Het is nu 20 mei 2012, 15:56

Corteo Genk-STVV

Sfeerinitiatieven, sfeergroepen, songs, sfeerattributen, ...
  • Auteur
    Bericht

Re: Corteo Genk-STVV

Berichtdoor DG02 » 24 jan 2012, 19:44

DennisWOT schreef op 24 jan 2012, 18:32:
Massei_Genk schreef op 24 jan 2012, 17:33:Standard en STVV zijn telkens de beste opties (imo)
Een corteo doe je uiteraard niet tegen Lokeren ofzo, neen. Een corteo heeft symboliek, een betekenis. De rivaliteit die nog eens extra in de verf wordt gezet onder anderen. 1, max 2 keer per seizoen lijkt me uitstekend.

Klopt volledig. On the other hand: het zou wel cool zijn als we (TZ) een uitvalsbasis hadden ergens op een kilometer of twee van het stadion. Hier zouden we dan voor elke match kunnen samentroepen, een pintje of twee, drie, vier,... kunnen drinken waarop we dan in groep naar het stadion zouden vertrekken. Moet dan zeker niet a la corteo zijn met bengaals enzo, maar het zou wel cool zijn en het groepsgebeuren zeker ten goede komen!

Blijf't toch raar vinden, dat toen we hier voorstelde om iedere thuismatch vanuit CSI te vertrekken (parking, fatsoenlijke pintjes, groepsgevoel) kwamen er welgeteld 4 jongens opdagen, maar as er 'n corteo is kan iedereen wel de moeite doen om tot daar te komen. Dus bij deze zoude we't nog eens kunnen proberen misschien ?????
STILE DI VITA
-DRUGHI GENK-
DG02

Mijn team: Genk

Berichtdoor OSZ » 24 jan 2012, 20:02

Spille schreef op 24 jan 2012, 19:08:
Massei_Genk schreef op 24 jan 2012, 18:57:Ajax heeft zijn supporters dat clubhuis toch geschonken, niet? Voel u vrij mij te verbeteren want erg goed ben ik niet op de hoogte, al heb ik er zeker al van gehoord. Misschien eens polsen bij Genk zelf? Want zoals je zegt, dit kan de samenhorigheid en éénheid van Tribune Zuid enkel ten goede komen. (indien dit nog niet gedaan is toch eens proberen, indien wel misschien nog eens proberen, en een paar goede argumenten bovenhalen)

Of zelfs in de catacomben van TZ, is toch al een afgesloten unit. Met een minimum aan inspanningen en geld kan daar echt een puik supportershome van gemaakt worden denk ik. Ik denk zelfs dat de supportersgroepen zelf wel zouden willen bijspringen in de minieme verbouwingen die er nodig zijn (togen, verven, blabla).

Maar ja, iets voor de fans doen... :)

Zoiets gelijk het Clubhouse van de South Winners van OM, zou echt af zijn! Om de x-aantal jaar volledig nieuwe herinrichting.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

http://vue-360.fr/test/local_winners.html
OSZ

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Spille » 24 jan 2012, 20:16

OSZ schreef op 24 jan 2012, 20:02:
Of zelfs in de catacomben van TZ, is toch al een afgesloten unit. Met een minimum aan inspanningen en geld kan daar echt een puik supportershome van gemaakt worden denk ik. Ik denk zelfs dat de supportersgroepen zelf wel zouden willen bijspringen in de minieme verbouwingen die er nodig zijn (togen, verven, blabla).

Zoiets gelijk het Clubhouse van de South Winners van OM, zou echt af zijn! Om de x-aantal jaar volledig nieuwe herinrichting.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Damn, da's echt AF. Ik denk dat de Genkies met véél minder zelfs al heel content zouden zijn :) Moet toch echt aangekaart worden!
Spille

Berichtdoor TZ4Life » 24 jan 2012, 20:45

OSZ schreef op 24 jan 2012, 20:02:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ben daar geweest. Ze hebben er ook nog minstens één dat ik weet, voor de Commando Ultras. Maar zei zijn ook wel met veel meer fanatiekelingen en ze werken veel nauwer samen met de club zelf. Iets extra doen van het bestuur uit voor de fanatieke supporters van Genk lijkt hun te veel denk ik.
TZ4Life!
TZ4Life

