Het is nu 20 mei 2012, 16:01

De KRC Genk afreageer-topic

Alles over Racing Genk, van nieuws tot wedstrijden, spelers, transfers, ...
  • Auteur
    Bericht

Re: De KRC Genk afreageer-topic

Berichtdoor Cristal Arena » 04 maart 2012, 11:48

CV : J.Taravel, Zukanovic
CM : Gorius,Steve Colpaert
LM / RM : S.Bidaoui,Pottiez,Soumahoro
spits : De Ceulaer, Reza
Laatst bijgewerkt door Cristal Arena op 04 maart 2012, 12:48, in totaal 1 keer bewerkt.
Cristal Arena

Mijn team: krc genk

Berichtdoor RacingRobin » 04 maart 2012, 11:51

Cristal Arena schreef op 04 maart 2012, 11:48:CV : J.Taravel, Zukanovic
spits : De Ceulaer, Remacle, Chucka

Gij wilt afzakken van subtop naar grijze middenmoot voor een paar jaar?
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Ursa_Major » 04 maart 2012, 11:58

Animale322 schreef op 04 maart 2012, 03:02:
Ursa_Major schreef op 03 maart 2012, 22:37:Stoel in twee gestompt bij de 3-2.

Daarna op het plein gegooid? Haha ik weet dat je er niet was, maar er lagen 2-3 stoelen op veld 8)

Sorry :D
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Ursa_Major

Berichtdoor Genkofcourse » 04 maart 2012, 12:36

Cristal Arena schreef op 04 maart 2012, 11:48:CV : J.Taravel, Zukanovic
spits : De Ceulaer, Remacle, Chucka

Afbeelding
If we are born to die and we all die to live then what's the point of living life if it just contradicts?
Genkofcourse

Mijn team: KRC Genk, SSC Napoli

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Genkbloods

Berichtdoor ForzaKRCGenk » 04 maart 2012, 21:30

Scandic schreef op 04 maart 2012, 08:26:
racingloe schreef op 04 maart 2012, 08:15:Jos,
Een centrale verdediger, centrale middenvelder, links en rechtsmidden en een spits is een must. Je gaat werk hebben. En weet je misschien een goede trainer, je kan je altijd tot Dirk wenden.

Ik ga niet zoveel werk hebben hoor, mijn lijstjes zijn klaar. 8) Gisteren 2 centrale verdedigers zien spelen die hier niet zouden misstaan. Alleen jammer dat eentje zijn trnsfer al beet heeft en voor de andere half Europa in de tribunes zit...

Kon iemand anders dat maar zeggen...
ForzaKRCGenk

Berichtdoor Roelracing » 18 maart 2012, 15:30

We kunnen maar weer eens beginnen!!!
Hoe is het mogelijk? Gewoon geen woorden voor...
Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!!
Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
Roelracing

Berichtdoor Ursa_Major » 18 maart 2012, 17:26

********* *********** **** **** ******** *********** ********* *********** ***** *****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Ursa_Major

Berichtdoor Earthbender » 18 maart 2012, 17:27

ICH REIT PEUL OET DE GROND!
FOXWILD ZEG IK U!!!!!! FOXWILD!!!!!!!!
--> sorry voor de caps lock. :D
Earthbender

Berichtdoor Lazy Tony » 18 maart 2012, 19:18

bahbahbahbahbahbahbahbahbahbahbahbahbahbah en BAH! :ween:
Lazy Tony

Mijn team: Genk

Berichtdoor Klodde » 18 maart 2012, 19:21

Lazy Tony schreef op 18 maart 2012, 19:18:bahbahbahbahbahbahbahbahbahbahbahbahbahbah en BAH! :ween:

:ween: :ween: :ween: :ween: :ween:,

ik kan niet veel meer zeggen als u.
Ik zie het allemaal niet meer zitten.
Als de transferperiode gedaan was is deze topic opgericht en dan was ik WOEST.

Maar nu ben ik eerder als een geslagen hond.

Waarom mensen, waarom?

Spelers, jullie moeten er staan, Mario jij moet zorgen dat je spelers er staan, bestuur jullie moeten er voor zorgen dat je transfers had gedaan. En dan die hoop blessures, pfff.

