dank u, tis de 1ste keer dat ik zo iets maak, met alle respect, ma ik wil gewoon laten zien dat zo een dingen niet alleen van tribune zuid moeten komen,
ik vind dit een kleine moeite om gwn even een paar letters neer te zetten op een doek, en hoop dat er meer mensen ook dit idee hebben gehad, het zou gewoon zoveel mooier zijn als het hele stadion vol hing met spandoeken
² Al zou ik het vooral mooi vinden als er een geslaagde YNWA zou komen met veel sjaals in de lucht, over heel het stadion...
kierewiet schreef op 08 dec 2011, 19:39:Ik denk ook dat de meeste supporters, ondanks het mooie spandoek, niet helemaal mee waren omdat, zoals Super Mike het aanhaalt, KRC gemuilkorfd was door de Uefa-regelneefjes. Zaterdag kan de speaker van dienst wel vlak voor de match iedereen op scherp stellen, zodat er geen excuses achteraf nodig zullen zijn. En hopelijk kunnen Vossen en co meer dan eens hun hulde naar de hemel gesticuleren.
In elk geval is een en ander al meegedeeld via de website . Als Jos Roofthoofd nu ook nog een korte mededeling doet vlak voor de naamafroeping van de spelers zijn ook degenen die niet via PC actief zijn ook nog op de hoogte .
kierewiet schreef op 08 dec 2011, 19:39:Ik denk ook dat de meeste supporters, ondanks het mooie spandoek, niet helemaal mee waren omdat, zoals Super Mike het aanhaalt, KRC gemuilkorfd was door de Uefa-regelneefjes. Zaterdag kan de speaker van dienst wel vlak voor de match iedereen op scherp stellen, zodat er geen excuses achteraf nodig zullen zijn. En hopelijk kunnen Vossen en co meer dan eens hun hulde naar de hemel gesticuleren.
In elk geval is een en ander al meegedeeld via de website . Als Jos Roofthoofd nu ook nog een korte mededeling doet vlak voor de naamafroeping van de spelers zijn ook degenen die niet via PC actief zijn ook nog op de hoogte .
Dat is ondertussen al 5 dagen opgenomen in de planning om zeker voor de start van de match te zeggen. Genk ging zien als ze het niet 2 of 3 keer konden doen (maar dat is onder voorbehoud).
shakespare schreef op 09 dec 2011, 20:08:In elk geval is een en ander al meegedeeld via de website . Als Jos Roofthoofd nu ook nog een korte mededeling doet vlak voor de naamafroeping van de spelers zijn ook degenen die niet via PC actief zijn ook nog op de hoogte .
Dat is ondertussen al 5 dagen opgenomen in de planning om zeker voor de start van de match te zeggen. Genk ging zien als ze het niet 2 of 3 keer konden doen (maar dat is onder voorbehoud).
Oh maar ik heb er alle vertrouwen in ; ik vond het dinsdag trouwens al een kippevelmoment, ook/misschien vooral omdat er zovelen niet op de hoogte waren en dan toch gingen meedoen toen ze wat uitleg van de omgeving kregen. Het summum zou zijn dat het spel zelf wordt stilgelegd maar dan weet je wel waar het begint maar niet meer waar het eindigt...
Zou gewoon mooi zijn dat ze opeens stoppen met voetballen, de bal in één speler zijn voeten en ze allemaal beginnen mee te klappen... Ach, we mogen toch even dromen zeker?
Borrie_TZ schreef op 09 dec 2011, 21:42:Zou gewoon mooi zijn dat ze opeens stoppen met voetballen, de bal in één speler zijn voeten en ze allemaal beginnen mee te klappen... Ach, we mogen toch even dromen zeker?
R.I.P. TOM!
Dat hoeft van mij echt niet! Ze moeten zich bewijzen, speciaal winnen voor Tom. Dat is belangrijk!
RacingRobin schreef op 09 dec 2011, 22:24:Iets gehoord van die van Lierse?
Ik heb er niks van gehoord. Ik vermoed dat Genk contact heeft opgenomen met Lier, ben niet zeker. Zal morgen nog eens snel horen bij Erik.
Ik heb op hun facebook pagina dit berichtje geschreven:
Beste lierse supporters,
Wij Genksupporters zouden zaterdag in de 9e minuut onze overleden mede-genkie Tom Olijslagers (9 jaar) een mooi eerbetoon willen geven. Deze kleine Genkie is recent overleden aan de gevolgen van een auto-ongeluk. Hij heeft een week moedig gevochten voor zijn leven, maar tevergeefs. Wij willen hem in de 9e minuut een daverend applaus geven, om aan het begin van de 10e minuut You'll never walk alone voor hem te zingen. Wij zouden jullie graag willen vragen om dit te respecteren door even te stoppen met zingen of met ons mee te doen in het eerbetoon. Als het mogelijk is, zou ik ook willen vragen of jullie dit bericht nog willen verspreiden onder jullie supporters die de trip naar Genk maken via jullie forum/facebook/officiële website ?
