Het is nu 20 mei 2012, 15:58

Daniel Tozser

Alles over Racing Genk, van nieuws tot wedstrijden, spelers, transfers, ...
  • Auteur
    Bericht

Re: Daniel Tozser

Berichtdoor byter » 13 feb 2012, 19:29

Winston schreef op 13 feb 2012, 19:18:De passing van De Bruyne was niet goed, maar i.t.t. Tozser, trok hij zijn voetje niet terug, wel integendeel.

Bizar want De Bruyne liet zijn man vaker lopen.
Laten we wel consequent zijn. De Bruyne zit in een vergelijkbare situatie met Tözsér want die is ook aan zijn laatste maanden bezig. Als Tözsér uitbolt dan kan je die lijn doortrekken naar De Bruyne.

Door het collectief falen van deze ploeg zie je echter meer pijnpunten dan enkel mogelijk 2 niet gemotiveerde spelers.
byter

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Scarface » 13 feb 2012, 19:29

kierewiet schreef op 13 feb 2012, 19:24:
Scarface schreef op 13 feb 2012, 19:17:
Wie en waarom?

De oranjeman, omdat hij volgens mij in het geval van Töszer een punt heeft. Ik zou hem nog twee matchen een kans geven om ons ongelijk te bewijzen en in dat geval heb ik er geen moeite mee om een mea culpa te slaan.
Los daarvan geloof ik niet in de combinatie Töszer-Camus. En in het licht van de gebeurtenissen zou ik eens gaan voor een combinatie Hyland-Camus.

Over Hyland-Camus ben ik het met je eens. (Al won Hubert verdomd weinig duels vorige wedstrijd en geen enkel in de lucht.)

Over Tözsér ben ik het vanzelfsprekend niet met je eens. Hij bewijst mijn gelijk (en dat velen anderen) al verschillende wedstrijden op rij en vorige zaterdag zéker. Nog 2 wedstrijden de kans geven? Dan zal het wsl zelfs mathematisch zeker zijn dat we de PO1 niet meer kunnen halen.
Carpe Diem!
Scarface

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
herliboy

Berichtdoor gigi » 13 feb 2012, 19:32

byter schreef op 13 feb 2012, 19:15:Mea culpa ... maar ik zag er zelfs zo 11.

Inclusief De Bruyne. Veel slechtere Camus zelfs die de eerste helft zich verstopte (of goed afgestopt werd door Lokeren, dit is voor discussie vatbaar) en in 2de helft zeer slechte passing toonde.

Of was dit enkel individueel falen van één speler en niet collectief?

De Bruyne en Camus neus tegen neus in de kleedkamer na de match?
gigi

Berichtdoor kierewiet » 13 feb 2012, 19:33

byter schreef op 13 feb 2012, 19:29:
Winston schreef op 13 feb 2012, 19:18:De passing van De Bruyne was niet goed, maar i.t.t. Tozser, trok hij zijn voetje niet terug, wel integendeel.

Bizar want De Bruyne liet zijn man vaker lopen.
Laten we wel consequent zijn. De Bruyne zit in een vergelijkbare situatie met Tözsér want die is ook aan zijn laatste maanden bezig. Als Tözsér uitbolt dan kan je die lijn doortrekken naar De Bruyne.

Door het collectief falen van deze ploeg zie je echter meer pijnpunten dan enkel mogelijk 2 niet gemotiveerde spelers.

Dat laatste is zeker waar, maar ik zou Kevin niet als een ongemotiveerde speler afkraken. Hij haalt niet zijn beste niveau, maar net daarom baalt hij als een stekker, want als er iemand is die zijn Genk-periode in schoonheid wil afsluiten, is hij het wel! 't Is bovendien een type dat elke match wil winnen, doe dus niet alsof hij zoals Töszer maar wat op het veld staat te sloffen.
't Is stil, waar het nooit waait.
kierewiet

Berichtdoor Malu » 13 feb 2012, 19:56

Allez die andere idioten hebben de trainer buiten gegooid. Wat heb ik toch misdaan dat mijn 2 clubs zo een wanbeleid hebben.
Malu

Berichtdoor shakespare » 13 feb 2012, 20:06

byter schreef op 13 feb 2012, 19:15:Mea culpa ... maar ik zag er zelfs zo 11.