GRRMBLLL
Klodde

Mijn team: KRC Genk / SCE Aalst

Berichtdoor Genkofcourse » 18 maart 2012, 19:25

Ik voel me een beetje zo:

Afbeelding
If we are born to die and we all die to live then what's the point of living life if it just contradicts?
Genkofcourse

Mijn team: KRC Genk, SSC Napoli

Blauwbeer, Martrim, Scarface

Berichtdoor Blauwbeer » 18 maart 2012, 19:29

Bah, die reacties van Been en Degraen op één.. zum kotzen
Blauwbeer

Berichtdoor Klodde » 18 maart 2012, 19:32

Afbeelding

Ik verwacht zoiets tegen AA Gent.

We halen PO I niet, bestuur, trainer en/of spelers gaan het geweten hebben.
We halen PO II wel, vreugde-uitbarsting?

Er zal in alle geval wel iets gebeuren, de bom zal barsten.
Klodde

Berichtdoor Henri » 18 maart 2012, 22:17

Afbeelding
Henri

Animale322, Gavino

Berichtdoor Gavino » 18 maart 2012, 22:24

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gavino

Mijn team: Krc genk

Animale322, bremsky, footliefhebber, genksevos, Ice, Klodde, Rune, Zapata

Berichtdoor Klodde » 19 maart 2012, 01:51

Afbeelding

Hier had onze laatste match veel van weg, vooral die eerste 15 minuten dan.
Klodde

Berichtdoor genksevos » 31 maart 2012, 09:41

Buiten:

Bestuur:
Drik Degraen
Heberbert Houben
Gunther Jacob

Trainers: Been
Spelers:
Bailly
Massuero
Grimi
Nadson
Sarr
Hyland
Dugary
Kennedy
genksevos

Berichtdoor Alexx » 31 maart 2012, 10:00

RacingRobin schreef op 31 maart 2012, 09:51:Godverdomme Jonathan Blondel salle fils pute!!!!!!! Normaal doe ik dit niet maar fuck man wat wens ik die kerel een vreselijke carrière stoppende blessure toe!!!!!!

² een van de irritantste voetballers op onze velden. Maar alle boeren vinden dat hij een geweldige match heeft gespeeld en dat De Bruyne zeker rood had verdiend omdat hij zogezegd naar de keel greep van Blondel.
Afbeelding
Alexx

Berichtdoor rico » 31 maart 2012, 10:24

Ursa_Major schreef op 31 maart 2012, 10:14:Een type Hyland, zo moet je er in elke ploeg eentje hebben, het oogt misschien niet allemaal even mooi maar hij is niet bang om zijn voet te zetten, legt er zijn hoofd voor, en slaagt er vaak in op het juiste moment een listige fout te maken.. Uiteraard pakt hij daardoor wel vaak een geel kartonnetje..

Et voila...
Blondel wordt door ons :vomit: ,maar hij voetbalt altijd tot op het randje en heeft gisteren ons sterkste wapen deels geneutraliseerd.Ik mis in onze kern een vuillapke die op het randje speelt en het dan nog aandurfd om bij de scheids een karton te vragen voor zijn tegenstander...
Wat wel is...Blondel,zoals die gisteren weer speelde,komt enkel in België met zijn zeer zwakke arbitrage zo weg.
Gisteren nog tot ene gezegd...Blondel had,door wat die door de jaren heen al heeft uitgestoken,gisteren nog altijd geschorst moeten zijn! :)
rico

Mijn team: krc genk

Berichtdoor RacingRobin » 02 apr 2012, 12:50

Discussie verplaatst naar kern 12-13
RacingRobin

Berichtdoor Marshall » 02 apr 2012, 16:47

Ik wist niet zo goed waar ik dit moest bijzetten, de titel van deze topic past het best bij hetgeen ik wil vertellen denk ik.

Voor POI heb ik al geen abo meer kunnen nemen, gewoon omdat het in mijn agenda altijd zo uitkwam dat ik een afspraak had opstaan bij de thuiswedstrijden. Als we thuis gestart waren, kon ik ze bijna allemaal (stom toeval, tja).

