door seermenie » 06 sep 2011, 17:01
Scoorde ondertussen weer een goal voor de U21, die 4-1 wonnen tegen Azerbeidzjan.
-
seermenie
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door sogano » 06 sep 2011, 17:03
seermenie schreef:Scoorde ondertussen weer een goal voor de U21, die 4-1 wonnen tegen Azerbeidzjan.
Goed voor het vertrouwen....
-
sogano
-
-
-
- Mijn team: Krc genk
door seermenie » 06 sep 2011, 17:14
Misschien had Kennedy hier zelf nooit gestaan als Benteke toen gebleven was, daar ze die zijn gaan halen omdat er in de jeugd niet bepaald veel spitsen rondliepen type targetman. Toen hij hier vetrok hadden we natuurlijk nog niet veel gezien, maar ik vond het toch altijd een speler met potentiëel op die positie. Ik volg hem nu al even niet meer, maar heeft toch een goeie beurt gemaakt bij Kortrijk waar hij volop het vertrouwen kreeg onder Leekens; en is uiteindelijk nog altijd maar 20 jaar.
Als ze praten over "de vervanger" van Ogunjimi, denk ik dat ze dat bedoelen in een zin dat Genk in feite altijd met een targetman zou willen spelen; en dat ze er nu 2 capabale in de kern hebben.
-
seermenie
-
-
-
door seermenie » 06 sep 2011, 17:23
Eentje uit dat boerenseizoen van KVK, met 2 knappe goals van Benteke: http://www.youtube.com/watch?v=gYuvCDssVjg
Kopbalgoal tegen Real Madrid: http://www.youtube.com/watch?v=ggLIPVQ4JrU
-
seermenie
-
-
-
door Ice » 06 sep 2011, 21:44
sogano schreef:seermenie schreef:Scoorde ondertussen weer een goal voor de U21, die 4-1 wonnen tegen Azerbeidzjan.
Goed voor het vertrouwen....
En voor m'n dorst, gezien ik op FB een weddenschap heb lopen dat Benteke aan de winterstop topschutter is bij KRC Genk..
Het potentieel heeft ie, zeker weten, nu het vertrouwen van T1 en publiek nog...
I'
WARNING! My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
-
Ice
-
-
-
door Jimz » 07 sep 2011, 14:31
Van mij krijgt hij zowiezo het vertrouwen, ik vind hem een goeie spits.
Met welke nummer gaat hij spelen?
-
Jimz
-
-
-
door seermenie » 07 sep 2011, 14:37
Veel blijft er niet meer over... 22 of, als hij aandurft, 10?
-
seermenie
-
-
-
door JVDH » 07 sep 2011, 14:46
seermenie schreef:Veel blijft er niet meer over... 22 of, als hij aandurft, 10?
Wat heeft nummer 10 met durven te maken?
-
JVDH
-
-
- Mijn team: krc genk
door Animale322 » 07 sep 2011, 15:07
JVDH schreef:seermenie schreef:Veel blijft er niet meer over... 22 of, als hij aandurft, 10?
Wat heeft nummer 10 met durven te maken?
10 wordt gezien als de belangrijkste van de ploeg, de spelverdeler (?). Is al lang zo in het voetbal.
Dus wie nummer 10 neemt, krijgt de druk op zich om goed te presteren, en een heel belangrijke schakel in de ploeg te zijn. Zo denk ik het althans.
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door DennisWOT » 07 sep 2011, 15:26
Animale322 schreef:JVDH schreef:Wat heeft nummer 10 met durven te maken?
10 wordt gezien als de belangrijkste van de ploeg, de spelverdeler (?). Is al lang zo in het voetbal. Dus wie nummer 10 neemt, krijgt de druk op zich om goed te presteren, en een heel belangrijke schakel in de ploeg te zijn. Zo denk ik het althans.
WAS zo ja, maar nu wordt daar toch niet meer naar gekeken?
