door Steiriel » 16 feb 2012, 02:13
Happy Blue schreef op 15 feb 2012, 22:53:Aaron schreef op 15 feb 2012, 21:28:Het is een idioot die Ibrahimovic, maar die kan voetballen 
Doet me (een beetje) denken aan Van den Borre. 
VdB is simpeler en zeker minder agressief. De een waant zich in zen-sferen, de ander denkt dat ie God is. Voorspelbaar dat hij op links nog altijd meer gevaar brengt dan centraal. Van Persie als centrumspits is waardeloos, gaat zelfs hoekschoppen trappen. Als van Marwijk hem centraal gaat zetten, wordt het niets met Nederland. Na het vormpeil van enkele Spanjaarden gisteren vallen die ook al af voor het Europees kampioenschap. Puyol was bij de beteren, schots en scheef zowat de Simaeys van Barça. Vermaelen speelt het liefst centraal, het oogde niet ravissant...als voetballer kan je je toch meer uitleven op de LB dan centraal. Alhoewel hij het op die positie ook wel bont maakt door regelmatig zijn arm omhoog te steken om te laten zien dat ie aanspeelbaar was. (Stond dan ergens rond de middellijn, daar waar Alves bv. 30 m hoger staat.) Begint nr. 14-allures te krijgen.
-
Steiriel
-
-
- Mijn team: voetbal
door Aaron » 16 feb 2012, 15:16
Ik denk dat het sowieso niets wordt met Nederland. Sneijder speelt slecht, Robben speelt nog niet en is uit vorm. De twee belangrijkste spelers zijn totaal uit vorm, voor Afellay komt het EK te vroeg.
-
Aaron
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door ForzaKRCGenk » 21 feb 2012, 20:03
CSKA Moskou - Real Madrid: 1 - 1.. Dit kan nog alle kanten uit al zie ik Real wel afrekenen met CSKA in Bernabéu.
-
ForzaKRCGenk
-
-
-
door RacingRobin » 21 feb 2012, 21:30
Een lucky goal na een flater van Cannavaro en een meesterlijke goal van Lavezzi!! 1-1 Napoli - Chelsea
Forza Napoli!
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
-
RacingRobin
-
-
-
door kikobardio » 21 feb 2012, 21:32
RacingRobin schreef op 21 feb 2012, 21:30:Een lucky goal na een flater van Cannavaro en een meesterlijke goal van Lavezzi!! 1-1 Napoli - Chelsea Forza Napoli!
campagnaro is gewoon een fucking held daar en tuurlijk cavaniiiiiiiiiii !
-
kikobardio
-
-
-
door RacingRobin » 21 feb 2012, 21:35
kikobardio schreef op 21 feb 2012, 21:32:RacingRobin schreef op 21 feb 2012, 21:30:Een lucky goal na een flater van Cannavaro en een meesterlijke goal van Lavezzi!! 1-1 Napoli - Chelsea Forza Napoli!
campagnaro is gewoon een fucking held daar en tuurlijk cavaniiiiiiiiiii !
Campagnaro staat symbool voor Napoli vanavond, keiharde kerels die er echt voor knokken en inderdaad, wie anders, CAVANI !!!! 
-
RacingRobin
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
kikobardio
door syLaR.: » 21 feb 2012, 21:48
Komop Napule, pak die volgevreten vedetten in!
-
syLaR.:
-
-
-
RacingRobin
door RacingRobin » 21 feb 2012, 21:51
Die bandiera gezien aan begin van de match? Zelfs dat maken ze in plat Napoletaans 
-
RacingRobin
-
-
-
door Animale322 » 21 feb 2012, 22:15
ohohoho Napoli 
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
RacingRobin
door Aaron » 21 feb 2012, 22:25
Bijna 4-1. 
-
Aaron
-
-
-
door Binek » 21 feb 2012, 22:46
Zo'n inzet!! Hopelijk een les voor onze mannen!
-
Binek
-
-
-
door RacingRobin » 21 feb 2012, 22:49
Hebben ze niet gezien, die zijn op stap 
-
RacingRobin
-
-
-
door witte_nr1 » 22 feb 2012, 09:19
Respect voor Napoli, leuke match met veeeeel inzet... leuk sfeerke in stadion ook.
-
witte_nr1
-
-
-
- Mijn team: RC Genk
door Belgijanac » 22 feb 2012, 22:40
Defour heeft toch 9 minuutjes bij Porto mogen opdraven. Net genoeg om de 3-0 en de 4-0 op het veld te mogen ervaren.
Beun there, done that!
-
Belgijanac
- Administrator
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Hajduk Split
-
bremsky
door poolhaas » 22 feb 2012, 22:44
Belgijanac schreef op 22 feb 2012, 22:40:Defour heeft toch 9 minuutjes bij Porto mogen opdraven. Net genoeg om de 3-0 en de 4-0 op het veld te mogen ervaren. Marseille ook nog net kunnen winnen van een Inter met de dubbele gordel. En Basel dat wint van Bayern (1-0), het worden dan toch nog fijne terug matchen.
-
poolhaas
-
-
-
- Mijn team: krc genk
door Genkofcourse » 22 feb 2012, 22:50
Inter is zo'n kutploeg hé, man man man...
