Het is nu 20 mei 2012, 15:42

Call of Duty: Modern Warfare 3

Alles over games, technologie, smartphones, ...
  • Auteur
    Bericht

Call of Duty: Modern Warfare 3

Berichtdoor Animale322 » 27 mei 2011, 11:05

Call of Duty: Modern Warfare 3 Trailer

[video]http://www.youtube.com/watch?v=ZrV_LFXff4w[/video]

Deze topic kunnen we gebruiken om alle weetjes, screenshots, reviews etc... in te posten ;)
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Berichtdoor Aaron » 27 mei 2011, 11:41

Nog veel te lang wachten, tis ook wachten op BF3!
Aaron

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Jeff » 27 mei 2011, 11:57

Aaron schreef:Nog veel te lang wachten, tis ook wachten op BF3!

Ik ben altijd al fan geweest van de Battlefield reeks. Gisteren voor de farce nog eens de good old Battlefield 1942 geïnstalleerd :lol:

Onderstaande filmpje is 12 minuten lang, maar verveelt geen minuut. Gewoon op 720p en boxen open!

[video]http://www.youtube.com/watch?v=2zw8SmsovJc[/video]

O.o
Jeff

Mijn team: Krc Genk

Berichtdoor Aaron » 27 mei 2011, 11:59

Ik heb BF2 gisteren nog effe gespeeld, ik ben meer voor COD maar BF3 lijkt en is echt KICK ASS !
Aaron

Berichtdoor Animale322 » 27 mei 2011, 12:17

Mannen, dit is COD-topic, battlefield vind je ergens anders ;) :D
Animale322

Berichtdoor poolhaas » 27 mei 2011, 14:14

Ik zal het wel kopen bij de release, ik heb Black ops overgeslaan omwille van Gran Turismo 5, maar tegen November zal het weer knallen worden :D
poolhaas

Mijn team: krc genk

Berichtdoor poolhaas » 26 jun 2011, 12:54

Meeste hebben dit misschien al gezien, maar vandaag zag ik het voor het eerst. Campaign gameplay footage vanop E3

[video width=425 height=344 type=youtube]3ocdVOroJk4[/video]

Vind het wel interessant materiaal.
poolhaas

Berichtdoor BlueSmoke » 26 jun 2011, 17:22

* Dit zijn de graphics van Modern Warfare 2
* Ziet er niet vernieuwend uit
* Maar de gameplay maakt natuurlijk wel veel goed, lekker online knallen

MAAR persoonlijk gaat mijn voorkeur toch uit naar Battlefield 3 :$
BlueSmoke

Mijn team: KRC GENK

Berichtdoor poolhaas » 27 jun 2011, 15:23

Ik ben een team deathmatch fan dus MW3 zal wel iets voor mij zijn.
poolhaas

Berichtdoor Drflow » 14 jul 2011, 09:15

Afwachten wat de elite gaat geven en hoeveel dit per maand gaat kosten lijkt me wel leuk om alle stats te bezien en natuurlijk online mw3 aangezien cod al wa afgezaagd is..
Drflow

Berichtdoor Black-and-White » 03 aug 2011, 08:47

poolhaas schreef:Ik ben een team deathmatch fan dus MW3 zal wel iets voor mij zijn.
...
Black-and-White

Mijn team: Partizan

Berichtdoor Animale322 » 07 nov 2011, 01:24

Wie gaat hem halen straks bij de nachtopening? Welke winkel? Ik ga hem bij de Game Mania Genk halen.
Animale322

Berichtdoor T.O. » 07 nov 2011, 02:54

Ik heb 'm al hier liggen ;) Studentenjob bij GM is toch fijn. Wel nog niet online gegaan wegens gevaar voor ban
Afbeelding

MENTALITÀ LOVANISTA
T.O.

Mijn team: Racing Genk, AS Roma, Chelsea, Hertha BSC

Berichtdoor Magic » 07 nov 2011, 05:30

Deze avond naar de nachtopening en de hele nacht knallen! :D
Ben eens benieuwd, lang na uitgekeken! 8)
Magic

Berichtdoor Earthbender » 07 nov 2011, 10:05

T.O. schreef op 07 nov 2011, 02:54:Ik heb 'm al hier liggen ;) Studentenjob bij GM is toch fijn. Wel nog niet online gegaan wegens gevaar voor ban

Niet waar. ,)
CoD heeft al laten weten dat ze geen bans gaan uitdelen aan mensen die vroegtijdig het spel spelen (eigenaars van game shops bvb).
Dus laat u gaan!
PS: de single player, die al gedaan? (Indien ja, hoe is die?)

