Gebruikers op dit forum: Alex en 0 gasten
Het is nu 20 mei 2012, 15:41
Re: Call of Duty: Modern Warfare 3Ach, tot lvl40 gaat heel snel als je weet hoe.
zit op prest 8 ergens in de veertig. voeg maar toe als je wilt: LG-Diddy
Re: Call of Duty: Modern Warfare 3Ik zit aan prestige 4 lvl 42. Heb bijna een Golden UMP is redelijk snel gegaan omdat ik meestal Team Defender speel bijna altijd 20 kills per game. Ik kan ook niks anders als Team Defender
![]() En fuck campers, ik rush gelijk gek of ik ga backstabben. ![]()
Re: Call of Duty: Modern Warfare 3Even een vraagje over MW2.
Ik heb dat gisteren gekocht, maar als ik online wil spelen zijn er 0 spelers online. Hebben nog mensen dit probleem?
Re: Call of Duty: Modern Warfare 3
Probeer eens een recentere Call Of Duty en kijk of je hetzelfde daar ook voor hebt? Immers kan het wel eens zijn dat er niemand online is omdat de online CoD'ers met MW3 of in het "ergste" geval met Black Ops bezig zijn... You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: Call of Duty: Modern Warfare 3Met MW3 heb ik geen probleem en volgens een CoD-forum spelen er nog best veel mensen MW2.
Alleen zijn er bij mij geen spelers online. Volgens een moderator op datzelfde forum is dit vooral een probleem in Europa en moest ik checken of dit ook bij anderen het geval was.
Re: Call of Duty: Modern Warfare 3Ik heb daarnet nog eens BO geprobeerd, dikke shit is dat man. Ik speel altijd met stalker pro en dat heb je daar niet.
![]()
Re: Call of Duty: Modern Warfare 3Soc, pc of console?
PC
Dat speltype haat ik juist! veel te druk, geen ruimte voor beweging. Ik speel sinds een jaartje af en toe eens een match met een clan op gamebattles. Voor de mensen die niet weten wat dit is, het is een soort van ontmoetingsplaats voor clans om wedstrijden af te spreken. Het werkt bijna zoals op fifa 12, alleen is het via een site. Mijn clan speelt vaak Capture The Flag of Search and Destroy, gewoon omdat de spawns dan meestal regelmatig zijn. Zelf is CTF mijn favoriet. Niks is fijner dan een beetje met de vlag rondlopen en dan die binnenbrengen. Aangezien er veel op tactieken wordt getraind, zal ik dus heel weinig online (online met andere spelers, dus zoals de meesten) spelen, maar meer private games. Ik zit nu in prestige 2, maar eigenlijk speel ik er nu niet veel op, in tegenstelling tot de beginfase van MW3. Zelf gebruik ik vaak een SMS. Hoge damage voor korte afstand, snel om rond te lopen en veel kogels per seconde. UMP45 is daar geschikt voor, meestal met een red dot sight, voor de aim. Ook gebruik ik vaak de PP90M1 en de MP5. SMS's zijn handig voor in de clan games, want daar vliegen er veel spelers rond u, en ik denk dat uw reactiesnelheid bij deze wapens beter is dan bij Assault Rifles. Zijn er hier mensen die eens met me willen samenspelen? PSN: flyingkillaz -- Blau und weiß ist unsere fußballgarnitur --
Re: Call of Duty: Modern Warfare 3Ik speel meestal ook op mezelf, ik ga niet zitten campen met die kut vlag. Ik haal meestal snel predator die spaar ik dan tot ze de vlag hebben en haal ze daar mee neer, veel kills. Ik vind het een makkelijk gametype en speel het ook veel.
Ik speel meestal met UMP, Scar L of ACR. Hangt van de map af.
Mooie tactiek! Campen met de vlag is inderdaad nogal stom, beter rond de tegenstanders hun vlag dan campen, als je dan toch wilt campen. Het probleem met op jezelf spelen is dat je geen rugdekking hebt, en geloof me rugdekking kan heel handig zijn. En zoals ik heb gemerkt toen ik de vorige keer nog eens online heb gespeeld, zijn de cheaters, spawnkillers en de boosters er nog altijd. Zo ene in het spel doet me gewoon spontaan "ragequiten" -- Blau und weiß ist unsere fußballgarnitur --
Als je in een Party speelt, met minstens drie. Win je meestal, op het begin vliegen ze allemaal op elkaar af. Ik ga meestal achterom voor hun te backstabben, ik speel nu ook wat minder omdat ik meestal alleen speel en dat is maar saai. Ik doe ook niet meer zoveel moeite om te winnen, omdat je vaak van die kut noobs heb rondlopen die niet weten wat ze moeten doen. Soms werkt het spel echt op mijn zenuwen, de spawns zijn echt om gek van te worden...
Re: Call of Duty: Modern Warfare 3Toegevoegd btw: Bluewhite123.
Re: Call of Duty: Modern Warfare 3Zijn er mensen die vaak multiplayer spelen op mw3? Vind het altijd wel leuker om met een groep samen te spelen, misschien kunnen we dat eens doen? Stuk of 6 of 9 voor groundwar maximum dan
![]()
Re: Call of Duty: Modern Warfare 3PS3 ? Voeg maar toe dan.
![]()
Re: Call of Duty: Modern Warfare 3Zowiezo PS3, maar ik heb je msn toch? Ik drop hem daar wel even
![]()
Re: Call of Duty: Modern Warfare 3Ik heb andere msn, al even.
![]() Ik pm hem wel even door.
Re: Call of Duty: Modern Warfare 3Toegevoegd enzo :P
Re: Call of Duty: Modern Warfare 3Steam ... iemand? ....
![]()
Re: Call of Duty: Modern Warfare 3PC is niet snel genoeg, anders speelde ik nog steeds op PC. Maarja, heb geen zin om telkens om de zoveel jaar een nieuwe en duurdere pc te kopen.
![]()
|