Inclusief De Bruyne. Veel slechtere Camus zelfs die de eerste helft zich verstopte (of goed afgestopt werd door Lokeren, dit is voor discussie vatbaar) en in 2de helft zeer slechte passing toonde.

Of was dit enkel individueel falen van één speler en niet collectief?

De commentaar van Maes na de match was nochtans duidelijk : de opdracht was om de ruimte rond Camus te bevolken en werd goed uitgevoerd.
Het zgn systeem Been functioneert schijnbaar alleen met het duo Camus-Benteke. Erg succesrijk was het nog niet en schijnbaar ook simpel te elimineren door de tegenpartij.
Maar toch liever niet die vermaledijde 4-4-2 want dan spelen Vossen-Barda en niet "zijn lieverdjes...
shakespare

Berichtdoor Svindall » 13 feb 2012, 20:29

Töszer per direct naar Genoa sturen aub ...
Svindall

Mijn team: KRC GENK

Berichtdoor Max Cady » 14 feb 2012, 14:57

Daniël Töszer neemt na dit seizoen afscheid bij Racing Genk. De Hongaarse spelmaker vertrekt op transfervrije basis. Hij kent zijn nieuwe club al. Töszer vloog donderdag over en weer naar Italië om zijn handtekening te zetten.

voetbalbelgie.be

FOK YOU WANDELAAR! (geen blessures voor Genoa zit ook in de deal zeker)
Racing Beunhazen
Max Cady

Mijn team: Krc Genk

Berichtdoor RacingRobin » 14 feb 2012, 14:59

Max Cady schreef op 14 feb 2012, 14:57:Daniël Töszer neemt na dit seizoen afscheid bij Racing Genk. De Hongaarse spelmaker vertrekt op transfervrije basis. Hij kent zijn nieuwe club al. Töszer vloog donderdag over en weer naar Italië om zijn handtekening te zetten.

voetbalbelgie.be

Slechte voorbereiding, hij valt dus normaal af. Vind het ook wel positief dat zijn rol als kapitein eindelijk ter discussie staat. Volgende wedstrijd draagt Simaeys die (of Buffel...)
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Berichtdoor Ursa_Major » 14 feb 2012, 15:09

RacingRobin schreef op 14 feb 2012, 14:59:
Max Cady schreef op 14 feb 2012, 14:57:Daniël Töszer neemt na dit seizoen afscheid bij Racing Genk. De Hongaarse spelmaker vertrekt op transfervrije basis. Hij kent zijn nieuwe club al. Töszer vloog donderdag over en weer naar Italië om zijn handtekening te zetten.

voetbalbelgie.be

Slechte voorbereiding, hij valt dus normaal af. Vind het ook wel positief dat zijn rol als kapitein eindelijk ter discussie staat. Volgende wedstrijd draagt Simaeys die (of Buffel...)

het was toch vorige week donderdag?
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Ursa_Major

Berichtdoor RacingRobin » 14 feb 2012, 15:14

Ursa_Major schreef op 14 feb 2012, 15:09:
RacingRobin schreef op 14 feb 2012, 14:59:

het was toch vorige week donderdag?

Pfffff, sterk bezig vandaag...besef van tijd en dagen is helemaal naar de klote. Ik steek het op de pijnstillers :) je hebt uiteraard gelijk, mijn vorige post is dus nonsens :D
Laatst bijgewerkt door RacingRobin op 14 feb 2012, 15:14, in totaal 1 keer bewerkt.
RacingRobin

Berichtdoor RacingRobin » 07 maart 2012, 11:40

Daniel terug in actie geschoten :check:

