poolhaas schreef op 07 dec 2011, 22:55:Het belooft een straffe EL te worden dit jaar.
Barcelona tegen Real in de finale.
Het is nu 20 mei 2012, 15:47
Re: Champions League 2011-2012
Barcelona tegen Real in de finale.
Even opgezocht. Hij was de ref die de betwistbare penalty floot in Partizan voor Genk . Hulde ![]() ![]()
Re: Champions League 2011-2012Blessure van Vidic ziet zeer lelijk uit...
Re: Champions League 2011-2012Basel wel alle geluk van de wereld.
Sommige clubs krijgen per ronde ook nog een bonus van hun sponsors. En de tv gelden ?
Re: Champions League 2011-2012Topper in wording
Re: Champions League 2011-2012Ajax zwaar gekloot.
Re: Champions League 2011-2012The fuck, alles omgekocht.
Kan nie anders - van Lyon hebben we nog gewonnen in de voorbereiding. Maken 2 goals in 5 matchen, nu 7. Zagreb Die keeper en die CV's en Pudil zijn broer deed ook mee precies.Die CV lacht en knipoogt bij de 1-5. Uitsluiten die handel. SCHANDALIG.
Re: Champions League 2011-2012Het is toch onvoorstelbaar dat Ajax hier niets tegen kan ondernemen.
Dit ruikt toch naar bedrog, zowel door die Portugese lijnrechter als door de manier waarop Zagreb zich liet afslachten. Hier liet ik het écht niet bij, Ajax zijnde. Dit kan niet meer. Carpe Diem!
Dit was er toch over... Zeker die knipoog! Ik moet niks weten van Ajax, maar dit is zuur, zeer zuur. En ze moeten er mee verder gaan.
Inderdaad ! Ik ben ook niet degene die achter alles een complot zoekt, maar hier is toch het één en ander niet juist ... De knipoog, de verdedigers die Lyon soms kinderlijk makkelijk lieten passeren, de keeper die soms niet eens de moeite leek te doen om (fatsoenlijk) te duiken,... Ook de lijnrechter bij Ajax ... moest dit hier gebeurd zijn, we hadden hem gelyncht denk ik ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Té veel factoren die moeten kloppen voor een complottheorie: 2 lijnrechters, Sulejmani, Lyon en de benaderde spelers van Zagreb (Kovacic's vreugde bij diens doelpunt was immens) die wachten tot de tweede helft. Het zou toch kunnen dat het tegendoelpunt net vóór rust en de snelle treffers na de koffie het kinderlijke verdedigen in de hand werkte. Enkel bij één doelpunt is de keeper niet doortastend. Het bewust uitschuiven is niet makkelijk uit te voeren.
Re: Champions League 2011-2012Ik denk nu niet dat die refs uit de ArenA er voor iets tussenzaten, maar dat er in Zagreb het een en ander niet volledig katholiek is verlopen, lijkt me duidelijk.
Ok, wij kregen een paar weken geleden ook de ene na de andere tegen, maar dat was wel IN Valencia. Je gaat me toch niet vertellen dat je je vrijwillig zo belachelijk laat maken voor je eigen fans? Zeker niet in zulke landen. Toen Lyon er drie had ingeramd op tien minuten tijd, wist je al hoe laat het was. Vreemd vond ik ook dat op Vertonghen na geen enkele speler van Ajax besef had van de situatie in Zagreb.
De eerste is milimeters, de tweede is moeilijk te zien omdat er iemand voor staat. Trouwens keurt hij 1 van de 2 goed dan heb je een heel andere match, ipv bal bij de keeper bal op het middenveld. Dat je de wedstrijd in Zagreb goed onderzoekt dat kan ik wel begrijpen maar het verlies op de portugese grensrechter schuiven is gewoon easy om de eigen tekortkomingen te verbergen. Ze hebben het tegen Lyon laten afweten.
Ik begrijp wel dat jij Portugese lijnrechters tracht vrij te pleiten; maar bij een buitenspelgeval is het argument "omdat er iemand voor staat"toch eerder een flauw excuus: als er iemand voor staat betekent dat immers dat het géén buitenspel is... Maar vergissen blijft menselijk; alleen als het 2x kort na elkaar op dezelfde wijze gebeurt, komt er twijfel...en da's ook menselijk ![]()
Natuurlijk dat er twijfel is, maar het was 2x millimeters, ik ben voorstander van technologie want een mensenoog gaat af en toe falen. Maar dat wil de FIFA niet omdat je dan niet meer de grote clubs kunt bevoordelen. Of denk jij dat die 2 extra scheidsrechters het verschil gaan maken?
Was het een Italiaan of Spanjool zou je al anders praten ![]() Spoiler: You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: Champions League 2011-2012Niet alleen die knipoog...
1:09 hive five? 3.48 kniphoog + duim 3.26 trainer lacht? http://www.youtube.com/watch?v=QAq7PE6RVYM&feature=player_embedded Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!! Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
Waarom hebben we dat dan dinsdag niet met die Italiaan gedaan? 't Is stil, waar het nooit waait.
En dan heb je het nog niet over de scheidsrechter in die match. Rode kaart in de 28ste minuut is een absoluut lachertje - schwalbe van Gomis 10 meter voor de backlijn. 3.37 Gomis 1 meter buitenspel. 5.17 2 Lyon spelers buitenspel (1meter + 3 meter) Ze laten het erbij blijkbaar ? Snap het niet meer.
Re: Champions League 2011-2012Voor mij zo duidelijk als RSCA - STVV in 2008. De laatste match van STVV in 1e klasse voordat ze naar 2e zaktten. Maar daar is toen buiten een intern onderzoek ook niets meer mee gedaan.
(Post made via iPod) Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!! Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
Ik bedoel het vooral op die situatie daar in Ajax 't is nu niet dat wij in dezelfde situatie zaten he? ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Dus die Portugese klojo had 2 keer gelijk? Waarom staat die kerel daar eigenlijk? Buitenspel van 2 meter, ziet de scheids zelf ook wel. Neen, neen, Portugees bloed kruipt iets te vaak waar het niet gaan kan. Laatst bijgewerkt door Scarface op 09 dec 2011, 17:29, in totaal 1 keer bewerkt.
Carpe Diem!
Dat heb ik toch niet beweerd.
Omdat hij door de UEFA aangesteld was samen met zijn collega's om de match zo goed mogelijk te proberen te leiden.
Je antwoordt weer volledig naast de kwestie! Carpe Diem!
Maak er dan een tekening bij, zodat het voor mij dan duidelijk wordt !!!!!!!!!
|