Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Het is nu 20 mei 2012, 15:40
Bundesliga 2011-2012De grote favorieten:
Bayern (uiteraard) en Dortmund. Ik ben vooral benieuwd naar Schalke 04 (mijn ploeg) en Hertha BSC.
Re: Bundesliga 2011-2012Ik zal Hertha en Dortmund in de gaten houden, Sahin is een groot verlies voor hen.
Re: Bundesliga 2011-2012Leuke openingsshow ! Kunnen ze hier in Belgie nog wat van leren
2-0 Dortmund btw.. Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Bundesliga 2011-2012
Zijn die beelden daar versneld? Die gaan eens zo snel als A'lecht - KVM.
De Camargo heeft net de 0-1 op bayern binnengekopt na slecht uitkomen van Neuer.
Re: Bundesliga 2011-2012Borussia heeft de scalp van bayern...
Re: Bundesliga 2011-2012Die zag ik niet aankomen, ik gun het ze wel.
Re: Bundesliga 2011-2012Is er in Duitsland trouwens ook zo een site waar je de samenvattingen kan zien als bij ons ? Stadion/sporza -achtig iets dus.
http://www.bundesliga.de/de/
Re: Bundesliga 2011-2012Bundesliga is de laatste jaren een van mijn favoriete competities geworden. Iedereen kan er van iedereen winnen of verliezen. Leverkusen, Bayern, Schalke, Dortmund, Hertha, Stuttgart, Hamburg, Wolfsburg, Bremen: allemaal grote namen of recente kampioenen. En dan nog ploegen als Hoffenheim daarbij. Love it.
![]()
Re: Bundesliga 2011-2012Dank u wel Happy Blue ! Ik heb deze competitie nog nooit gevolgd maar ga er dit jaar toch eens werk van maken
![]()
Re: Bundesliga 2011-2012De bundesliga is voor mij op de moment absoluut de beste competie. 2 redenen:
-De toeschouwer is er koning. Prachtige stadions, en vooral spotgoedkope prijzen. - De 50+1 regel:
http://www.guardian.co.uk/football/blog/2010/apr/11/bundesliga-premier-league Ik heb dit vreemd genoeg nog maar onlangs vernomen. Dit hebben de andere topcompetities broodnodig, om de voorspelbaarheid en het showbizzgehalte eruit te halen. Laatst bijgewerkt door Beavis op 09 nov 2011, 18:34, in totaal 1 keer bewerkt.
Re: Bundesliga 2011-2012Eigenlijk vreemd hoe weinig aandacht de bundesliga hier krijgt. Toch wel de dichtst bijzijnde topcompetitie. met 5 echt grote clubs werkelijk op een boogscheut! Ik doe een poging tot reanimatie.
Wie wordt Kampioen: waarschijnlijk toch Bayern. echt klasse oa tegen Man City. Favoriete ploeg: Borussia M'Gladbach. sinds de overgang van Bailly ben ik ze een beetje beginnen volgen. Jammer genoeg zie ik hem Ter Stegen niet snel meer uit de basis verdringen. hopelijk blijven ze meedraaien bovenaan.
Ze hadden het vrij moeilijk zonder hem in het begin van het seizoen, maar nu begint het goed te draaien. Net met 5-1 gewonnen. ik zie hen en Schalke nog meestrijden met Bayern voor de titel.
Re: Bundesliga 2011-2012Ik ben - tegen de normale gang van de meeste voetballiefhebbers in - niet iemand die graag de Engelse competitie volgt. Het is er wel één, maar niet degene die ik graag zie. Vraag me niet hoe dat komt?
