door Ice » 20 feb 2012, 20:53
Scarface schreef op 20 feb 2012, 18:22:genk ftw schreef op 20 feb 2012, 16:01:Benteke is op dit moment gewoon heel goed bezig. Al scoort hij te weinig. Hij maakt kansen die bv Vossen niet kan maken, maar mist die nog te vaak. Maar de laatste tijd gaat het beter met zijn scorend vermogen. Ik geloof in hem. Ik hoop wel dat Been de komende weken het vertrouwen geeft aan het duo Benteke-Vossen. Ik zie wat in die 2! Vossen die achter Benteke werkt en de afvallende bal kan binnentrappen!
Dan zal Vossen toch heel wat beter en heviger moeten acteren dan vorig weekend. Als ik Barda was en ik had Buffel en Vossen zien voetballen tegen Bergen terwijl ikzelf geen kans kreeg, dan stelde ik mij toch grote vragen.
Ik zie Vossen meer op het middenveld wroeten ( ook tegen zichzelf ) dan in steun van Benteke. Opdracht van grootMeester Ario? En ja Buffel, Buffel is Buffel, een speler op retour, en nog geen klein beetje.
WARNING! My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
-
Ice
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door Fons » 22 feb 2012, 18:33
Benteke hoeft zelfs niet te scoren om nuttig te zijn voor de ploeg. Met zijn balvastheid en duelkracht is hij zeer nuttig in ons spel. Dat heeft vossen dan weer niet, als hij niet scoort brengt hij niks bij
(Post made via iPhone)
-
Fons
-
-
- Mijn team: Genk, Juve, Orlando Magic
door Gavino » 22 feb 2012, 20:25
genk ftw schreef op 20 feb 2012, 20:52:Scarface schreef op 20 feb 2012, 18:22:Dan zal Vossen toch heel wat beter en heviger moeten acteren dan vorig weekend. Als ik Barda was en ik had Buffel en Vossen zien voetballen tegen Bergen terwijl ikzelf geen kans kreeg, dan stelde ik mij toch grote vragen.
Vorige week speelde Vossen niet, zit je te roepen. Nu speelt Barda niet en zit je te roepen dat hij in de plaats van Vossen moet...
Waar zegt hij hier dat Barda absoluut in de plaats van Vossen moet staan? Volgens mij wilt hij gewoon duidelijk maken dat zowel Vossen als Buffel aan een draak van een match bezig waren en dat Barda dan een hele match op de bank laten zitten nogal een beetje belachelijk is.
-
Gavino
-
-
-
- Mijn team: Krc genk
door footliefhebber » 22 feb 2012, 22:58
lucian schreef op 12 feb 2012, 23:32:footliefhebber schreef op 12 feb 2012, 22:47:en omdat het hier over benteke MOET gaan, ik doe ook niet mee aan de 'euforie' die rond hem ontstaan is na 5goals in 7matchen want wees nu eens redelijk, welke van die goals (mja die op rsca mss) was niet zo simpel binnen te trappen..... Je kan blijven neuten en zeggen dat hij er wel 'staat' maar hey is dat de ENIGE vereiste dan??? Ik had vossen die '50 gemiste' kansen van benteke weleens willen zien krijgen dan was hij dicht bij een nieuwe topscoorderstitel hoor. Heb je benteke gisteren niet zien struikelen over zijn eigen benen??? Ik wel ja .......
Niet echt het argument om te gebruiken als je vossen wilt verdedigen Technisch is benteke toch wel veruit de betere van de 2, die dribbels die benteke vorige week tegen anderlecht liet zien zal je vossen op zijn hele carriere niet zien doen, qua afwerking daarentegen...
als je toch over vossen zijn 'techniek' wilt klappen, kvind zijn goal tegen LEVERKUSEN in de CL anders toch wel getuigen van een meer dan degelijke techniek, ik zie benteke niet rap zulke goals maken hoor, en een 'toeval' kan je het ook niet noemen want hij trapte vorig seizoen wel regelmatiger zulke ballen tegen de netten ...
eens een genkie altijd een genkie !!!