Gezond scoort! is een lesprogramma dat leerlingen uit het 1ste jaar van onze Middenschool aanzet om gezond te eten, meer te bewegen en niet te roken.
Op 10 januari legden de leerlingen al een parcours af tijdens de startclinic om te zien hoe het met hun conditie gesteld is. Dit onder het oog van spelers van KRC Genk, met wie ze ook een leefstijlcontract afsloten. Hiermee startte het engagement om gezonder te gaan leven.
Na het bezoek van een sportdokter op school, verschenen op maandag 27 februari Daniël Tözsèr en Ajub Masika. De leerlingen mochten hun favoriete ster bestoken met vragen. Bij Tözsèr moesten ze zelfs hun beste Engels bovenhalen! Na wat aarzeling kwamen er toch wat interessante vragen. Nadien stonden ze te popelen om als eerste met de spelers op de foto te mogen of een handtekening te bemachtigen.
Menig jongensdroom kwam die maandag uit. En natuurlijk maakten ook de meisjesharten een licht sprongetje.
RacingRobin

Animale322, Denninho, Don Brambo, Genkofcourse, putteke

Berichtdoor Animale322 » 06 apr 2012, 23:09

Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor Gavino » 06 apr 2012, 23:25

Animale322 schreef op 06 apr 2012, 23:09:http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-04-07/tozser-ik-heb-geen-uitleg-gekregen-van-been

Misschien hebben je slechte prestaties daar ook mee te maken Daniël? Zelfkritiek is blijkbaar niet aan iedereen gegeven...
Gavino

Mijn team: Krc genk

Berichtdoor Blue Magic » 07 apr 2012, 00:24

Slechte prestaties, ja, maar ik vind niet dat je hem van een gebrek aan inzet kan verwijten. Tözser had imo gewoon op de bank moet vliegen... Niet uit de kern.
Blue Magic

Mijn team: Racing Genk

Animale322

Berichtdoor Glow » 07 apr 2012, 08:39

Gavino schreef op 06 apr 2012, 23:25:
Animale322 schreef op 06 apr 2012, 23:09:http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-04-07/tozser-ik-heb-geen-uitleg-gekregen-van-been

Misschien hebben je slechte prestaties daar ook mee te maken Daniël? Zelfkritiek is blijkbaar niet aan iedereen gegeven...

Dan zou heel de ploeg in de tribune zitten.
There's no darkness but ignorance
Glow

Berichtdoor Marshall » 07 apr 2012, 10:05

Blue Magic schreef op 07 apr 2012, 00:24:Slechte prestaties, ja, maar ik vind niet dat je hem van een gebrek aan inzet kan verwijten. Tözser had imo gewoon op de bank moet vliegen... Niet uit de kern.

Hij zat ook niet meer in vorm, al een heel aantal wedstrijden eigenlijk. Ik denk (enfin, ik hoop) dat het er zat aan te komen dat hij naast de ploeg zou vallen. Het feit dat hij nu zeker vertrekt, speelt niet in zijn voordeel. Ik zou als trainer ook de kaart Hyland trekken, die speler is hier volgend seizoen wel nog en daar kan je dus op bouwen.

Waar ik Toszer dan wel gelijk in geef, is dat hij daar dan ook een uitleg voor moet krijgen. Hem gewoon droppen en de rug toekeren is geen manier van werken.
Marshall

Mijn team: RC Genk

Berichtdoor Pookie » 07 apr 2012, 10:10

Marshall schreef op 07 apr 2012, 10:05:
Blue Magic schreef op 07 apr 2012, 00:24:Slechte prestaties, ja, maar ik vind niet dat je hem van een gebrek aan inzet kan verwijten. Tözser had imo gewoon op de bank moet vliegen... Niet uit de kern.

Hij zat ook niet meer in vorm, al een heel aantal wedstrijden eigenlijk. Ik denk (enfin, ik hoop) dat het er zat aan te komen dat hij naast de ploeg zou vallen. Het feit dat hij nu zeker vertrekt, speelt niet in zijn voordeel. Ik zou als trainer ook de kaart Hyland trekken, die speler is hier volgend seizoen wel nog en daar kan je dus op bouwen.

Waar ik Toszer dan wel gelijk in geef, is dat hij daar dan ook een uitleg voor moet krijgen. Hem gewoon droppen en de rug toekeren is geen manier van werken.