Ik heb ook hardop moeten lachen toen Barda van Dikke Hein het nummer 10 kreeg om zijn belang voor de ploeg te onderstrepen. Dat belang laat je met je voeten zien, niet met een belachelijk nummer.
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
-
DennisWOT
-
-
-
door Animale322 » 07 sep 2011, 15:43
DennisWOT schreef:Animale322 schreef:10 wordt gezien als de belangrijkste van de ploeg, de spelverdeler (?). Is al lang zo in het voetbal. Dus wie nummer 10 neemt, krijgt de druk op zich om goed te presteren, en een heel belangrijke schakel in de ploeg te zijn. Zo denk ik het althans.
WAS zo ja, maar nu wordt daar toch niet meer naar gekeken? Ik heb ook hardop moeten lachen toen Barda van Dikke Hein het nummer 10 kreeg om zijn belang voor de ploeg te onderstrepen. Dat belang laat je met je voeten zien, niet met een belachelijk nummer.
Het blijft een soort van bijgeloof he ..
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door Jimz » 07 sep 2011, 15:47
seermenie schreef:Veel blijft er niet meer over... 22 of, als hij aandurft, 10?
Is ook niet echt een nummer '10' he? Misschien nummer 25? Zo begon hij ook bij Standard.
Welk had hij vroeger bij ons?
-
Jimz
-
-
-
door seermenie » 07 sep 2011, 18:25
Bwa, een spits kan toch perfect met nummer 10 spelen. Het is een zogezegd "aanvallend" nummer.
Nwankwo Kanu speelde indertijd altijd met 4, en dat was allesbehalve een nummer 4. 
-
seermenie
-
-
-
door Genkofcourse » 07 sep 2011, 18:30
seermenie schreef:Bwa, een spits kan toch perfect met nummer 10 spelen. Het is een zogezegd "aanvallend" nummer. Nwankwo Kanu speelde indertijd altijd met 4, en dat was allesbehalve een nummer 4. 
Idem voor Forlan bij Villareal, die speelde met het nummer 5.
If we are born to die and we all die to live then what's the point of living life if it just contradicts?
-
Genkofcourse
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, SSC Napoli
-
door Gerre » 08 sep 2011, 10:38
DennisWOT schreef:Animale322 schreef:10 wordt gezien als de belangrijkste van de ploeg, de spelverdeler (?). Is al lang zo in het voetbal. Dus wie nummer 10 neemt, krijgt de druk op zich om goed te presteren, en een heel belangrijke schakel in de ploeg te zijn. Zo denk ik het althans.
WAS zo ja, maar nu wordt daar toch niet meer naar gekeken? Ik heb ook hardop moeten lachen toen Barda van Dikke Hein het nummer 10 kreeg om zijn belang voor de ploeg te onderstrepen. Dat belang laat je met je voeten zien, niet met een belachelijk nummer.
Geweldig moment toen Barda terug met nummer 18 ging spelen, de 0-2 scoorde op Stayen en het publiek invloog 
-
Gerre
-
-
-
door Toby » 08 sep 2011, 10:53
Jimz schreef:seermenie schreef:Veel blijft er niet meer over... 22 of, als hij aandurft, 10?
Is ook niet echt een nummer '10' he? Misschien nummer 25? Zo begon hij ook bij Standard. Welk had hij vroeger bij ons?
Hebben ze dat nr 25 niet verbrand?? 
-
Toby
-
-
door Toby » 08 sep 2011, 11:19
Ice schreef:sogano schreef: Goed voor het vertrouwen....
En voor m'n dorst, gezien ik op FB een weddenschap heb lopen dat Benteke aan de winterstop topschutter is bij KRC Genk.. Het potentieel heeft ie, zeker weten, nu het vertrouwen van T1 en publiek nog... I'
Denk dat benteke wat duelkracht, kopbalsterkte en snelheld beter is dan Ogunjimi. Laat ons hopen dat het eruit komt.