-
footliefhebber
-
-
-
- Mijn team: krc genk
door footliefhebber » 22 feb 2012, 23:03
genk ftw schreef op 20 feb 2012, 16:01:Benteke is op dit moment gewoon heel goed bezig. Al scoort hij te weinig. Hij maakt kansen die bv Vossen niet kan maken, maar mist die nog te vaak. Maar de laatste tijd gaat het beter met zijn scorend vermogen. Ik geloof in hem. Ik hoop wel dat Been de komende weken het vertrouwen geeft aan het duo Benteke-Vossen. Ik zie wat in die 2! Vossen die achter Benteke werkt en de afvallende bal kan binnentrappen!
je kan het ook 'omdraaien' benteke MIST kansen die vossen niet zou missen volgens mij, kga niet onnozel doen over het feit dat hij (voor mij beperkte mate' gegroeid is maar ik ben iemand die toch niet zo ver opgaat in de ontstane euforie rond hem.... maar het is wel een feit dat we moeten stoppen met afwegen tov vossen en/of barda, ze moeten gewoon ALLEDRIE spelen imo en dat kan perfect
eens een genkie altijd een genkie !!!
-
footliefhebber
-
-
-
- Mijn team: krc genk
door genk ftw » 23 feb 2012, 13:23
footliefhebber schreef op 22 feb 2012, 23:03:genk ftw schreef op 20 feb 2012, 16:01:Benteke is op dit moment gewoon heel goed bezig. Al scoort hij te weinig. Hij maakt kansen die bv Vossen niet kan maken, maar mist die nog te vaak. Maar de laatste tijd gaat het beter met zijn scorend vermogen. Ik geloof in hem. Ik hoop wel dat Been de komende weken het vertrouwen geeft aan het duo Benteke-Vossen. Ik zie wat in die 2! Vossen die achter Benteke werkt en de afvallende bal kan binnentrappen!
je kan het ook 'omdraaien' benteke MIST kansen die vossen niet zou missen volgens mij, kga niet onnozel doen over het feit dat hij (voor mij beperkte mate' gegroeid is maar ik ben iemand die toch niet zo ver opgaat in de ontstane euforie rond hem.... maar het is wel een feit dat we moeten stoppen met afwegen tov vossen en/of barda, ze moeten gewoon ALLEDRIE spelen imo en dat kan perfect
Dat is waar ja, maar Vossen moet je de kans aanbieden, Benteke maakt ze zelf. Je kan ze eigenlijk niet vergelijken. Maar ik vind ook dat ze samen kunnen spelen. Benteke als bliksemafleider. Kan een bal aanpakken en een Vossen in vorm heeft maar een halve kans nodig. Dat laatste geef ik je heeeel zeker gelijk in. Bij Buffel is het vet een beetje van de soep. Een weekje rust zou niet slecht zijn voor hem. Barda voor Buffel en Vossen en Benteke in de spits.
Een topclub worden we misschien ooit, maar met dit bestuur nooit!
-
genk ftw
-
-
door Vini » 25 feb 2012, 13:55
-
Vini
-
-
door RacingRobin » 25 feb 2012, 17:47
"Zo gaat dat in het leven van een spits: je kan een tijd veel kansen nodig hebben om één keer te scoren, soms gaat het vanzelf." Bedoelt hij dat het dan nu ineens vanzelf gaat, want hij heeft nog altijd verdorie veel kansen nodig om 1 keer te scoren vind ik.
Laatst bijgewerkt door RacingRobin op 25 feb 2012, 17:48, in totaal 1 keer bewerkt.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
-
RacingRobin
-
-
-
door Dries » 25 feb 2012, 17:59
RacingRobin schreef op 25 feb 2012, 17:47:"Zo gaat dat in het leven van een spits: je kan een tijd veel kansen nodig hebben om één keer te scoren, soms gaat het vanzelf." Bedoelt hij dat het dan nu ineens vanzelf gaat, want hij heeft nog altijd verdorie veel kansen nodig om 1 keer te scoren vind ik.
Hij bedoeld dat hij dit seizoen in een tijd zit waarin je veel kansen nodig hebt om te scoren, hopelijk gaat hij ook nog eens een tijd hebben waarin het vanzelf gaat.
Racing Till I Die!
-
Dries
-
-
-
door RacingRobin » 25 feb 2012, 18:02
Dries schreef op 25 feb 2012, 17:59:RacingRobin schreef op 25 feb 2012, 17:47:"Zo gaat dat in het leven van een spits: je kan een tijd veel kansen nodig hebben om één keer te scoren, soms gaat het vanzelf." Bedoelt hij dat het dan nu ineens vanzelf gaat, want hij heeft nog altijd verdorie veel kansen nodig om 1 keer te scoren vind ik.