En voor animale322: ik ga de pc versie halen. Maar helaas zit ik op een LAN party, zal dus een X aantal dagen verschoven worden. ,)
Earthbender

Berichtdoor T.O. » 07 nov 2011, 15:23

Ja heb enkel campaign gespeeld tot nu toe. Bouwt eigenlijk voort op MW2, lijkt ook enorm op MW2..wat goed is. Ge begint in India, nadien direct Manhattan. Heel cool gewoon op Wall Street beetje oorlog maken.
Kzal sebiet dan is online gaan ;)
Afbeelding

MENTALITÀ LOVANISTA
T.O.

Berichtdoor Earthbender » 07 nov 2011, 16:19

T.O. schreef op 07 nov 2011, 15:23:Ja heb enkel campaign gespeeld tot nu toe. Bouwt eigenlijk voort op MW2, lijkt ook enorm op MW2..wat goed is. Ge begint in India, nadien direct Manhattan. Heel cool gewoon op Wall Street beetje oorlog maken.
Kzal sebiet dan is online gaan ;)

Ik heb vandaag nog ergens gelezen. Maar waar ... Geen idee.

PS: het serversysteem is ook weer dedicated, niet?
Earthbender

Berichtdoor Bliwwie » 07 nov 2011, 18:32

Heb mijne ook al binnen. Net gewoon gehaald in de Bart Smit in de nieuwstraat. Is wel in het Frans. Straks eens spelen :)
Afbeelding
Bliwwie

Berichtdoor DennisWOT » 07 nov 2011, 19:11

Ga 'em morgen halen. Ben benieuwd!

Vind het enkel jammer dat die singleplayers blijkbaar korter en korter worden... Ben zelf niet zo een online gamer, na een tijdje vind ik dat gewoon saai omdat het toch steeds hetzelfde is.
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
DennisWOT

Berichtdoor Martrim » 07 nov 2011, 19:21

DennisWOT schreef op 07 nov 2011, 19:11:Ga 'em morgen halen. Ben benieuwd!

Vind het enkel jammer dat die singleplayers blijkbaar korter en korter worden... Ben zelf niet zo een online gamer, na een tijdje vind ik dat gewoon saai omdat het toch steeds hetzelfde is.

Als je het effectief op dag één gaat halen enkel voor de single player dan vind ik persoonlijk dat je wel serieus wat geld weggooit ;) Nujah, aan de andere kant zijn MW1, 2 en WaW na zoveel jaar nog altijd minstens 20 euro en gaat Black Ops ook nog altijd voor 40 euro over de toonbank. En dat zijn dan de goedkope online prijzen.
Zelf wil ik wel alle CoD's hebben, maar niet tegen volle prijs (zelfs niet tegen halve). Als resultaat staan ook enkel de 2 en de 3 in mijn kast. De rest zal ooit wel volgen ;)
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

Berichtdoor DennisWOT » 07 nov 2011, 19:26

Martrim schreef op 07 nov 2011, 19:21:
DennisWOT schreef op 07 nov 2011, 19:11:Ga 'em morgen halen. Ben benieuwd!

Als je het effectief op dag één gaat halen enkel voor de single player dan vind ik persoonlijk dat je wel serieus wat geld weggooit ;) Nujah, aan de andere kant zijn MW1, 2 en WaW na zoveel jaar nog altijd minstens 20 euro en gaat Black Ops ook nog altijd voor 40 euro over de toonbank. En dat zijn dan de goedkope online prijzen.
Zelf wil ik wel alle CoD's hebben, maar niet tegen volle prijs (zelfs niet tegen halve). Als resultaat staan ook enkel de 2 en de 3 in mijn kast. De rest zal ooit wel volgen ;)

Ik zei "niet zo". Dus ik doe het wel, maar na een tijdje ben ik het gewoon beu. :crazy: En inderdaad, eigenlijk betaal ik te veel om het online gebeuren na een tijd toch beu te zijn. Maar ik ben altijd CoD-fan geweest en altijd tevreden en enthousiast geweest, dus wil het daarom ook altijd asap hebben...

Vorig jaar heb ik voor de fun CoD 1 nog eens op mijn laptop gespeeld en uitgespeeld. Ook nog wat zitten onlinen! Verbazingwekkend hoeveel volk er eigenlijk nog op die servers zat!
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
DennisWOT

Berichtdoor Animale322 » 08 nov 2011, 01:19

I Have it !!! minstens 150 man dat in Genk stond aan te schuiven :D Maar ik was op een goei kwartiertje binnen en buiten. Het aanschuiven achter de nog gesloten deuren heeft wel 45 minuten geduurd :D
Animale322

Berichtdoor Lobmans » 08 nov 2011, 01:49

Animale322 schreef op 08 nov 2011, 01:19:I Have it !!! minstens 150 man dat in Genk stond aan te schuiven :D Maar ik was op een goei kwartiertje binnen en buiten. Het aanschuiven achter de nog gesloten deuren heeft wel 45 minuten geduurd :D

