Meestal speel ik 'Anarchy' of 'The last ninja' op de Commodore 64.
Paar keer per jaar haal ik hem toch nog eens boven.

Commodore 64Heeft iemand nog een Commodore of Amiga, en welke spelletjes heb/speelt ge er dan op?
Meestal speel ik 'Anarchy' of 'The last ninja' op de Commodore 64. Paar keer per jaar haal ik hem toch nog eens boven. ![]() Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!! Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
Re: Commodore 64Had nog 15 seconden in mijn laatste level en dan begeeft de transformator het.
Alles heel warm, krijg Commodore zelfs niet meer opgestart. PRUL!! Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!! Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
Re: Commodore 64Als je toch nog af en toe met de C64 wil spelen stel ik je volgend voor.
De C64 emulator voor je pc. http://www.ccs64.com/ Alle games te vinden op http://www.theoldcomputer.com/roms/inde ... modore/C64 Ik hou vooral van Bruce Lee..
Re: Commodore 64
Thanks! Ga ik zeker eens uittesten. In mijn jeugd ùùùùùùùren op de C64 gespeeld. Ik heb die thuis ook nog liggen, misschien nog eens aansluiten. Ik speelde vooral de allereerste versie van Football Manager, Microprose Soccer, Ricky Dangerous, Summer Games, Bruce Lee ook, ... ![]()
Re: Commodore 64Hij werkt terug!!
![]() Andere transformator op zolder gevonden. Die spelletjes die Matteo noemde moet ik mij toch ook eens gaan zoeken. Paar stapels floppy disks liggen maar nooit echt de moeite gedaan om te zien wat er allemaal tussen zit. Weet ge misschien toevallig hoe dat spel heet met die olifanten. Zo iets als Mario, maar dan natuurlijk niet zo goed afgewerkt. Zou fijn zijn moest ik die naam weten. Successupporter = opportunist
Commodore 64Kheb vroeger nog een C64 gehad met cassettes ipv floppys. En nog een sega 8bit. Nostalgie:)
Our loyalty is forever !
Ik heb nooit een C64 of Sega 8bit gehad... Wel een Sega 16bit met daarop Jurassic Park Zelfs De Smurfen had ik op mijne Sega, en dat spel vond ik nog goed ook! ![]() You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Re: Commodore 64You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
|