Hij bedoeld dat hij dit seizoen in een tijd zit waarin je veel kansen nodig hebt om te scoren, hopelijk gaat hij ook nog eens een tijd hebben waarin het vanzelf gaat.
Als je het artikel leest, dan ben ik er toch vrij zeker van dat hij het tegenovergestelde bedoelt hoor  Daarom dat ik het een vreemde uitspraak vind.
-
RacingRobin
-
-
-
door Aaron » 25 feb 2012, 18:04
Dat is zo inderdaad, "Het gaat inderdaard lekker", vertelt Christian Benteke aan La Dernière Heure. "Het verschil met het begin van het seizoen is dat de ballen nu wel binnenvliegen. Zo gaat dat in het leven van een spits: je kan een tijd veel kansen nodig hebben om één keer te scoren, soms gaat het vanzelf."
-
Aaron
-
-
-
door Martrim » 25 feb 2012, 18:25
RacingRobin schreef op 25 feb 2012, 17:47:"Zo gaat dat in het leven van een spits: je kan een tijd veel kansen nodig hebben om één keer te scoren, soms gaat het vanzelf."O.o Bedoelt hij dat het dan nu ineens vanzelf gaat, want hij heeft nog altijd verdorie veel kansen nodig om 1 keer te scoren vind ik.
Maar hij scoort wel quasi elke match. En dat is wat uiteindelijk telt... Ik kan alleszins wel volgen wat hij bedoelt 
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
-
Martrim
-
-
-
door RacingRobin » 25 feb 2012, 20:24
Martrim schreef op 25 feb 2012, 18:25:RacingRobin schreef op 25 feb 2012, 17:47:"Zo gaat dat in het leven van een spits: je kan een tijd veel kansen nodig hebben om één keer te scoren, soms gaat het vanzelf."O.o Bedoelt hij dat het dan nu ineens vanzelf gaat, want hij heeft nog altijd verdorie veel kansen nodig om 1 keer te scoren vind ik.
Maar hij scoort wel quasi elke match. En dat is wat uiteindelijk telt... Ik kan alleszins wel volgen wat hij bedoelt 
Dat is een gelukkig feit ja. Hopelijk wordt hij nog wat beter en dodelijker, want ik ben er zeker van dat Benteke het in zich heeft.
Laatst bijgewerkt door RacingRobin op 25 feb 2012, 20:25, in totaal 1 keer bewerkt.
-
RacingRobin
-
-
-
door Winston » 25 feb 2012, 20:25
RacingRobin schreef op 25 feb 2012, 20:24:Martrim schreef op 25 feb 2012, 18:25:Maar hij scoort wel quasi elke match. En dat is wat uiteindelijk telt... Ik kan alleszins wel volgen wat hij bedoelt 
Dat is een gelukkig feit ja. Hopelijk wordt hij nog wat beter en dodelijker, want ik ben er zeker van dat Benteke het in zich heeft. Moest hij nog doeltreffender, fysiek sterker & technischer worden dan gaan we er nog veel geld voor vangen.
-
Winston
-
-
-
door RacingRobin » 25 feb 2012, 20:29
Winston schreef op 25 feb 2012, 20:25:RacingRobin schreef op 25 feb 2012, 20:24:Dat is een gelukkig feit ja. Hopelijk wordt hij nog wat beter en dodelijker, want ik ben er zeker van dat Benteke het in zich heeft. Moest hij nog doeltreffender, fysiek sterker & technischer worden dan gaan we er nog veel geld voor vangen.
Awel ja, 't is dat. Ik lees hier dikwijls dat een speler op zijn 27 à 28 op zijn piek zit dus op zijn 21ste heeft Benteke nog een lange weg te gaan  Nu scoort hij, dat is genoeg. Hopelijk kunnen we over een jaar of 2-3 zeggen dat hij domineert en topschutter is  Wat niet weg neemt dat hij op dit moment dus ook nog een hele boel werkpunten heeft 
Laatst bijgewerkt door RacingRobin op 25 feb 2012, 20:30, in totaal 1 keer bewerkt.
