door kierewiet » 22 feb 2012, 19:24
H2O schreef op 22 feb 2012, 19:01:jongens er staat toch nergens dat KRC mee gaat in de prijs stijging he?
Neen, maar een beetje anticiperend tegenwind geven kan nooit kwaad. Niet vergeten dat de laatste twee jaren de consumpties telkens met 10 cent omhoog gingen...
't Is stil, waar het nooit waait.
-
kierewiet
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Scarface
door H2O » 22 feb 2012, 20:03
kierewiet schreef op 22 feb 2012, 19:24:H2O schreef op 22 feb 2012, 19:01:jongens er staat toch nergens dat KRC mee gaat in de prijs stijging he?
Neen, maar een beetje anticiperend tegenwind geven kan nooit kwaad. Niet vergeten dat de laatste twee jaren de consumpties telkens met 10 cent omhoog gingen...
als je de stempel wil : " die klagen over ALLES" moet je dat idd doen 
-
H2O
-
-
door Koningsblauw » 22 feb 2012, 22:14
Earth als je navraag doet voor de klapstoeletjes in TZ kan je dan ook niet meteen vragen dat ze dat voorzien voor de hele zuid-tribune?
Moesten we die ooit helemaal ter onze beschikking krijgen natuurlijk. Al geloof ik ergens niet dat ze in Genk voor ons iets anders zouden voorzien.
Laatst bijgewerkt door Koningsblauw op 22 feb 2012, 22:14, in totaal 1 keer bewerkt.
-
Koningsblauw
- Administrator
-
-
-
- Mijn team: Zutendaal VV
door Earthbender » 22 feb 2012, 22:37
Koningsblauw schreef op 22 feb 2012, 22:14:Earth als je navraag doet voor de klapstoeletjes in TZ kan je dan ook niet meteen vragen dat ze dat voorzien voor de hele zuid-tribune? Moesten we die ooit helemaal ter onze beschikking krijgen natuurlijk. Al geloof ik ergens niet dat ze in Genk voor ons iets anders zouden voorzien.
Ik zal het opnemen bij bemerkingen. 
-
Earthbender
-
-
-
door rico » 23 feb 2012, 16:19
shakespare schreef op 22 feb 2012, 17:44:Earthbender schreef op 22 feb 2012, 17:13:En Genk zal wel een handelsstatuut voor zelfstandige hebben? Dan kunnen ze nog met korting gaan winkelen.
VZW!!!! En zo'n tasje koffie; of een tas van die(poeder)soep... kassa, kassa . Nu, het gaat toch allemaal naar de jeugdploegen dacht ik, dus zoveel meer blijft erover om te investeren in de A-ploeg 
De poedersoep waar één pakje poeder ook nog verdeeld wordt over 2 bekertjes... Het bier veelal slecht getapt in plastieken bekers... Kriek waar je ik meen 2 bonnen (3,8€!! in plastieken beker) voor moet neertellen... Frisdrank in flesjes van slechts 0,2l... Veel te dure koffie en dan heb ik het nog niet over de rommel van een glühwein... Als je een braadworst vraagt zijn ze bang dat je de sch**terei krijgt..zo weinig ajuin.. ... en dit binnenkort dus allemaal aan de ronde som van 2€ (behalve de braadworst natuurlijk...maar die zal wel procentueel recht evenredig mee stijgen) Eigenlijk moesten al de supporters eens een consumptie-boycot houden.Een thuismatch of 3.. 
-
rico
-
-
- Mijn team: krc genk
Azzurri
door StarFish » 23 feb 2012, 16:30
Earthbender schreef op 22 feb 2012, 17:00:kierewiet schreef op 22 feb 2012, 16:59:Het enige voordeel is dat dit (2 euro) makkelijker afklokt bij de ticketafname, maar kunnen we dan niet de prijs voor een aantal seizoenen doen bevriezen? Als het zo doorgaat, drink ik gewoon een consumptie minder en als iedereen daarmee dreigt is hun winst(maximalisatie of niet) ook minder dan ze wensen.
Mensen gaan meer en meer hun eigen drank meenemen. Als ge nu al ziet hoeveel mensen al drankfles(sen) tot 2l mee naar binnen smokkelen, dan zal het er niet beter op worden.
een fles Jägermeister 
-
StarFish
-
-
-
door Earthbender » 23 feb 2012, 16:40
StarFish schreef op 23 feb 2012, 16:30:Earthbender schreef op 22 feb 2012, 17:00:Mensen gaan meer en meer hun eigen drank meenemen. Als ge nu al ziet hoeveel mensen al drankfles(sen) tot 2l mee naar binnen smokkelen, dan zal het er niet beter op worden.
een fles Jägermeister 
Ik kan wel een paar uur doorgaan over wat ik al gezien heb. 