Eigenlijk mag Been hem niet naast de ploeg zetten omdat hij vertrekt. Ook is hij dit seizoen vaak kapitein geweest en om dan zo naar de achtergrond te verdwijnen getuigt van zeer weinig respect. Ik vond hem persoonlijk ook niet goed spelen, maar even laten voelen en hem op de bank zetten dan hem weg te laten rotten in de tribune. Dat zijn de zaken die mij storen aan de trainer Been, om van te kotsen.
You can call me Walter White, 'Cause I can put you all on ice without an ounce of that gin
Pookie

Mijn team: KRC Genk, Tottenham

Berichtdoor Aaron » 07 apr 2012, 10:32

Hij had toch een blessure en was ook ziek, daarom dat hij een tijdje niet in de kern zat. Sinds een paar weken zit hij toch gewoon op de bank?
Aaron

Berichtdoor moerop » 07 apr 2012, 10:50

Aaron schreef op 07 apr 2012, 10:32:

Hij had toch een blessure en was ook ziek, daarom dat hij een tijdje niet in de kern zat. Sinds een paar weken zit hij toch gewoon op de bank?

Hij is een week of 2 ziek geweest met een longontsteking; voor de rest zat hij op de bank. In HBvL geeft hij daar wel een uitleg bij : "Camus was gekwetst,ik was ziek en De Bruyne werd centraal gezet. Maar toen tegen Brugge De Bruyne zich kwetste kreeg Limbombe opdracht zich op te warmen; dan weet je het wel."
Hij hoopt schijnbaar alleen nog op een afscheid van de supporters, al weet je met Been nooit :p
moerop

Berichtdoor footliefhebber » 07 apr 2012, 11:26

Ik deel sommigen hun mening hier eigenlijk wel, een vertrek zou niet DE hoofdreden mogen zijn waarom Dani niet meer speelt maar het is gewoon ook niet de enige reden... Het was overduidelijk dat hij al sinds nieuwjaar niet meer met zijn koppeke bij Genk zat en dat hij vaker en vaker zijn 'pootje' terugtrok, ok je kan er nog wel wat opnoemen die er dan ook niet meer mochten instaan dat is waar. Maar ik vond het eerlijk gezegd niet meer dan normaal dat spelers die nog niet met zekerheid zouden vertrekken nu hun kans zouden krijgen (Camus en Hyland). Tis niet dat die heren een onuitwisbare indruk hebben nagelaten maar Dani moet zijn 'opgebouwde bankzitterstatuut' toch ook in zijn eigen prestaties gaan zoeken...
eens een genkie altijd een genkie !!!
footliefhebber

Mijn team: krc genk

Berichtdoor genk ftw » 07 apr 2012, 13:12

Na nieuwjaar zat iedereen te schreeuwen van: "Zet hem eruit, zit niet meer met zijne kop bij Genk", "Bij andere ploegen wordt zo iemand wel aan de kant geschoven"...

Nu is het zover en is er kritiek dat hij er niet meer bij is?
Een topclub worden we misschien ooit, maar met dit bestuur nooit!
genk ftw

RacingRobin

Berichtdoor bremsky » 07 apr 2012, 13:36

Pookie schreef op 07 apr 2012, 10:10:
Eigenlijk mag Been hem niet naast de ploeg zetten omdat hij vertrekt. Ook is hij dit seizoen vaak kapitein geweest en om dan zo naar de achtergrond te verdwijnen getuigt van zeer weinig respect. Ik vond hem persoonlijk ook niet goed spelen, maar even laten voelen en hem op de bank zetten dan hem weg te laten rotten in de tribune. Dat zijn de zaken die mij storen aan de trainer Been, om van te kotsen.

Niet mee eens !
De laatste matchen was duidelijk te zien dat Daniel bij elk duel zijn voet terug trok.
Deze speler heeft zichzelf uit de kern gespeeld, hier heeft Mario Been niks mee te maken.
bremsky

Berichtdoor Blue Magic » 07 apr 2012, 13:47

Oh man... Voetje terug trok? Neen... Dit seizoen heb je gewoon de Tözser gezien in een ploeg die niet draait. Als de ploeg draait, dan kan hij sublieme dingen laten zien, maar als dat niet het geval is dan verzuipt hij gewoon mee. Daniel is nu eenmaal geen speler die een ploeg op sleeptouw kan trekken.