-
RacingRobin
-
-
-
door Winston » 25 feb 2012, 20:43
RacingRobin schreef op 25 feb 2012, 20:29:Winston schreef op 25 feb 2012, 20:25: Moest hij nog doeltreffender, fysiek sterker & technischer worden dan gaan we er nog veel geld voor vangen.
Awel ja, 't is dat. Ik lees hier dikwijls dat een speler op zijn 27 à 28 op zijn piek zit dus op zijn 21ste heeft Benteke nog een lange weg te gaan  Nu scoort hij, dat is genoeg. Hopelijk kunnen we over een jaar of 2-3 zeggen dat hij domineert en topschutter is  Wat niet weg neemt dat hij op dit moment dus ook nog een hele boel werkpunten heeft 
T'is dat, Benteke is allround gewoon degelijk met alleen zijn kracht als uitschieter. Mede door het missen van zijn kansen oogt het soms wat lomp, maar als hij bepaalde aspecten van zijn spel kan verfijnen hebben we echt wel een heel goede spits.
-
Winston
-
-
-
door genk ftw » 26 feb 2012, 09:50
Winston schreef op 25 feb 2012, 20:25:RacingRobin schreef op 25 feb 2012, 20:24:Dat is een gelukkig feit ja. Hopelijk wordt hij nog wat beter en dodelijker, want ik ben er zeker van dat Benteke het in zich heeft. Moest hij nog doeltreffender, fysiek sterker & technischer worden dan gaan we er nog veel geld voor vangen.
En ook nog heel veel plezier  Ik zie in hem echt een goede spits. Alleen zijn scorend vermogen is minder.
Een topclub worden we misschien ooit, maar met dit bestuur nooit!
-
genk ftw
-
-
door Winston » 26 feb 2012, 21:02
Blijft week na week groeien, twee doelpunten & een zeer knappe assist. 
-
Winston
-
-
-
door RacingRobin » 26 feb 2012, 21:09
Winston schreef op 26 feb 2012, 21:02:Blijft week na week groeien, twee doelpunten & een zeer knappe assist. 
Prima wedstrijd, maar toch weer zo spijtig van die Fase waar hij het overzicht niet heeft en Kevin (bewust?) negeert en een kans hoog over vlamt. Nu ja, Barda mist een penalty en Limbombe mist ook onbegrijpelijk, geen gefluit dan...
-
RacingRobin
-
-
-
door Winston » 26 feb 2012, 21:12
RacingRobin schreef op 26 feb 2012, 21:09:Winston schreef op 26 feb 2012, 21:02:Blijft week na week groeien, twee doelpunten & een zeer knappe assist. 
Prima wedstrijd, maar toch weer zo spijtig van die Fase waar hij het overzicht niet heeft en Kevin (bewust?) negeert en een kans hoog over vlamt. Nu ja, Barda mist een penalty en Limbombe mist ook onbegrijpelijk, geen gefluit dan...
En ook die reuzenkans net na de rust moest binnen. Als hij op die momenten nog iets meer zijn rust kan bewaren & daar de juiste keuzes maken dan wordt hij echt een grote.
-
Winston
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
RacingRobin
door Strupar » 26 feb 2012, 21:14
genk ftw schreef op 26 feb 2012, 09:50:Winston schreef op 25 feb 2012, 20:25: Moest hij nog doeltreffender, fysiek sterker & technischer worden dan gaan we er nog veel geld voor vangen.
En ook nog heel veel plezier  Ik zie in hem echt een goede spits. Alleen zijn scorend vermogen is minder.
Waarom blijft iedereen over zijn scorend vermogen zeuren?? Elke spits mist de helft of meer van de kansen, dat is altijd zo geweest. Maar Benteke scoorde 6 keer in 6 matchen en hij is bovendien een schitterende voetballer.
-
Strupar
-
-
-
JVDH, Malu
door Super_Mike » 26 feb 2012, 21:31
Strupar schreef op 26 feb 2012, 21:14:genk ftw schreef op 26 feb 2012, 09:50:En ook nog heel veel plezier  Ik zie in hem echt een goede spits. Alleen zijn scorend vermogen is minder.
Waarom blijft iedereen over zijn scorend vermogen zeuren?? Elke spits mist de helft of meer van de kansen, dat is altijd zo geweest. Maar Benteke scoorde 6 keer in 6 matchen en hij is bovendien een schitterende voetballer.