-
Toby
-
-
door kierewiet » 08 sep 2011, 12:51
Toby schreef:Ice schreef:En voor m'n dorst, gezien ik op FB een weddenschap heb lopen dat Benteke aan de winterstop topschutter is bij KRC Genk.. Het potentieel heeft ie, zeker weten, nu het vertrouwen van T1 en publiek nog... I'
Denk dat benteke wat duelkracht, kopbalsterkte en snelheld beter is dan Ogunjimi. Laat ons hopen dat het eruit komt.
En vooral, hij heeft nog een groeimarge, terwijl Ogunjimi doorgaans niet verder komt dan zichzelf eindeloos te kopiëren.
't Is stil, waar het nooit waait.
-
kierewiet
-
-
-
door Alexx » 05 feb 2012, 16:29
Beest 
-
Alexx
-
-
-
door Genkofcourse » 05 feb 2012, 16:35
Hier snoert hij al die criticasters even de mond! 
If we are born to die and we all die to live then what's the point of living life if it just contradicts?
-
Genkofcourse
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, SSC Napoli
-
door Ursa_Major » 05 feb 2012, 16:47
Benteke, wat deed die allemaal vandaag? 
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
-
Ursa_Major
-
-
-
door H2O » 05 feb 2012, 16:50
had nog een keer meer moeten scoren... maar wel een dijk van een wedstrijd
-
H2O
-
-
door Alexx » 05 feb 2012, 17:03
Are you watching Blue Magic? 
-
Alexx
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
miarfe
door Winston » 05 feb 2012, 17:04
En bij uitbreiding alle facebookhaters.
-
Winston
-
-
-
door DeXzzzLaB » 05 feb 2012, 17:05
Meer dan degelijke wedstrijd gespeeld. Vertrouwen van Mario zeker niet beschaamd.
-
DeXzzzLaB
-
-
door Blue Magic » 05 feb 2012, 17:06
Nee, inderdaad, sterke match. Chapeau, Benteke. Heb het al gezegd in de match-topic.
-
Blue Magic
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk
door Blue Magic » 05 feb 2012, 17:07
DeXzzzLaB schreef op 05 feb 2012, 17:05:Meer dan degelijke wedstrijd gespeeld. Vertrouwen van Mario zeker niet beschaamd.
Meer dan degelijk? Eerlijk gezegd vond ik hem gewoon beresterk. Alleen moet hij nog een tikkeltje efficiënter zijn. En dan denk ik aan die kans op de 2-2.
-
Blue Magic
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk
door Tazz » 05 feb 2012, 17:07
Gert-Jan Verbeek heeft het mooi kunnen aanschouwen, en die wou Benteke al in augustus...
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Schalke 04
door miarfe » 05 feb 2012, 17:07
Heel goed gespeeld vandaag! Haalt al enkele wedstrijden op rij een behoorlijk tot goed niveau en scoort ook vandaag weer. Zit in vorm. Hij krijgt veel vertrouwen van Been en dat heeft een goede invloed op hem. Jammer dat Barda en vooral Vossen daaronder lijden... Als Benteke zo door blijft doen, gaan we hopelijk nog veel mooie dingen te zien krijgen!
-
miarfe
-
-
-
door Ursa_Major » 05 feb 2012, 17:09
Anderlecht-supp: Benteke is een rastalent, ik heb dat vroeger al meermaals gezegd toen hij hier weer emmers stront over zich kreeg, en ik ga het blijven herhalen
deze Benteke doet me denken aan de Benteke bij Kortrijk, ik heb die drie jaar terug Mazuch en Juhasz al compleet zot zien spelen. Vandaag doet hij met Kouyaté net hetzelfde. Iedereen terecht heel lovend over Kouyaté, maar vandaag was die compleet nergens.
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
-
Ursa_Major
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Wouter_P
|