RacingRobin schreef op 09 dec 2011, 22:24:Iets gehoord van die van Lierse?
Earthbender schreef op 09 dec 2011, 22:56:Ik heb er niks van gehoord. Ik vermoed dat Genk contact heeft opgenomen met Lier, ben niet zeker. Zal morgen nog eens snel horen bij Erik.
Ik heb op hun facebook pagina dit berichtje geschreven:
Beste lierse supporters,
Wij Genksupporters zouden zaterdag in de 9e minuut onze overleden mede-genkie Tom Olijslagers (9 jaar) een mooi eerbetoon willen geven. Deze kleine Genkie is recent overleden aan de gevolgen van een auto-ongeluk. Hij heeft een week moedig gevochten voor zijn leven, maar tevergeefs. Wij willen hem in de 9e minuut een daverend applaus geven, om aan het begin van de 10e minuut You'll never walk alone voor hem te zingen. Wij zouden jullie graag willen vragen om dit te respecteren door even te stoppen met zingen of met ons mee te doen in het eerbetoon. Als het mogelijk is, zou ik ook willen vragen of jullie dit bericht nog willen verspreiden onder jullie supporters die de trip naar Genk maken via jullie forum/facebook/officiële website ?
Goed gedaan! Ik probeer morgen Erik nog te contacteren. Nu denk ik wel dat die van Lier zo vriendelijk zijn om respect op te brengen voor onze actie. Als alles goed gaat, dan zullen ze het wel door hebben, ook al zouden ze niet op de hoogte zijn.
Nu ja, dat zijn zorgen voor morgen.
PS: @K: morgenmiddag stuur ik op FB nog een laatste bericht rond!
Earthbender schreef op 09 dec 2011, 23:05:Goed gedaan! Ik probeer morgen Erik nog te contacteren. Nu denk ik wel dat die van Lier zo vriendelijk zijn om respect op te brengen voor onze actie. Als alles goed gaat, dan zullen ze het wel door hebben, ook al zouden ze niet op de hoogte zijn.
Nu ja, dat zijn zorgen voor morgen.
PS: @K: morgenmiddag stuur ik op FB nog een laatste bericht rond!
Vermeld er ZEKER in dat het applaus begint wanneer de foto op de LED-walls verschijnt, en NIET eerder ! Een minuut later, en niet voor die 1 minuut, de YNWA met alle sjalen in de lucht.
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Nie normaal wa ne mens die Vossen. Nen echte golden boy. Denk dat dat ook wat met een (jonge) speler doet als iemand die zo fan van u was zo tragisch aan z'n einde moet komen. Dat spookt dan zelfs als speler toch door uw hoofd ze, geloof me.
Minuut 8 zweeg iedereen, Minuut 9 kwam de foto en begon iedereen te klappen, 9:30 beginnen er ineens weer mensen in TZ YNWA te zingen, terwijl dit DUIDELIJK genoeg is afgesproken dat het op minuut 10 begon ! Daarbovenop zingen ze ook nog eens die lelijke korte versie... Wacht toch gewoon, en doe zoals afgesproken. Laat de capo starten (dan was het ook de lange versie geweest).
Buiten dat gerekend, was het toch een mooi eerbetoon ! Nog wat beter als dinsdag ! En dat is wat telt, hoe massaal ons eerbetoon is, en ik denk dat bijna iedereen meedeed ! Bedankt !
ps: Lierse deed ook mooi mee. Ze zwegen net voor de 9e minuut, en deden masaal hun sjalen in de lucht, nog meer als op de zittribune
Ik denk dat IEDEREEN meedeed op zijn manier, klappen, zingen, sjaals. En ruim 20000 man "sturen" is niet zo simpel, zelfs 1000 man in een hechte groep doen dingen op hun eigen wijze. Het eerbetoon was er (weer) en daar gaat het toch om! Waarom dus zeuren dat het niet exact op de minuut was en waarom toch weer afronden met die "steek" naar de zittribune
Laatst bijgewerkt door shakespare op 11 dec 2011, 12:24, in totaal 1 keer bewerkt.
Nochtans is er genoeg gecommuniceerd over hoe het ging verlopen... Ik denk zelfs meer sjaals gezien te hebben in het Lierse vak als in heel ons stadion. Jammer, echt jammer.
Ik denk dat de nabestaanden van Tom hun hart eraan kunnen verwarmen dat ze tweemaal een knap eerbetoon hebben mogen ervaren. Die mensen gaat niet moeilijk doen omdat YNWA een halve minuut te vroeg is aangevangen, dus kapt toch met die mierenneukerij, hoor echt niet in een topic als deze.
iemand misschien de boodschap op music for life gezien: rip tom! rust in vrede kleine Genkie! Had dat eergistere gestuurd maar heb het zelf niet zien verschijnen