Gebruikers op dit forum: KevinWe, krcboy85, nvdb, Raloxjee, Reluk2, Wouter_ en 3 gasten
Het is nu 20 mei 2012, 15:35
Re: Beste trainer van Genk ooit?Frank Vercauteren is voor mij de beste coach tot nu toe. Pierke is onze legende , onze held , ons icoon en verdient al langer een standbeeld aan het stadion
KrC Genk || Op naar de po 1! Voor eeuwig de nr 1 van Limburg! No Ely No Party!
Fc Barça ||Ik ga je missen Pep Guardiola , neem de beker maar als afscheidsprijs =)
Re: Beste trainer van Genk ooit?Waar is Jos Heyligen?
wink wink ![]()
Re: Beste trainer van Genk ooit?Antheunis met stip op 1, is persoonlijk. Franky komt wel op de tweede plaats, gevolgd door Sef.
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: Beste trainer van Genk ooit?
Ik van de tijd van Sef , voor mij staat hij op de tweede plek maar Franky heeft voor mij toch de plek verovert. Ieder zijn mening, maar helaas zijn er velen coaches voor de tijd dat ik voor voetbal was KrC Genk || Op naar de po 1! Voor eeuwig de nr 1 van Limburg! No Ely No Party!
Fc Barça ||Ik ga je missen Pep Guardiola , neem de beker maar als afscheidsprijs =)
Re: Beste trainer van Genk ooit?hein vanhaezebrouck staat er niet tussen =/
![]()
Re: Beste trainer van Genk ooit?Aime zonder twijfel op nummer 1, is hier ook langer gebleven dan Franky dus kennen we ook zijn keerzijde.
Franky was hier te kort om die keerzijde mee te hebben gemaakt. Beun there, done that!
Re: Beste trainer van Genk ooit?Papa Aimé! Waar is de tijd...
Die hoort bij de Enquete van de slechste coaches KrC Genk || Op naar de po 1! Voor eeuwig de nr 1 van Limburg! No Ely No Party!
Re: Beste trainer van Genk ooit?Franky omdat hij hier de tijd niet heeft genomen om iets mis te doen
Ik zeg maar zoo, dat is korter als dierentuin
Re: Beste trainer van Genk ooit?Aimé. Zonder twijfel. Onder zijn trainerschap waren de thuiswedstrijden meermaals voetbalfeesten. Eerst die beker en toen de titel....
![]()
Hoe zat het toen met het transferbeleid? 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Goh, dubbel. Dos Santos, Rogerio en Konon waren wel een schot in de roos, maar met pakweg Strupar, Oularé en Gudjonsson schoot men de bal serieus mis. ![]()
Re: Beste trainer van Genk ooit?Er heeft toch één iemand op de Hugo gestemd..
(en nee, dat was ik niet...)Ik heb Aimé Antheunis slechts één seizoen (het kampioenenjaar) bezig gezien en ik was toen nog klein (het was mijn eerste seizoen KRC) dus ik kan moeilijk voor hem kiezen als was het voetbal waarschijnlijk fenomenaal.. Van de periode Vergoossen herinner ik mij het meest en blijf ik zien als mijn mooiste KRC - periode MAAR ik ga toch kiezen voor Vercauteren omdat ik het laatste kampioenenjaar als supporter het meest intens heb beleeft.. In de periode - Vergoossen bekeek ik het voetbal op een meer passieve manier vandaar mijn keuze voor Vercauteren.
Re: Beste trainer van Genk ooit?Ik heb op Aimé gestemd, één van de eerste die heeft getoond dat je met visie ergens kwam. Het transferbeleid onder hem was redelijk goed. Is ook een trainer geweest die meer dan 1 seizoen achter elkaar prijzen pakte. En onder hem haalde Genk zijn eerste nationale prijs als we waterschei niet meerekenen. In tegenstelling tot de andere kampioenenmakers is die niet vertrokken op een slechte manier.
Zijn uitlatingen de laatste jaren hebben mijn sympathie voor hem wat doen dalen maar mijn dankbaarheid voor wat hij toen deed met de ploeg blijft eeuwig.
Re: Beste trainer van Genk ooit?Aimé , de eerste trainer die effectief dingen heeft gedaan en waarvan ik het bewust heb meegemaakt.
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Re: Beste trainer van Genk ooit?aimé ZONDER TWIJFEL
![]() 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Re: Beste trainer van Genk ooit?Altijd Aimé.
If we are born to die and we all die to live then what's the point of living life if it just contradicts?
Re: Beste trainer van Genk ooit?Vergoosen maakte een switch met de traditionele benadering. Dat de meerderheid op Vercauteren stemt, verbaast me niet, maar ik had graag dit seizoen onder hem willen meemaken om te kijken of hij ook op iets langere termijn zou bevestigen...
't Is stil, waar het nooit waait.
Re: Beste trainer van Genk ooit?Het is in ieder geval duidelijk welke drie het meest geliefd zijn..
En logisch ook.
Nog steeds even opzichtig, Romuald... Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Re: Beste trainer van Genk ooit?Moeilijke keuze tussen Aime en Vercauteren, maar toch Aime gekozen. Vercauteren heeft allicht het meeste uit de groep gehaald.
Alisic bracht dan weer de nodige kwaliteit met Strupar, Hasi, Katana en Mulavdic. Aime had een nononsense mentaliteit, bracht fris voetbal en gaf enorm veel vertrouwen aan zijn spelersgroep, wat vooral bleek uit de ontwikkeling van zijn poulain Oulare. In die tijd was Aime de baas, geen MARIOnet van het bestuur. Laatst bijgewerkt door Rune op 31 jan 2012, 19:45, in totaal 2 keer bewerkt.
Re: Beste trainer van Genk ooit?Maar Sef plukte de groenten uit eigen tuin!
't Is stil, waar het nooit waait.
Re: Beste trainer van Genk ooit?Drie hebben (serieus) aan de drank gezeten..
![]()
Re: Beste trainer van Genk ooit?Sowieso Pierke ! En uit deze lijst sowieso Aimé! Ons uit 2de naar eerste gebracht en dan de beker en de 2de plaats, niemand kon het geloven, en dan een jaar later met een beperkte ploeg (enkele toppers aangevuld met ervaren, degelijke spelers) een eerste titel. Heel Genk (Limburg) het delirium nabij. Van neo-eersteklasser en degradatiekandidaat naar kampioen... En dan daarna met Anderlecht overwinteren in de CL, straf...
Sef en Franky deden ook wonderen maar toch met meer middelen en veel minder onverwacht. Ik zou zeggen Franky op 2, wegens een ploeg vol eigen jeugd en Sef op drie, mooi toch...
Re: Beste trainer van Genk ooit?Aimé titel en één beker. Dat doet niemand hem na, bovendien was hij onze eerste trainer die prijzen pakte. First love is the deepest.
But not always the longest! 't Is stil, waar het nooit waait.
|