Hoe zat het bij de vorige versies eigenlijk met de beschikbaarheid van het spel na die speciale nachtrelease? Kan ik pakweg in de loop van deze week de eerste beste gamewinkel binnenstappen en eentje kopen, of is dat ijdele hoop als ge nergens een exemplaar gereserveerd hebt ofzo?
Lobmans

Berichtdoor T.O. » 08 nov 2011, 02:07

Shit pé, in Leuven zeker 250 man gehad. Chance dat collega alles in zakskes had gestoken en per console gelegd. Haast evenveel omzet gedraaid op 1 uur en 15 minuten gelijk op ne normale dag. Bon, MW3 spelen nu he ;)

Lobmans schreef op 08 nov 2011, 01:49:Hoe zat het bij de vorige versies eigenlijk met de beschikbaarheid van het spel na die speciale nachtrelease? Kan ik pakweg in de loop van deze week de eerste beste gamewinkel binnenstappen en eentje kopen, of is dat ijdele hoop als ge nergens een exemplaar gereserveerd hebt ofzo?

Bel naar uw dichtsbijzijnde GM, zeg uw naam en vraag da ze er ene opzijleggen. Normaal zijn er morgenvroeg nog genoeg exemplaren die nie gepre-orderd zijn. Dan leggen ze er ene opzij.
Afbeelding

MENTALITÀ LOVANISTA
T.O.

Berichtdoor Animale322 » 08 nov 2011, 05:22

Het lukt ons regelmatig niet om elkaar te joinen in de party. Party privacy staat nochtans open. Nog iemand met dat probleem?
Wat wij dan doen is: We laten meestal 1 van ons een spel starten, en als hij/zij daar in de lobby zit proberen we zo te joinen. Maar dan zit je regelmatig niet bij elkaar in de groep, of is er niet genoeg plaats om iedereen te laten meedoen.
Animale322

Berichtdoor Earthbender » 08 nov 2011, 11:31

Hoe is het serversysteem? Want dat gaat de doorslag geven. Want die van MW2 = kl*** .
Earthbender

Berichtdoor Chazychaz » 08 nov 2011, 12:34

Ik snap toch echt niet waarom mensen bv naar nachtopeningen gaan of een spel absoluut op de releasedag willen hebben.
Ik game ook graag en veel, maar ik heb wel enkele dagen/weken/maanden geduld om games te kopen waar ik naar uitkijk. O.o
Never regret anything, because at some point in your life it was exactly what you wanted.
Chazychaz

Berichtdoor Martrim » 08 nov 2011, 12:39

Chazychaz schreef op 08 nov 2011, 12:34:Ik snap toch echt niet waarom mensen bv naar nachtopeningen gaan of een spel absoluut op de releasedag willen hebben.
Ik game ook graag en veel, maar ik heb wel enkele dagen/weken/maanden geduld om games te kopen waar ik naar uitkijk. O.o

IK persoonlijk snap niet dat iemand dat voor een CoD doet, maar ik snap wel dat het gebeurt ;) Sommige spellen zijn nu eenmaal zo "belangrijk" dat je ze op dag één moet hebben. Bij mij is dat Zelda, Mario, GTA en in mindere mate Final Fantasy. Bij anderen is dat CoD, FIFA, WOW, ... Ik heb als laatste Uncharted 2 uitgespeeld en ben ook bewust niks nieuws begonnen en heb enkel FIFA gespeeld en wat achievements/trophies gezocht zodat ik klaar ben voor Zelda volgende week vrijdag :) Mn halve verlofdag staat al in!
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Animale322

Berichtdoor rico » 08 nov 2011, 18:41

Lobmans schreef op 08 nov 2011, 01:49:
Animale322 schreef op 08 nov 2011, 01:19:I Have it !!! minstens 150 man dat in Genk stond aan te schuiven :D Maar ik was op een goei kwartiertje binnen en buiten. Het aanschuiven achter de nog gesloten deuren heeft wel 45 minuten geduurd :D

Hoe zat het bij de vorige versies eigenlijk met de beschikbaarheid van het spel na die speciale nachtrelease? Kan ik pakweg in de loop van deze week de eerste beste gamewinkel binnenstappen en eentje kopen, of is dat ijdele hoop als ge nergens een exemplaar gereserveerd hebt ofzo?

Ben rond 15h bij Bart Smit geweest...binnen en terug buiten in 3min met de game...59,99€
rico

Berichtdoor RacingRobin » 08 nov 2011, 19:38

Mooie, nieuwe maps en leuke wapens met enkele oude bekenden en de nieuwe killstreak awards zijn ook sjiek, maar toch blijf ik een beetje op mijn honger zitten en is dit denk ik de laatste MW die ik koop wegens te weinig vernieuwend qua gameplay of graphics.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Volgende

Keer terug naar Games & ICT