Wist btw niet dat hij uit de kern vloog, omdat hij ziek was. Mijn excuses dan. Een Tözser op de bank kan soms ook van pas komen, maar ik vind ook wel dat het niet erg is dat spelers als Hyland de voorkeur krijgen: Dat is bouwen naar de toekomst toe.

Ik hoop WEL op het einde van het seizoen dat Tözser een mooi afscheid krijgt. Heeft uiteindelijk maar 1,5 jaar/4(?) jaar op niveau gepresteerd, maar hij heeft zich eigenlijk altijd voor de club ingezet... Snap dus niet wat jullie zeggen van 'Voetje terugtrekken', 'Hij zit met zijn hoofd ergens anders',...
Blue Magic

Mijn team: Racing Genk

Berichtdoor Pookie » 07 apr 2012, 14:13

bremsky schreef op 07 apr 2012, 13:36:
Pookie schreef op 07 apr 2012, 10:10:

Niet mee eens !
De laatste matchen was duidelijk te zien dat Daniel bij elk duel zijn voet terug trok.
Deze speler heeft zichzelf uit de kern gespeeld, hier heeft Mario Been niks mee te maken.

Heeft ook nog altijd zijn assisten gegeven. Ik wilde ook dat hij de bank even mocht opzoeken, maar van mij zou hij zeker nog een 2e kans gekregen hebben. Net als AVDB dat gekregen heeft.
You can call me Walter White, 'Cause I can put you all on ice without an ounce of that gin
Pookie

Mijn team: KRC Genk, Tottenham

Berichtdoor Fons » 07 apr 2012, 20:37

Marshall schreef op 07 apr 2012, 10:05:

Dus eigenlijk zou je De Bruyne ook niet meer in de ploeg zetten want hij is ook weg volgend seizoen...
Fons

Mijn team: Genk, Juve, Orlando Magic

Berichtdoor Aaron » 07 apr 2012, 20:37

Fons schreef op 07 apr 2012, 20:37:
Dus eigenlijk zou je De Bruyne ook niet meer in de ploeg zetten want hij is ook weg volgend seizoen...

De Bruyne is niet zeker van zijn toekomst, Tozser wel.
Aaron

Berichtdoor Fons » 07 apr 2012, 20:39

Aaron schreef op 07 apr 2012, 20:37:
Fons schreef op 07 apr 2012, 20:37:

De Bruyne is niet zeker van zijn toekomst, Tozser wel.

De Bruyne is zeker dat hij niet meer bij Genk speelt, dus dat komt toch op hetzelfde neer?
Niet dat ik De Bruyne op de bank wil, maar wat voor 1 speler telt moet voor iedereen zo zijn.
Fons

Berichtdoor Aaron » 07 apr 2012, 20:48

Fons schreef op 07 apr 2012, 20:39:
De Bruyne is zeker dat hij niet meer bij Genk speelt, dus dat komt toch op hetzelfde neer?
Niet dat ik De Bruyne op de bank wil, maar wat voor 1 speler telt moet voor iedereen zo zijn.

Niet waar, Tozser is zeker dat hij bij Genoa terecht komt. De Bruyne heeft nog geen club, dus moet hij zich blijven bewijzen als hij een goede club wil. Idem voor Vanden Borre trouwens.
Aaron

Berichtdoor Fons » 07 apr 2012, 20:53

Aaron schreef op 07 apr 2012, 20:48:
Fons schreef op 07 apr 2012, 20:39:

Niet waar, Tozser is zeker dat hij bij Genoa terecht komt. De Bruyne heeft nog geen club, dus moet hij zich blijven bewijzen als hij een goede club wil. Idem voor Vanden Borre trouwens.

Niks mee te maken. Mij gaat het erom dat mensen zeggen dat Tozser maar op de bank moet omdat hij hier volgend jaar toch niet meer speelt. Maar dan moet je dat ook doortrekken voor De Bruyne en Vanden Borre. Tozser moet enkel op de bank als de anderen beter zijn, extrasportieve redenen mogen niet meespelen op dit moment.
Fons

VorigeVolgende

Keer terug naar KRC Genk