Gebruikers op dit forum: Genkofcourse, Marcolinhoo en 0 gasten
Het is nu 20 mei 2012, 15:36
Re: Blauwwit @ night (24.00-6.00 uur)Wel jammer dat't topic ni echt leeft. Zo veel dronkaards hier 's nachts...
Buiten Animale dan, die zuipt Fristi gelijk niks.
Re: Blauwwit @ night (24.00-6.00 uur)Van die boel blijf ik af
![]() (Post made via iPod) Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Blauwwit @ night (24.00-6.00 uur)Ice Tea dan ofwa?
![]() EDITS: . . . .. .... ...... ....... ![]()
Re: Blauwwit @ night (24.00-6.00 uur)Als ge wa hebt gezopen; zet een komische serie op à la Fawlty Towers. Ge lacht u kapot.
Aanrader. ![]()
Re: Blauwwit @ night (24.00-6.00 uur)
Fawlty Towers Schamlty Wowers Vuiligheden van RP 26.
Re: Blauwwit @ night (24.00-6.00 uur)ge kunt mijn leven een beetje vergelijken met een eend
![]() MENTALITÀ LOVANISTA
Sounds fun. Ik lust eend.
eend met een groene kop of gewoon zo een bruine eend? 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Re: Blauwwit @ night (24.00-6.00 uur)*BAM* Duckhunting !
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Blauwwit @ night (24.00-6.00 uur)ULTRAS
NEVER SURRENDER
Waarom noemt dat feitelijk niet RP 360°? Een rondpunt is 360° en ligt tevens in 3600 ![]() 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Ik weet alleen dat dat nu niet meer zal gaan omdat er een taverne 360° bestaat in Genk ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Huisnummer 26 ;-) Be an individual. Only sheep need a leader...
Re: Blauwwit @ night (24.00-6.00 uur)Ik ben een heel slechte film op VT4 aan het kijken. Moet horror voorstellen (beetje humoristisch?) maar die is ECHT slecht
Weet ook niet hoe die heet ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Voel de spanning stijgen met elk nieuw contact zoekertje van een of andere wanhopige... echt triestigSangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
? Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
VT4 was chatbox zever bezig toen jij postte, misschien van kanaal vergist? Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Neen, film was net gedaan toen ik het postte ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Blauwwit @ night (24.00-6.00 uur)Blijkt een serie te zijn. Ben het weer aan het kijken
![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Blauwwit @ night (24.00-6.00 uur)Is dat Rules Of Engagement ofzo? Want ik zie dat ook Battlestar Galactica zo laat op komt.. En ja, dat is gewoon pure, pure klasse, dus daar zult ge het wel niet over hebben tenzij ge gelauwerde toptelevisie grappig slecht vindt
![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Ik denk dat het Psych heet? Soort politiebureau, maar 1 persoon daar heeft bovennatuurlijke krachten ofzoiets. Is een mix tussen humor en actie, maar dan gewoon absurd ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Blauwwit @ night (24.00-6.00 uur)![]() HOOOOOOOOOMOOOOOOOOOOOOOOOO'SSSSSS Die van Lokeren eh kut, weet ge wel, vooral die Peter Dwaas en Laurens De hoereBock... Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Re: Blauwwit @ night (24.00-6.00 uur)woehoew, net terug van een avondje ambiorix op de oude markt! WEER geen vrouwke gespeeld, zonde
Waar zijn die 'gemane' vrollie, als ge ze nodig hebt!? mvg, een halfgare loe Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
Op een dinsdag... En dan nog eens Valentijn... Had'k nooit goede hoop in gehad. ![]()
Goh, in studententijden? Net wel ![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
|