-
Earthbender
-
-
-
door DennisWOT » 23 feb 2012, 16:45
kierewiet schreef op 22 feb 2012, 14:39:Lap, Christal gaat de prijs van de pintjes opslaan!  Christal schrijven in de topic over de CRISTAL Arena... Moet kunnen?! 
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
-
DennisWOT
-
-
-
door kierewiet » 23 feb 2012, 22:02
DennisWOT schreef op 23 feb 2012, 16:45:kierewiet schreef op 22 feb 2012, 14:39:Lap, Christal gaat de prijs van de pintjes opslaan!  Christal schrijven in de topic over de CRISTAL Arena... Moet kunnen?! 
Je dag kan niet meer stuk, zeker?
-
kierewiet
-
-
-
door Martrim » 23 feb 2012, 22:11
kierewiet schreef op 23 feb 2012, 22:02:DennisWOT schreef op 23 feb 2012, 16:45:Christal schrijven in de topic over de CRISTAL Arena... Moet kunnen?! 
Je dag kan niet meer stuk, zeker?
Gij reageert de laatste tijd echt maar verzuurd, vind ik. Ge maakte een redelijk opvallende fout en iemand lacht er even mee. Gedraag u als een man en zet u erover.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
-
Martrim
-
-
-
Rated R
door truestar » 23 feb 2012, 23:31
Earthbender schreef op 22 feb 2012, 17:00:kierewiet schreef op 22 feb 2012, 16:59:Het enige voordeel is dat dit (2 euro) makkelijker afklokt bij de ticketafname, maar kunnen we dan niet de prijs voor een aantal seizoenen doen bevriezen? Als het zo doorgaat, drink ik gewoon een consumptie minder en als iedereen daarmee dreigt is hun winst(maximalisatie of niet) ook minder dan ze wensen.
Mensen gaan meer en meer hun eigen drank meenemen. Als ge nu al ziet hoeveel mensen al drankfles(sen) tot 2l mee naar binnen smokkelen, dan zal het er niet beter op worden.
Ja, dat doe ik al. Neem altijd een flesje bij de Delhaize en dan kunt ge buiten bij de match ook iets drinken en het is goedkoper (1,10 euro) 
Iedere dag is de dag van je leven!
Ik leef van dag tot dag!
-
truestar
-
-
-
door Spille » 24 feb 2012, 00:50
Gewoon ostentatief massaal GEEN consumpties meer doen binnen het stadion... als je dat uitrekent, dat is voor 1 match pakweg het jaarloon van een Lentz, laat staan dat je de actie over meerdere matchen spreidt! Maar ja, Genkies en als groep actie ondernemen... (Post made via Android)
-
Spille
-
-
-
rico
door Animale322 » 24 feb 2012, 01:04
Spille schreef op 24 feb 2012, 00:50:Gewoon ostentatief massaal GEEN consumpties meer doen binnen het stadion... als je dat uitrekent, dat is voor 1 match pakweg het jaarloon van een Lentz, laat staan dat je de actie over meerdere matchen spreidt! Maar ja, Genkies en als groep actie ondernemen... (Post made via Android)
Dit, EN masaal zelf drank meenemen.
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door rico » 24 feb 2012, 10:54
Animale322 schreef op 24 feb 2012, 01:04:Spille schreef op 24 feb 2012, 00:50:Gewoon ostentatief massaal GEEN consumpties meer doen binnen het stadion... als je dat uitrekent, dat is voor 1 match pakweg het jaarloon van een Lentz, laat staan dat je de actie over meerdere matchen spreidt! Maar ja, Genkies en als groep actie ondernemen... (Post made via Android)
Dit, EN masaal zelf drank meenemen.
Het zou me niet verwonderen als we binnenkort controles krijgen zoals bij het binnen gaan op werchter...
-
rico
-
-
- Mijn team: krc genk
StarFish
door Vini » 24 feb 2012, 14:18
Misschien een ideetje voor Racing Genk? Het stadion laten dopen met bier http://www.voetbalprimeur.be/site/nieuw ... _bier.html
-
Vini
-
-
door Super_Mike » 24 feb 2012, 15:11
Wij worden wekelijks gedoopt in het stadion, dankzij de vrouwelijke wederhelft van OSZ... 