Het probleem voor Benteke lijkt mij vooral dat de kansen die hij mist, nogal schlemielig overkomen. Laat ons eerlijk zijn, zijn scorend vermogen is wel voldoende (ondertussen), maar de kansen die hij mist, zijn vaak dotten van kansen. Zijn naam werd luid gescandeerd na de 2-0 en Benteke bougeerde niet, om te zeggen "kus nu ook mijn ... " en gelijk heeft hij! Eerst uitfluiten en vijf minuten later zijn naam roepen... Tsja...
-
Super_Mike
-
-
-
- Mijn team: RC Genk
-
RacingRobin
door Aaron » 26 feb 2012, 21:43
Als Benteke een kans mist, mist hij hem ook tegoei. Ik vond hem voor zijn doelpunten ook sterk spelen alleen dat doelpunt ontbrak. Toch leuk als iemand in je groep op Benteke zit te vitten, dat gezicht bij zijn doelpunten is hilarisch. Ik denk ook dat hij nog beter kan, deze match zal hem veel vertrouwen geven. 
-
Aaron
-
-
-
door seermenie » 26 feb 2012, 21:43
Het probleem is dat die schlemielige dingen gebeuren op momenten dat de match nog alle kanten uit kan. Tot nu toe heeft het ons nog niet echt punten gekost, en een Benteke zonder een "Benteke'ke" iedere match speelt binnen een paar maanden niet meer bij Genk. Soit, ik joeg me even op toen hij die kans alleen voor Jorgacevic mistte, maar daarna kon het natuurlijk (gelukkig) niet meer stuk.
-
seermenie
-
-
-
door RacingRobin » 26 feb 2012, 21:46
seermenie schreef op 26 feb 2012, 21:43:Het probleem is dat die schlemielige dingen gebeuren op momenten dat de match nog alle kanten uit kan. Tot nu toe heeft het ons nog niet echt punten gekost, en een Benteke zonder een "Benteke'ke" iedere match speelt binnen een paar maanden niet meer bij Genk. Soit, ik joeg me even op toen hij die kans alleen voor Jorgacevic mistte, maar daarna kon het natuurlijk (gelukkig) niet meer stuk.
Dat hij een Benteke'ke doet zijn we ondertussen gewend aan het worden, maar dat hij De Bruyne niet aan speelt vind ik veel erger. Zeker na heel de "speel voor de ploeg" polemiek. Gelukkig is het nog goed gekomen, twee maal dankzij De Bruyne 
-
RacingRobin
-
-
-
door Tazz » 26 feb 2012, 21:51
Klopt seermienie, ik denk dat aan dit tempo Benteke tegen de zomer op meer verlanglijstjes staat dan zijn spitsbroeder...
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Schalke 04
door Ursa_Major » 26 feb 2012, 22:12
Voorlopige balans: 20 wedstrijden, 9 goals, 4 assists.
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
-
Ursa_Major
-
-
-
door Aaron » 26 feb 2012, 22:22
Ursa_Major schreef op 26 feb 2012, 22:12:Voorlopige balans: 20 wedstrijden, 9 goals, 4 assists.
Uit de laatste 9 matchen scoort hij 8x, waarvan hij twee keer startte hij op de bank.
Laatst bijgewerkt door Aaron op 26 feb 2012, 22:24, in totaal 1 keer bewerkt.
-
Aaron
-
-
-
door seermenie » 26 feb 2012, 22:24
Ursa_Major schreef op 26 feb 2012, 22:12:Voorlopige balans: 20 wedstrijden, 9 goals, 4 assists.
Die balans is dan ook relatief; ik tel liever vanaf de match tegen Cercle. Als je dan zijn aantal minuten vergelijkt met de goals en assists... Ogunwie?
-
seermenie
-
-
-
door Ice » 26 feb 2012, 22:28
seermenie schreef op 26 feb 2012, 22:24:Ursa_Major schreef op 26 feb 2012, 22:12:Voorlopige balans: 20 wedstrijden, 9 goals, 4 assists.
Die balans is dan ook relatief; ik tel liever vanaf de match tegen Cercle. Als je dan zijn aantal minuten vergelijkt met de goals en assists... Ogunwie?
Ogunblarenopzijngat. 
WARNING! My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
-
Ice
-
-
-
Martrim
|