Tegelijk ben ik enkele weken geleden sterk beginnen twijfelen aan een abo voor volgend jaar. Om veel redenen eigenlijk, het is over het algemeen niet meer dat gevoel van vroeger. Ik ga al sinds mijn 11e elke thuismatch kijken, enkele jaren heb ik daar ook bijna alle uitwedstrijden bijgedaan. Ondertussen woon ik ook niet meer in Limburg maar in Leuven en tot enkele jaren geleden reed ik met plezier +100 km om naar Genk te gaan kijken, de laatste tijd is dat eerder een verplicht nummertje geworden.

We maken jaar na jaar top- en flopjaren mee, het verschil hierin is veel te groot. De belofte om die conjunctuur uit te vlakken kan al jaren niet ingelost worden. Als we nu eens (eindelijk, na zoveel jaren zonder budget) een portefeuille hebben om ons te wapenen voor een terugval, kiest ons bestuur ervoor om niks te doen. 'We hebben toch een CL-campagne achter de rug?' hoor ik DD al vragen. Ja, maar hier vallen we wel grandioos door de mand (5-0 en 7-0 tov redelijke thuismatchen) en dat zou ik mij als bestuurslid zeer hard aantrekken (in Valencia zou ik in de grond gekropen zijn ipv nog interviews te geven!). Financieel gezien loopt nu alles gesmeerd, de leuze 'beter een sterk team dan veel geld op bankrekening' werd ons nog als zoethouder toegegooid. Nog geen jaar later is het omgekeerde hiervan waar, we schuimen de transfermarkt af als een stel bedelaars en zoeken goedkope kwaliteit ipv versterking. De enige spelers die uiteindelijk in Genk landen zijn dan nog eens producten van mond aan mond reclame en vriendendiensten van allerhande makelaars, dan wel van een goede scouting. Dat systeem zou er dan ook nog eens zijn volgens verschillende bronnen, wat het niet gebruiken ervan enkel nog triestiger maakt.

En tussen al dat zakendoen (meer is voetbal niet) komen wij dan met ons spaarcentjes aanschuiven om een abo te kunnen kopen, zodat er nog meer kersen op onze taart komen te liggen. En daar blijft het dan liggen, want ook deze zomer zullen er wel nog enkele 'opportuniteiten' voorbij die niet veel kosten en indien nodig wel op een wedstrijdblad kunnen gezet worden. PO1 zal dan de doelstelling zijn maar als het dat niet wordt, hebben ze er waarschijnlijk toch alles voor gedaan. In het slechtste geval kost dat de kop van de trainer en kunnen we opnieuw beginnen bouwen aan een ploeg die in geen jaren nog een volgens een bepaalde visie is opgebouwd. Ik kan mij er steeds minder mee verzoenen dat ik hierin geld investeer. Al zal ik mij altijd verbonden blijven voelen aan de club KRC Genk, ik kan mij niet vereenzelvigen met de organisatie en het beleid ervan.

In het beste geval spelen we opnieuw kampioen, dat kan ook. En ik zal dan blijven supporteren, al zal dat waarschijnlijk via Sporting Telenet zijn.

Zijn er nog twijfelaars? Of ben ik alleen met dit gevoel?

P.S. Sorry dat het uiteindelijk een lang stuk geworden is, het moest er even uit. Het spookt al door mijn hoofd sinds de thuiswedstrijd tegen Lokeren (zelfs voor de match begon voor alle duidelijkheid).
Marshall

Mijn team: RC Genk

Berichtdoor shakespare » 02 apr 2012, 23:40

Marshall schreef op 02 apr 2012, 16:47:Ik wist niet zo goed waar ik dit moest bijzetten, de titel van deze topic past het best bij hetgeen ik wil vertellen denk ik.

Voor POI heb ik al geen abo meer kunnen nemen, gewoon omdat het in mijn agenda altijd zo uitkwam dat ik een afspraak had opstaan bij de thuiswedstrijden. Als we thuis gestart waren, kon ik ze bijna allemaal (stom toeval, tja).

Tegelijk ben ik enkele weken geleden sterk beginnen twijfelen aan een abo voor volgend jaar. Om veel redenen eigenlijk, het is over het algemeen niet meer dat gevoel van vroeger. Ik ga al sinds mijn 11e elke thuismatch kijken, enkele jaren heb ik daar ook bijna alle uitwedstrijden bijgedaan. Ondertussen woon ik ook niet meer in Limburg maar in Leuven en tot enkele jaren geleden reed ik met plezier +100 km om naar Genk te gaan kijken, de laatste tijd is dat eerder een verplicht nummertje geworden.