Ik vind de Duitse competitie wel heel aantrekkelijk. Het is een sterke competitie, dat sowieso. Maar ook qua supporters lijkt het me heel anders. Niet hoe ze supporteren, maar gewoon de belevenis rond een competitie daar lijkt me heel anders. En ik zou ook niet weten waarom ik dat denk, ik vind dat gewoon zo. Iemand anders die mijn gedacht daarover beter kan uitlichten? ![]() De finale van de Pokal vorig jaar vond ik ook wel klasse ! De "show" voor de wedstrijd, en de vierin na de wedstrijd. Alles is gewoon perfect georganiseerd en een streling voor het oog & genot ! En de 2e, 3e klasse etc. zijn natuurlijk ook geen "dwergen" zoals hier, maar hebben een stadion, supporters, ploeg dat beter/groter is dan de meeste clubs hier. Ik vind het daar wel iets speciaals hebben, zeker heel de beleving rond het voetbal ! Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
het showbizzgehalte misschien? de toenemende grens tussen enkele grote clubs en de rest, en de erbij horende voorspelbaarheid. Voor goed voetbal zit je er nog goed maar ik vind toch ook wat minder interessant worden.
Misschien is het omdat de fancultuur er wat meer op de onze lijkt? veel liedjes hoor ik terug die je hier ook hoort bijvoorbeeld. Misschien ook omdat er eigenlijk niks is om niet aantrekkelijk te vinden clubs zijn financieel gezond, fans hebben zowel goedkope tickets als sterke inspraak.
Re: Bundesliga 2011-2012Ik plaats het maar hier, Duitsland 3-0 voor tegen Holland na 70 minuten en eerlijk gezegd...De Duitsers zijn oppermachtig en in mijn ogen de gedoodverfde favoriet voor EK en WK winst. Angstaanjagend goed!!!
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Tot ze tegen Spanje stoten... I' ![]() WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Re: Bundesliga 2011-2012Ik hoop alleszins niet meer op een Spanje show. Niet omdat ik het ze niet gun, want het is heerlijk voetbal. Maar ik ben een Belg wiens ploeg er toch WEERAL niet bij is en wil eens iets anders zien op internationaal niveau dan Spanje of Barca
Deze keer mogen de Duitsers het wel eens doen voor mij.You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
GErmans... I spit on ze germans...
Re: Bundesliga 2011-2012![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Ik acht de Duitsers lang niet kansloos, zelfs lichtjes favoriet.
Het blijven moffen, ja, net zoals Spanje hun al twee keer op grote tornooien op hun donder heeft gegeven... I' WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Daar schuilt net het gevaar voor hen. Ze hebben alles al gewonnen. Berusting, verzadiging, of hoe heet dat. Het zou wel enorm indrukwekkend zijn, 3 grote tornooien op rij. Ik denk niet dat het al gebeurd is.
Re: Bundesliga 2011-2012Dit weekend:
Kaiserslautern- Bayer Leverkusen FC Cologne - Mainz 05 Wolfsburg - Hannover 96 Borussia M.Gladbach - Werder Bremen Schalke 04 - Nurnberg Freiburg - Hertha Berlin Bayern Munich - Borussia Dortmund VfB Stuttgart - Augsburg Hamburger SV - Hoffenheim dikke match wordt dat. Dortmund is net op tijd goed in vorm.
Re: Bundesliga 2011-2012Keulen - Mainz werd afgelast na zelfmoordpoging van de scheidsrechter
http://www.hln.be/hln/nl/1298/Bundesliga/article/detail/1350547/2011/11/19/Koln-Mainz-afgelast-wegens-zelfmoordpoging-scheids.dhtml
Re: Bundesliga 2011-2012Monchengladbach blijft het voortreffelijk doen. 4de overwinning op rij (0-3 in de derby met Keulen) en staan op kop samen met Dortmund. Bayern heeft verloren vorig weekend waardoor ze de koppositie moesten afstaan.
Morgen speelt de Top 4 tegen elkaar: Gladbach - Dortmund Werder Bremen - Bayern
Re: Bundesliga 2011-2012'tis momenteel verlengingen in de Beker tussen Fortuna Dusseldorf (leider in 2. Bundesliga) en Dortmund.
Stadion uitverkocht= 50.000 man. Kan enkel in Duitsland lijkt mij. Live op ZDF btw
I hoped he was going to sign for Bayern, but it was not to be. (Post made via iPod)
khad gehoopt als hij moest vertrekken dat hij naar het buitenland ging, Arsenal had interesse. gaat pijn doen hem in dat schijtgeel te zien ![]()
|