door Dennis » 14 dec 2010, 18:15
Wat een patat van een wedstrijd speelde hij tegen Eupen .Ik vind dat hij echt zen beste vorm aan het vinden is
-
Dennis
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door kierewiet » 14 dec 2010, 20:55
Yep, en wat ik ook een pluspunt vind, is de groeiende complementariteit met Hubert. Deze laatste als sobere regelaar en Töszer als aanspeelpunt om het spel te verleggen. Er is in het verleden veel te doen geweest om die twee, maar ik vind dat ze er beiden als maar meer staan als een blok waarop je kan bouwen.
't Is stil, waar het nooit waait.
-
kierewiet
-
-
-
door witte_nr1 » 15 dec 2010, 05:23
Dennis schreef:Wat een patat van een wedstrijd speelde hij tegen Eupen .Ik vind dat hij echt zen beste vorm aan het vinden is
Indeed  ,zal em zeker deugd gedaan hebben.
-
witte_nr1
-
-
-
- Mijn team: RC Genk
door Martrim » 15 dec 2010, 08:49
En zo liet hij zien dat zijn slechte matchen slechts een dipje waren, zoals nog al spelers gehad hebben.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
-
Martrim
-
-
-
door Dennis » 15 dec 2010, 16:29
Tozser en Hubert voelen elkaar heel goed aan ja , zoals Raes ooit zijn : het lijkt net een tweeling op het veld
-
Dennis
-
-
-
door Pegalicious » 20 dec 2010, 15:24
Ben hem tegengekomen in Hasselt vandaag. Hij met hondje en kindje buiten, zijn vrouw binnen. Hij probeerde zich duidelijk anoniem te houden, keek niemand aan... en terecht! iedereen heeft recht op leuk kerstshoppen! :thumb:
-
Pegalicious
-
-
-
door Animale322 » 20 dec 2010, 16:07
Pegalicious schreef:Ben hem tegengekomen in Hasselt vandaag. Hij met hondje en kindje buiten, zijn vrouw binnen. Hij probeerde zich duidelijk anoniem te houden, keek niemand aan... en terecht! iedereen heeft recht op leuk kerstshoppen! :thumb:
En ik gisteren Matoukou in Hasselt Winterland 
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door Ursa_Major » 20 dec 2010, 19:00
Animale322 schreef:Pegalicious schreef:Ben hem tegengekomen in Hasselt vandaag. Hij met hondje en kindje buiten, zijn vrouw binnen. Hij probeerde zich duidelijk anoniem te houden, keek niemand aan... en terecht! iedereen heeft recht op leuk kerstshoppen! :thumb:
En ik gisteren Matoukou in Hasselt Winterland 
Ze overwegen toch geen overstap naar KSK Hasselt?
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
-
Ursa_Major
-
-
-
door Forzaa !!! » 20 dec 2010, 19:24
Ursa_Major schreef:Animale322 schreef:En ik gisteren Matoukou in Hasselt Winterland 
Ze overwegen toch geen overstap naar KSK Hasselt?
Nop, torpedo hasselt
-
Forzaa !!!
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk (Forzaaa Racing!)
door Ursa_Major » 23 maart 2011, 16:22
Even de 'ploeg van het seizoen'-topic overlopen op het blauwzwartforum en daar komt verrassend veel Tozser in voor. 
-
Ursa_Major
-
-
-
door david_vdb » 23 maart 2011, 16:53
Ursa_Major schreef:Even de 'ploeg van het seizoen'-topic overlopen op het blauwzwartforum en daar komt verrassend veel Tozser in voor. 
Niet meer dan terecht, want weinig middenvelders die al het HELE seizoen op hoog niveau acteren. Tözser is echt top dit jaar.
-
david_vdb
-
-
-
- Mijn team: krc genk
door Coxie » 04 apr 2011, 06:53
Joos juist over Tozser : "Uitblinker tegen Lokeren. Speelt al een heel seizoen op hoog niveau, maar krijgt nauwelijks echt lof in de pers. Die heeft betere voeten als het hele Anderlecht-middenveld van gisteren samen".
Feit is dat Tozser dit seizoen enorm belangrijk is geworden voor onze ploeg en dat het één van de weinige spelers is waar we geen echte vervanger voor hebben. Lijkt mij ook echt één van de leiders in de groep te zijn. Zo stuurde hij gisteren Joneleit, die bij 2-1 naar voor wou komen bij een vrije trap, terecht terug naar achter.
Werk maken van die contractverlenging dus!
-
Coxie
-
-
-
door chefpeewe » 04 apr 2011, 07:02
Coxie schreef:Joos juist over Tozser : "Uitblinker tegen Lokeren. Speelt al een heel seizoen op hoog niveau, maar krijgt nauwelijks echt lof in de pers. Die heeft betere voeten als het hele Anderlecht-middenveld van gisteren samen".