We maken jaar na jaar top- en flopjaren mee, het verschil hierin is veel te groot. De belofte om die conjunctuur uit te vlakken kan al jaren niet ingelost worden. Als we nu eens (eindelijk, na zoveel jaren zonder budget) een portefeuille hebben om ons te wapenen voor een terugval, kiest ons bestuur ervoor om niks te doen. 'We hebben toch een CL-campagne achter de rug?' hoor ik DD al vragen. Ja, maar hier vallen we wel grandioos door de mand (5-0 en 7-0 tov redelijke thuismatchen) en dat zou ik mij als bestuurslid zeer hard aantrekken (in Valencia zou ik in de grond gekropen zijn ipv nog interviews te geven!). Financieel gezien loopt nu alles gesmeerd, de leuze 'beter een sterk team dan veel geld op bankrekening' werd ons nog als zoethouder toegegooid. Nog geen jaar later is het omgekeerde hiervan waar, we schuimen de transfermarkt af als een stel bedelaars en zoeken goedkope kwaliteit ipv versterking. De enige spelers die uiteindelijk in Genk landen zijn dan nog eens producten van mond aan mond reclame en vriendendiensten van allerhande makelaars, dan wel van een goede scouting. Dat systeem zou er dan ook nog eens zijn volgens verschillende bronnen, wat het niet gebruiken ervan enkel nog triestiger maakt.

En tussen al dat zakendoen (meer is voetbal niet) komen wij dan met ons spaarcentjes aanschuiven om een abo te kunnen kopen, zodat er nog meer kersen op onze taart komen te liggen. En daar blijft het dan liggen, want ook deze zomer zullen er wel nog enkele 'opportuniteiten' voorbij die niet veel kosten en indien nodig wel op een wedstrijdblad kunnen gezet worden. PO1 zal dan de doelstelling zijn maar als het dat niet wordt, hebben ze er waarschijnlijk toch alles voor gedaan. In het slechtste geval kost dat de kop van de trainer en kunnen we opnieuw beginnen bouwen aan een ploeg die in geen jaren nog een volgens een bepaalde visie is opgebouwd. Ik kan mij er steeds minder mee verzoenen dat ik hierin geld investeer. Al zal ik mij altijd verbonden blijven voelen aan de club KRC Genk, ik kan mij niet vereenzelvigen met de organisatie en het beleid ervan.

In het beste geval spelen we opnieuw kampioen, dat kan ook. En ik zal dan blijven supporteren, al zal dat waarschijnlijk via Sporting Telenet zijn.

P.S. Sorry dat het uiteindelijk een lang stuk geworden is, het moest er even uit. Het spookt al door mijn hoofd sinds de thuiswedstrijd tegen Lokeren (zelfs voor de match begon voor alle duidelijkheid).

Ik denk dat je absoluut niet de enige bent met dat gevoel; je krijgt als club normalerwijze niet dikwijls dergelijke kansen als in de voorbije periode en die kansen heeft men bij Genk grandioos verknald.
shakespare

Berichtdoor RacingRobin » 02 apr 2012, 23:46

Het lijkt stilletjes aan wel alsof ze het gewoon niet willen...
RacingRobin

Berichtdoor moerop » 03 apr 2012, 00:37

RacingRobin schreef op 02 apr 2012, 23:46:Het lijkt stilletjes aan wel alsof ze het gewoon niet willen...

Bah, ze kunnen het gewoon niet.
moerop

Berichtdoor Scarface » 03 apr 2012, 09:15

RacingRobin schreef op 02 apr 2012, 23:46:Het lijkt stilletjes aan wel alsof ze het gewoon niet willen...

Als het niet de incompetentie van ons bestuur was, die ons in deze penibele sportieve situatie deed belanden, dan zou ik graag de échte redenen wel eens willen kennen. Iemand?

Veel vragen zouden dan wellicht beantwoord worden, ook die of ik mij voor volgend seizoen een KRC-abo of een Telenet-abo zal aanschaffen.

Daar ik erg geloof in de incompetentie en daar dezelfden het nog steeds voor het zeggen hebben, staat mijn keuze eigenlijk al voor 95% vast.

