geen- of mislukte transfers ? Geen- of slechte communicatie ? Bij je pietje genomen door Dirkske, Herbertje en Broeder Jacob ? Laat je gaan, dit is jullie virtuele boksbal!
Schreeuw het uit, klop er op...het lucht op! Ice, aan jou de eer
Artist.
Het is nu 20 mei 2012, 16:02
De KRC Genk afreageer-topicBeste mensen,
geen- of mislukte transfers ? Geen- of slechte communicatie ? Bij je pietje genomen door Dirkske, Herbertje en Broeder Jacob ? Laat je gaan, dit is jullie virtuele boksbal! Schreeuw het uit, klop er op...het lucht op! Ice, aan jou de eer Artist.
Re: De KRC Genk afreageer-topicSorry Ice... @DD FUCKYOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!!!!!!!!!!
Laatst bijgewerkt door Animale322 op 31 jan 2012, 21:42, in totaal 1 keer bewerkt.
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: De KRC Genk afreageer-topicLaatst bijgewerkt door Ursa_Major op 31 jan 2012, 21:43, in totaal 2 keer bewerkt.
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: De KRC Genk afreageer-topicIk voel een meme aankomen..
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: De KRC Genk afreageer-topicGODMILJAAR!
![]()
Re: De KRC Genk afreageer-topicIk vind dat we niet meer met ons kloten moeten laten spelen, en iets ondernemen... wat maakt me niet uit. Actie? Gezangen? Zeg maar... IETS gewoon..
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: De KRC Genk afreageer-topic![]() ![]() You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Re: De KRC Genk afreageer-topicKunnen nog eens naar de hoofdingang, en dan kan Paul Heylen weer komen zeveren dat er x-aantal jaren hier niets sto... Oh ja, juist, die uitgeperste dweil is vervangen door nieuwe!
![]() Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Re: De KRC Genk afreageer-topicDit is voor mij meer dan waarschijnlijk het einde. Zal altijd supporter van /sympathie hebben voor Genk, maar centen
die kan ik beter ergens ander in investeren. Ambitieloos, hardleers, leugens ik ben het kotsbeu. Een ding moet ik hen wel toegeven het zijn topverkopers met als specialiteit excuses, leugens en gebakken lucht. Het voetbal in Genk zou een uitlaatklep moeten zijn, maar tot men grote spijt is het een bron van frustratie. Laatst bijgewerkt door Malu op 31 jan 2012, 21:51, in totaal 1 keer bewerkt.
Re: De KRC Genk afreageer-topicVIEZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE SALAMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE'S
Ma wacht als ik die vuile brulsmurf en die janettteeeelanghaarachtige tegenkom gadverdommme
Re: De KRC Genk afreageer-topicLoze belofte's, GEEN communicatie, GEEN ambitie....Ik WALG van dat goor, stinkend naar geld en hopeloos amateuristisch bestuur van ons. Een pluim voor de uitgaande transfers, een fluim voor de inkomende. Crepeer, stuk voor stuk!!!!!
Re: De KRC Genk afreageer-topicFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
![]() www.Game4me.be
www.cineme.be Wijsheid
Re: De KRC Genk afreageer-topicWaarom zou het mij niet verbazen als dit topic na één dag 233 pagina's telt...
Re: De KRC Genk afreageer-topicStilstaan is achteruit gaan!
Re: De KRC Genk afreageer-topicVaffanculo Cazzo!
Godverde godverde miljaardeju! ![]() If we are born to die and we all die to live then what's the point of living life if it just contradicts?
Re: De KRC Genk afreageer-topicGewoon onbegrijpelijke mislukking opnieuw...Geen reactie op de vorige mislukte transferperiode, triestige boel.
Een wonder dat we met hun kampioen zijn kunnen spelen en de CL hebben gehaald met die klojo's aan de leiding van deze club. Racing Till I Die!
Re: De KRC Genk afreageer-topicMARIO
BUITEN
Re: De KRC Genk afreageer-topicIk zit hier met 40° koorts achter m'n pc.
Maar dit wil ik wel even kwijt: Deze club doet me denken aan de TETTEN van Di Rupo. HEIL! WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Re: De KRC Genk afreageer-topicThey don"t care about racing
they don"t care about the fans Our football club , is in the wrong hands 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Re: De KRC Genk afreageer-topicLaat het me zo zeggen.
Op dit moment, vind ik zelfs Elio Di Rupo cooler dan Dirk Degraen. tiocfaidh ar la
Re: De KRC Genk afreageer-topicZeg nooit nooit, een topclub worden we misschien ooit!
Maar t zal niet met dit bestuur zijn!!! Een topclub worden we misschien ooit, maar met dit bestuur nooit!
Re: De KRC Genk afreageer-topicKan iemand even het hoofd van Degraen photoshoppen op het lichaam van Di Rupo..
![]()
Re: De KRC Genk afreageer-topicHoal een tet oet dirk degraen en de rest van die incompetente fockers!!
Re: De KRC Genk afreageer-topicHOLY FUCKING SHIT!
1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Re: De KRC Genk afreageer-topic
² Al jaren ontwikkelde er bij mij een degout voor het belgische voetbal. Ik had terug een sprankeltje hoop, en was één van de eersten om DD en consoorten te verdedigen, omdat ik er wel wat vertrouwen in had, en een serieuze kans wou geven. Maar dat vertrouwen, die hoop, is nu volledig weg. Het falende beleid is daar de oorzaak van. Zo'n uitgelezen kans om ECHT bij de top te kunnen behoren krijg je nooit meer.
Re: De KRC Genk afreageer-topic
Laatste strofe ... Racing Club Genk, is in the wrong hands ! Dit wil ik echt dat we zingen ! We moeten iets ondernemen ! Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: De KRC Genk afreageer-topicMorgen persconferentie: "Naar aanleiding van de aanhoudende kritiek op ons falend transferbeleid, hebben we besloten om afstand te nemen van Genk. Wij willen de groei van deze club niet stoppen en wensen KRC het beste toe."
http://www.youtube.com/watch?v=4bRYJ7MdIg8 Een topclub worden we misschien ooit, maar met dit bestuur nooit! Een topclub worden we misschien ooit, maar met dit bestuur nooit!
Re: De KRC Genk afreageer-topic![]() Spoiler: You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
|