-
Super_Mike
-
-
-
- Mijn team: RC Genk
-
door Vinnie » 24 feb 2012, 15:35
Super_Mike schreef op 24 feb 2012, 15:11:Wij worden wekelijks gedoopt in het stadion, dankzij de vrouwelijke wederhelft van OSZ... 
maar we vergeven het haar graag he 
The toxic avenger - hero of our time!
-
Vinnie
-
-
-
- Mijn team: Genk
Super_Mike
door kierewiet » 24 feb 2012, 17:12
Martrim schreef op 23 feb 2012, 22:11:Gij reageert de laatste tijd echt maar verzuurd, vind ik. Ge maakte een redelijk opvallende fout en iemand lacht er even mee. Gedraag u als een man en zet u erover.
Ironie is op dit forum blijkbaar maar aan enkelen vergund...
-
kierewiet
-
-
-
Ray Sing
door Martrim » 24 feb 2012, 17:15
kierewiet schreef op 24 feb 2012, 17:12:Ironie is op dit forum blijkbaar maar aan enkelen vergund...
Zonder corresponderende smileys? Ja 
-
Martrim
-
-
-
Ursa_Major
door Ursa_Major » 25 feb 2012, 14:11
 Al meteen vertragingen, koperdieven  Maar wat een idee om dat nu te zetten, het gaat alleen maar beter weer worden....
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
-
Ursa_Major
-
-
-
Pegalicious
door RacingRobin » 09 maart 2012, 12:12
Newsflash Trouwe supporters merkten al op dat KRC Genk haar infrastructuur uitbreidt. Naast het B-veld is een overdekt oefenveld in aanbouw. Op deze manier investeert de club in haar sportieve expansie en verdere professionalisering. Het overdekte oefenveld wordt voorzien van een kunstgrasveld. De realisatie van dit project is voorzien voor het einde van april. Bron:krcgenk.be
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
-
RacingRobin
-
-
-
saidloyens
door Ursa_Major » 14 maart 2012, 10:51
Themacafe en die verwijzingen met pijlen aan het stadion, en dan zeggen dat terugkeren naar het oude logo niet noodzakelijk is 
-
Ursa_Major
-
-
-
door Earthbender » 14 maart 2012, 10:53
-
Earthbender
-
-
-
door Aaron » 14 maart 2012, 10:56
Ja wtf moet dat voorstellen ? 
-
Aaron
-
-
-
door Martrim » 14 maart 2012, 10:58
Walgelijk wat ze daar nu aan de muur geplakt hebben. Ursa_Major schreef op 14 maart 2012, 10:51:Themacafe en die verwijzingen met pijlen aan het stadion, en dan zeggen dat terugkeren naar het oude logo niet noodzakelijk is 
Wat is de link tussen het deel voor en na de komma?
-
Martrim
-
-
-
door Ursa_Major » 14 maart 2012, 11:03
Martrim schreef op 14 maart 2012, 10:58:Walgelijk wat ze daar nu aan de muur geplakt hebben. Ursa_Major schreef op 14 maart 2012, 10:51:Themacafe en die verwijzingen met pijlen aan het stadion, en dan zeggen dat terugkeren naar het oude logo niet noodzakelijk is 
Wat is de link tussen het deel voor en na de komma?
Stephan Poelmans.
-
Ursa_Major
-
-
-
door Martrim » 14 maart 2012, 11:07
Njah, dan snap ik de link nog niet... Ik vind dat die twee elkaar net bevestigen zo 
-
Martrim
-
-
-
door H2O » 14 maart 2012, 11:43
hier op het werk is facebook geblokeerd. kun je de foto aub even hier posten?
-
H2O
-
-
door Martrim » 14 maart 2012, 12:10
-
Martrim
-
-
-
door krcfan92 » 14 maart 2012, 13:32
'Thema Café' in blauwe letters valt ergens nog wel te verantwoorden en qua uitzicht is dat ng niet zo lelijk. Maar dan in grote rode (waarom rood?) letters 'Open' trekt toch nergens op? Om dan nog maar te zwijgen over die pijlen, juist alsof het nog niet duidelijk genoeg is met Thema Café is koeiengrote letters erboven. 
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
-
krcfan92
-
-
-
- Mijn team: KRC GENK
|