Ik walg van het sportieve beleid en de non-communicatie van deze club.

Bovendien doet men nog steeds of er geen vuiltje aan de lucht is en er goed gewerkt is. Ik zou niet in de schoenen van Jacob willen staan en dat heeft Degraen een tijdje geleden wellicht ook gedacht. Hij de definitieve beslissingen en aan de tafel waar het geld rolt en Jacob de verantwoordelijkheid over de transfers. Je moet het maar verkocht krijgen aan de torenuilen.
Bovendien is de volgende mercato een schier onmogelijke opdracht, die men samen met hoofdverantwoordelijke Degraen zelf gecreëerd heeft.
Ik walg van die mensen. En die willen van Genk een top-club maken? Laat me niet lachen (of wenen). :sop:
Carpe Diem!
Scarface

Ray Sing

Lege post

Berichtdoor Scarface » 03 apr 2012, 09:15

Lege post
Carpe Diem!
Scarface

Re: Lege post

Berichtdoor shakespare » 03 apr 2012, 09:37

Scarface schreef op 03 apr 2012, 09:15:Lege post

Eigenlijk is dit de beste manier om de competentie van het beleid te omschrijven :p
shakespare

Berichtdoor Gerre » 03 apr 2012, 09:50

Marshall schreef op 02 apr 2012, 16:47:

Ge zijt lang niet de enige. Allemaal zeer herkenbaar wat je schrijft. En toevallig heb ik het breekpunt op ongeveer hetzelfde moment bereikt: de thuismatch tegen Lokeren, maar daarnaast ook de verplaatsing naar Westerlo.

Het lijkt allemaal niet zo logisch om op dit moment af te haken: in de inktzwarte jaren onder Broos (jaargang drie), Vangeneugden en Hein was het ook kommer en kwel, maar toen kon ik mij om de één of andere reden eigenlijk nog vrij gemakkelijk opladen om iedere thuismatch te gaan en af en toe eens een verplaatsing mee te pikken. Nederlagen horen er nu eenmaal bij en er waren ook best wat mooie momenten bij (ook al wonnen we in die periode bijvoorbeeld NOOIT een topper thuis en was het voetbal abominabel).

De teleurstelling om na zo'n prachtig seizoen terug naar af te gaan is te groot geworden, denk ik. Je wéét gewoon dat er mogelijkheden zijn voor deze club om zich te consolideren in de subtop, maar de wil is er blijkbaar gewoon niet. Als men van bovenaf tenminste had getoond ervoor te willen gaan dit seizoen, maar door tegenslagen allerhande flopte, kon ik het gerust nog opbrengen.

Maar er is simpelweg te veel gebeurd. De overhaaste contractverlenging voor Been na een 7-0 op Valencia en een 3-1 op Lokeren, het wegjagen van spelers als Barda en Vossen, een transferbeleid dat mijn neefje van drie nog zou kunnen overtreffen, en last but not least: het gedrag van bepaalde medesupporters. Op Westerlo krijg ik verwijten naar mijn hoofd geslingerd omdat ik de naam van Vercauteren scandeer, "want die heeft ons in de steek gelaten". So fucking what. Kijk wat hij ons vorig jaar gegeven heeft, vanuit een uitzichtloze situatie. Lange termijn-relaties bestaan niet in het voetbal, en zeker niet op de open markt die het Belgisch voetbal is geworden. En die mensen op de staan die beginnen te muilen op TZ omdat ze "schijt aan het beleid" zingen en zichzelf de enige echte supporters vinden. Kritiekloos staan zwaaien met hun vlag en hun belachelijke stoffen blauwwitte hoed maar amper hun bek opentrekken tijdens een wedstrijd.

Ik beleef er gewoon geen plezier meer aan. En toch zal ik mijzelf zwaar moeten forceren om eens geen abonnement te kopen volgend jaar. Want ik sterf nog liever dan voor één of ander concurrerend gedrocht te gaan supporteren.
Gerre

Berichtdoor Ray Sing » 03 apr 2012, 10:08

Spoiler:
Marshall schreef op 02 apr 2012, 16:47:Voor POI heb ik al geen abo meer kunnen nemen, gewoon omdat het in mijn agenda altijd zo uitkwam dat ik een afspraak had opstaan bij de thuiswedstrijden. Als we thuis gestart waren, kon ik ze bijna allemaal (stom toeval, tja).