Mijn team: KRC Genk, Olympique Marseille

Berichtdoor DennisWOT » 24 jan 2012, 21:37

DG02 schreef op 24 jan 2012, 19:44:
DennisWOT schreef op 24 jan 2012, 18:32:
Klopt volledig. On the other hand: het zou wel cool zijn als we (TZ) een uitvalsbasis hadden ergens op een kilometer of twee van het stadion. Hier zouden we dan voor elke match kunnen samentroepen, een pintje of twee, drie, vier,... kunnen drinken waarop we dan in groep naar het stadion zouden vertrekken. Moet dan zeker niet a la corteo zijn met bengaals enzo, maar het zou wel cool zijn en het groepsgebeuren zeker ten goede komen!

Blijf't toch raar vinden, dat toen we hier voorstelde om iedere thuismatch vanuit CSI te vertrekken (parking, fatsoenlijke pintjes, groepsgevoel) kwamen er welgeteld 4 jongens opdagen, maar as er 'n corteo is kan iedereen wel de moeite doen om tot daar te komen. Dus bij deze zoude we't nog eens kunnen proberen misschien ?????

Ik was (en ben nog altijd) pro voor dat idee. Dus ik zal er, net als toen, proberen te zijn! :thumb:
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
DennisWOT

Berichtdoor Koningsblauw » 25 jan 2012, 00:01

TRIBUNEZUID schreef:Dacht precies hetzelfde, er is al vaak gezegd geweest dat mensen 2 u voor de match samen mogen komen aan CSI om zo het groepsgevoel te versterken. Dus zaterdag, iedereen 2 u op voorhand aan CSI zijn !!!

Het is gewoon een stuk verder voor mij en een deel anderen. Bovendien een hele wandeling tot aan het stadion.
Koningsblauw
Administrator

Mijn team: Zutendaal VV

Berichtdoor Belgijanac » 25 jan 2012, 00:03

Hoogst uitzonderlijk was ik es op tijd, laat staan dat ik normaal zelfs nog vroeger kan komen.
Beun there, done that!
Belgijanac
Administrator

Mijn team: KRC Genk, Hajduk Split

Berichtdoor Martrim » 25 jan 2012, 08:45

Idem hier. Er geraken voor de corteo was een serieuze effort :) En echt wel ene die ik absoluut niet elke keer zou kunnen maken, dat kunnen de dagen na de corteo wel vertellen :)
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

Berichtdoor witte_nr1 » 25 jan 2012, 09:27

Dat zou echt vies bom zijn.
witte_nr1

Mijn team: RC Genk

Berichtdoor Martrim » 25 jan 2012, 09:34

witte_nr1 schreef op 25 jan 2012, 09:27:Dat zou echt vies bom zijn.

Ja, voor u zou dat wel echt I DE AAL zijn, hé :D
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
witte_nr1

Berichtdoor Ursa_Major » 01 feb 2012, 12:49

.
Laatst bijgewerkt door Ursa_Major op 01 feb 2012, 14:17, in totaal 1 keer bewerkt.
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Ursa_Major

Berichtdoor Borrie_TZ » 01 feb 2012, 13:08

We zouden veel meer gek moeten doen en rondspringen als Lance zo sneller begint te trommelen bij dat eerste liedje...
Borrie_TZ

Mijn team: KRC GENK

Berichtdoor Rated R » 01 feb 2012, 13:21

Massei_Genk schreef op 24 jan 2012, 18:57:Ajax heeft zijn supporters dat clubhuis toch geschonken, niet? Voel u vrij mij te verbeteren want erg goed ben ik niet op de hoogte, al heb ik er zeker al van gehoord. Misschien eens polsen bij Genk zelf? Want zoals je zegt, dit kan de samenhorigheid en éénheid van Tribune Zuid enkel ten goede komen. (indien dit nog niet gedaan is toch eens proberen, indien wel misschien nog eens proberen, en een paar goede argumenten bovenhalen)

Geld hebben ze nu toch genoeg
dus vind ik het tijd dat ze dit gaan realiseren
om het slechte transferbeleid te compenseren
1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12)
Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12)
Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12)
Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Rated R

Mijn team: Genk,WestHam,Sittard

Berichtdoor Ursa_Major » 01 feb 2012, 14:17

40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Ursa_Major

Vorige

Keer terug naar Sfeer