Feit is dat Tozser dit seizoen enorm belangrijk is geworden voor onze ploeg en dat het één van de weinige spelers is waar we geen echte vervanger voor hebben. Lijkt mij ook echt één van de leiders in de groep te zijn. Zo stuurde hij gisteren Joneleit, die bij 2-1 naar voor wou komen bij een vrije trap, terecht terug naar achter.
Neemt de rol als kapitein ook goed op zich. Hij heeft het kennelijk wel naar zijn zin in Genk dit jaar. Getuige het meermaals groeten van de supperters na de match gisteren. Alleen jammer dat zijn naam niet gescandeerd werd, hij verdient het !
-
chefpeewe
-
-
- Mijn team: Krc Genk
door gert28 » 04 apr 2011, 09:12
chefpeewe schreef:Coxie schreef:Joos juist over Tozser : "Uitblinker tegen Lokeren. Speelt al een heel seizoen op hoog niveau, maar krijgt nauwelijks echt lof in de pers. Die heeft betere voeten als het hele Anderlecht-middenveld van gisteren samen".
Neemt de rol als kapitein ook goed op zich. Hij heeft het kennelijk wel naar zijn zin in Genk dit jaar. Getuige het meermaals groeten van de supperters na de match gisteren. Alleen jammer dat zijn naam niet gescandeerd werd, hij verdient het !
Ik vind het ook fantastisch dat hij de supporters op de zit altijd opnaait als hij een corner gaat trappen! Het is misschien een subjectieve mening, maar ik vind hem gewoonweg de beste middenvelder van België. En het wordt inderdaad hoogtijd om zijn naam te scanderen, wat een klasbak!!
-
gert28
-
-
-
door Gerre » 04 apr 2011, 10:40
gert28 schreef:chefpeewe schreef: Neemt de rol als kapitein ook goed op zich. Hij heeft het kennelijk wel naar zijn zin in Genk dit jaar. Getuige het meermaals groeten van de supperters na de match gisteren. Alleen jammer dat zijn naam niet gescandeerd werd, hij verdient het !
Ik vind het ook fantastisch dat hij de supporters op de zit altijd opnaait als hij een corner gaat trappen! Het is misschien een subjectieve mening, maar ik vind hem gewoonweg de beste middenvelder van België. En het wordt inderdaad hoogtijd om zijn naam te scanderen, wat een klasbak!!
Ik ben al sinds jaar en dag grote fan van Dani. En toch zijn er nog een hele boel mensen die de gehele wedstrijd op hem zitten te kakken dat hij te kort komt, gisteren stond er ook weer ene langs mij te verkondigen dat Tozser geen fluit waard was, maar als er dan eens een schitterende cross van hem kwam, dan hoor je ze natuurlijk niet meer...
-
Gerre
-
-
-
door chefpeewe » 04 apr 2011, 10:47
Gerre schreef:Ik ben al sinds jaar en dag grote fan van Dani. En toch zijn er nog een hele boel mensen die de gehele wedstrijd op hem zitten te kakken dat hij te kort komt, gisteren stond er ook weer ene langs mij te verkondigen dat Tozser geen fluit waard was, maar als er dan eens een schitterende cross van hem kwam, dan hoor je ze natuurlijk niet meer...
Ach, zulke eeuwige mekkeraars zul je altijd hebben. Al speelt Messi hier en maakt hij er 30 op een seizoen, dan zul je ze nog horen zagen als hij zich eens vastloopt in een dribbel.
-
chefpeewe
-
-
- Mijn team: Krc Genk
door gert28 » 04 apr 2011, 13:30
Gerre schreef:gert28 schreef:Ik vind het ook fantastisch dat hij de supporters op de zit altijd opnaait als hij een corner gaat trappen! Het is misschien een subjectieve mening, maar ik vind hem gewoonweg de beste middenvelder van België. En het wordt inderdaad hoogtijd om zijn naam te scanderen, wat een klasbak!!
Ik ben al sinds jaar en dag grote fan van Dani. En toch zijn er nog een hele boel mensen die de gehele wedstrijd op hem zitten te kakken dat hij te kort komt, gisteren stond er ook weer ene langs mij te verkondigen dat Tozser geen fluit waard was, maar als er dan eens een schitterende cross van hem kwam, dan hoor je ze natuurlijk niet meer...
Inderdaad, je moet ook eens nadenken over de metamorfose die hij gemaakt heeft hier. Toen hij hier zijn eerste seizoen speelde, dacht ik zelf ook: wa is da voor ne kloefkapper?