Nee, je bent zeker niet alleen. Twee zomers geleden had ik al het gevoel dat jij nu hebt. Sinds mijn tiende vrijwel elke thuismatch van KFC en nadien KRC bijgewoond (als ik niet in het buitenland zat ;) ) en jarenlang zelfs vrijwel alle uitmatchen. Maar die koele, hautaine benadering van de Poelmansen en Degraens, "vakkundig" begeleid door een charmerende gladjanus als voorzitter, bezorgt mij maagzuur. Die mannen hebben niet de minste emotionele band met mijn club, ik zie enkel eurotekens in hun ogen flikkeren. Communicatie? Enkel wanneer hoogstnodig, netjes met prikkeldraad omheind en met als enige doel het "klantenbestand" op peil te houden. De DK-moord was een illustratief dieptepunt. Toen dan ook nog eens de vaste zaterdagavond moest wijken voor alle mogelijke andere dagen -TV oblige want kassa kassa- en ik om de haverklap wedstrijden moest missen, was voor mij de maat vol. Met pijn in het hart (na 40 jaar!) geen abo meer gekocht en de wedstrijden in mijn woonkamer gevolgd. Uiteraard verre van hetzelfde, een Karmeliet en een pak papripachips voor de buis vervangen de sfeer in het stadion niet. Maar zo zag ik tenminste alle matchen nog en had ik toch het gevoel dat ik mijn ongenoegen had geuit over het beleid van deze "parvenus", ook al realiseerde ik mij maar al te goed dat zij enkel mijn centen misten. Met in mijn achterhoofd : ooit keer ik terug - liever vroeg dan laat ... :( . Zodra er een kentering komt in het beleid. En ja, vorig seizoen was een sportief hoogtepunt. Zou er dan toch een gunstige wind waaien? Ik dus toch maar naar het stadion om de PO bij te wonen, ook al kon ik die ook op TV zien. Maar als ik dan hoor hoe blauw-wit door het KRC-management wordt bejegend, als ik zie hoe het sportief krediet dat vorig seizoen werd opgebouwd door onkunde weer wordt tenietgedaan en, meest van al, met welke hooghartigheid daarover wordt gecommuniceerd ... dan gun ik hun zelfs mijn geld voor de PO niet en wordt het ook volgend seizoen weer nagelbijten voor de kijkkast.
Ray Sing

Marshall

Berichtdoor Martrim » 03 apr 2012, 11:11

Njah ik ga het nooit kunnen laten. Ik zal er gewoon weer opnieuw staan. Het helpt misschien wel dat ik nu het verste ooit van het stadion woon... Ik moet een kwartier rijden :)

Maar ik vind het erg dat ik begrip kan hebben voor supporters die dat niet meer op kunnen brengen. En ik vind het erg dat ik van al die gasten zelfs niet kan zeggen dat het geen echte supporters zijn. Allemaal op het conto van alle besturen die KRC ooit gehad heeft...Want als het enkel deze was geweest, hadden velen zich daar nog door kunnen vechten. Maar het is telkens hetzelfde liedje.

Scarface schreef op 03 apr 2012, 09:15:Als het niet de incompetentie van ons bestuur was, die ons in deze penibele sportieve situatie deed belanden, dan zou ik graag de échte redenen wel eens willen kennen. Iemand?
:

Ik geloof ook niet zomaar in de incompetentie van het bestuur.
Wij zijn simpel boerkes op de tribune en wij zien het. De pers ziet het. Supporters van andere teams zien het. En mensen die al JAREN bezig zijn in het voetbal zouden het niet zien??? Kan ik in geen duizend jaar inkomen... Dit vat ook samen wat ik onlangs nog zei, dat er toch ergens iets moet zijn dat ervoor zorgt dat bestuur na bestuur na bestuur faalt. Gaan wij toevallig telkens zowat de enige Belgen hebben die NIET zien wat er gebeurt en nodig is? Of willen ze het effectief keer op keer niet zien?

Persoonlijk vind ik zoiets erger als incompetentie....
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

VorigeVolgende

Keer terug naar KRC Genk