If we are born to die and we all die to live then what's the point of living life if it just contradicts?
-
Genkofcourse
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, SSC Napoli
-
door Winston » 23 feb 2012, 00:44
poolhaas schreef op 22 feb 2012, 22:44:Belgijanac schreef op 22 feb 2012, 22:40:Defour heeft toch 9 minuutjes bij Porto mogen opdraven. Net genoeg om de 3-0 en de 4-0 op het veld te mogen ervaren. Marseille ook nog net kunnen winnen van een Inter met de dubbele gordel. En Basel dat wint van Bayern (1-0), het worden dan toch nog fijne terug matchen.
Basel 
-
Winston
-
-
-
door Animale322 » 23 feb 2012, 01:27
Sweet Justice ! Zalig die 1-0 in de laatste seconden !  In Europa ben ik voor alle Italiaanse ploegen ! Daarom ben ik niet voor Inter 
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door Rated R » 23 feb 2012, 08:36
In de CL zit geen enkele ploeg meer die ik leuk vind. Daarom ga ik voor Napoli.
1312 Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
-
Rated R
-
-
-
- Mijn team: Genk,WestHam,Sittard
door Genkofcourse » 23 feb 2012, 13:04
Animale322 schreef op 23 feb 2012, 01:27:Sweet Justice ! Zalig die 1-0 in de laatste seconden !  In Europa ben ik voor alle Italiaanse ploegen ! Daarom ben ik niet voor Inter 
Ik heb de match uit miserie moeten afzetten. Toen ik even later de stand bekeek op teletekst kon ik mijn lach niet verbergen. Over uw tweede zin deel ik dezelfde mening 
If we are born to die and we all die to live then what's the point of living life if it just contradicts?
-
Genkofcourse
-
-
-
-
Animale322
door Genkofcourse » 23 feb 2012, 13:04
Ik heb altijd al gezien dat gij ne kenner zijt 
-
Genkofcourse
-
-
-
-
door Kanjer » 06 maart 2012, 21:32
Knappe assist van Witsel !
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
-
Kanjer
-
-
-
door Sakro » 06 maart 2012, 21:36
Arsenal-Milan wordt dan toch nog spannend precies
-
Sakro
-
-
door poolhaas » 06 maart 2012, 21:44
Arsenal 3-0 na 1 helft Voor Witsel zie ik dat hem zichzelf wat onmisbaar aan het maken is in Benfica, speelt echt wel een goede eerste helft. Van Lombaerts heb ik enkel veel slechte passen opgemerkt.
-
poolhaas
-
-
-
door RacingRobin » 06 maart 2012, 21:45
-
RacingRobin
-
-
-
door ForzaKRCGenk » 06 maart 2012, 21:49
Ik herinner mij nog een CL - finale uit het verleden.. Liverpool - Milan.. Mooie tijden.. 
-
ForzaKRCGenk
-
-
-
door H2O » 06 maart 2012, 22:03
RVP mist de kans op de 4-0 verdoeme
-
H2O
-
-
door RacingRobin » 06 maart 2012, 22:43
ForzaKRCGenk schreef op 06 maart 2012, 21:49:Ik herinner mij nog een CL - finale uit het verleden.. Liverpool - Milan.. Mooie tijden.. 
Dat klopt, 2007 heeft Milan 2-1 gewonnen Milan gaat door...maar als supporter verontschuldig ik me aan de Arsenal liefhebbers. Aan de andere kant, hadden ze er ook maar geen 4 moeten binnen krijgen in Milano 
-
RacingRobin
-
-
-
door poolhaas » 06 maart 2012, 22:48
Toch nog op 3-0 blijven steken, voetbal blijft iets geks. Heb de match niet gezien maar als ge 1 helft zoiets neerzet is het toch gek dat ge er de 2de helft niet eentje kunt binnen prikken.
-
poolhaas
-
-
-
door Matteo » 07 maart 2012, 09:21
poolhaas schreef op 06 maart 2012, 22:48:Toch nog op 3-0 blijven steken, voetbal blijft iets geks. Heb de match niet gezien maar als ge 1 helft zoiets neerzet is het toch gek dat ge er de 2de helft niet eentje kunt binnen prikken.
In de tweede helft ging Milan compacter spelen, en had Arsenal minder ruimte. Die kreeg Arsenal in de eerste helft wel, vooral door de afwezigheid van Boateng, die als een link tussen middenveld en aanval speelt. Nu kweet Robinho zich van die taak, maar die voerde hij bij balverlies niet naar behoren uit. Er werd weinig druk gezet op het middenveld van Arsenal, dat wel hoge pressing zette en aanvallend er goed uit kwam. Vooral via de rechterflank dan. Door zoveel krachten te hebben opgebruikt in de eerste helft, stak in de tweede helft de vermoeidheid de kop op. Arsenal kon door de talrijke afwezigheden ook geen extra kracht op het middenveld inzetten. Door Walcott en The Ox eraf te halen, haalden ze meteen ook de grootste dreiging eraf. Misschien was Ozyakup (die nog in de belangstelling van Genk stond  ) een optie? Met twee extra aanvallers verloren ze echter de strijd op het middenveld, en werd het voor Milan makkelijker voetballen.
-
Matteo
-
-
-
- Mijn team: English football
-
|