En nu? De leider van het team. Komt altijd ballen vragen, kijkt rustig om zich heen en past dan. Fantastisch toch?!
-
gert28
-
-
-
door yeboah69 » 07 apr 2011, 10:02
ja en het balverlies dat hij heeft in een wedstrijd is op 1hand te tellen.
-
yeboah69
-
-
-
door Ursa_Major » 10 apr 2011, 10:53
Wat een  tegen Anderlecht toen
[video]http://www.youtube.com/watch?v=9BjozUWxMxs[/video]
-
Ursa_Major
-
-
-
door david_vdb » 10 apr 2011, 11:08
Inderdaad. Kreeg ook wel enorm veel ruimte precies.
Dit seizoen (en eind vorig seizoen) zien we eindelijk die Tözser van tegen Anderlecht. Die zelfde bewegingen, kort kappen en slimme tikjes. Zijn eerste jaar zagen we daar echt nauwelijks iets van. We mogen echt van geluk spreken dat hij opnieuw geëvolueerd is. Beste middenvelder in België dit seizoen.
-
david_vdb
-
-
-
door Roekovic » 10 apr 2011, 13:53
Bij zijn aankoop heb ik dit filmpje(of een ander van tegen Anderlecht) gezien en was ik onmiddellijk verkocht! 
Ik heb gezegd...
-
Roekovic
-
-
-
door david_vdb » 20 apr 2011, 21:18
Profvoetballer van het jaar, of het moest Barda zijn.
Ik hoop echt dat alle collega-spelers hem naar waarde schatten en aan hem denken, want voor een prijs à la Gouden Schoen krijgt hij uiteraard te weinig persaandacht.
-
david_vdb
-
-
-
door seermenie » 20 apr 2011, 21:21
Vandaag weer een paar schitterende passes gegeven. Die waar de penaltyfase op volgt bvb.
-
seermenie
-
-
-
door Ursa_Major » 21 apr 2011, 08:41
seermenie schreef:Vandaag weer een paar schitterende passes gegeven. Die waar de penaltyfase op volgt bvb.
Wou ik net aanhalen, echt machtig hoe hij ze losjes uit de voet trapt, mag volgend seizoen zeker niet weg.
-
Ursa_Major
-
-
-
door racinghooligan » 21 apr 2011, 14:22
Ursa_Major schreef:Wou ik net aanhalen, echt machtig hoe hij ze losjes uit de voet trapt, mag volgend seizoen zeker niet weg.
Er wordt toch na de play-offs onderhandeld over een nieuw contract voor Tözser en hij heeft het hier naar zijn zin dus ik denk dat wij ons geen zorgen hoeven te maken.
-
racinghooligan
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk & Chelsea
door gert28 » 21 apr 2011, 17:16
racinghooligan schreef:Ursa_Major schreef:Wou ik net aanhalen, echt machtig hoe hij ze losjes uit de voet trapt, mag volgend seizoen zeker niet weg.
Er wordt toch na de play-offs onderhandeld over een nieuw contract voor Tözser en hij heeft het hier naar zijn zin dus ik denk dat wij ons geen zorgen hoeven te maken.
Joao Carlos had het hier ook naar zijn zin...
-
gert28
-
-
-
door racinghooligan » 21 apr 2011, 21:33
gert28 schreef:racinghooligan schreef:Er wordt toch na de play-offs onderhandeld over een nieuw contract voor Tözser en hij heeft het hier naar zijn zin dus ik denk dat wij ons geen zorgen hoeven te maken.
Joao Carlos had het hier ook naar zijn zin...
Bij Joao ligt dat anders die was al op leeftijd en die had al meermaals aangegeven dat hij weg wou als de zowel Genk als hij er beter van werden. Dat is ook gebeurd. Tözser heeft nog nooit gezegd van "ik wil hier weg" ofzo.
-
racinghooligan
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk & Chelsea
door Ursa_Major » 25 apr 2011, 11:17
Laatste tijd begint hij toch te scoren, zijn 7de al van het seizoen! 
-
Ursa_Major
-
-
-
door Glow » 25 apr 2011, 11:23
Ursa_Major schreef:Laatste tijd begint hij toch te scoren, zijn 7de al van het seizoen! 
Ik hoop met heel mijn hart dat hij bijtekent, aan de juiste voorwaarden.
There's no darkness but ignorance
-
Glow
-
-
-
door genkie15 » 25 apr 2011, 15:16
Glow schreef:Ursa_Major schreef:Laatste tijd begint hij toch te scoren, zijn 7de al van het seizoen! 
Ik hoop met heel mijn hart dat hij bijtekent, aan de juiste voorwaarden.
ik hoop het ook hij scoort de laatste tijd en speeld egt goed enzo
-
genkie15
-
-
|