boodschap nog krachtiger aangekomen. Hopelijk kan het zaterdag nog beter, wanneer de regie (groten)deels in handen van de club komt en alles wat gecoördineerder kan. De JPL laat immers wel wat meer toe dan de regelneven en -nichten van de UEFA. Om mijn laatste bijdrage in dit topic toch nog constructief af te kunnen sluiten: misschien is het mogelijk om - na de minuut applaus - YNWA heel zachtjes door de boxen te laten klinken in die mate dat het de match niet verstoort, maar wel het juiste ritme aangeeft en zoveel mogelijk volk, ook buiten TZ, meedoet...?
Vind ik een goed idee. Op deze manier zorg je er dan ook hopelijk voor dat die verschrikkelijke 'klap'versie achterwege wordt gelaten.
-
Gavino
-
-
-
door pino colada » 09 dec 2011, 14:52
dank u, tis de 1ste keer dat ik zo iets maak, met alle respect, ma ik wil gewoon laten zien dat zo een dingen niet alleen van tribune zuid moeten komen, ik vind dit een kleine moeite om gwn even een paar letters neer te zetten op een doek, en hoop dat er meer mensen ook dit idee hebben gehad, het zou gewoon zoveel mooier zijn als het hele stadion vol hing met spandoeken
-
pino colada
-
-
-
|