Het is nu 20 mei 2012, 15:34

Speeldag 26 : Bergen - KRC Genk

Alles over Racing Genk, van nieuws tot wedstrijden, spelers, transfers, ...
  • Auteur
    Bericht

Re: Speeldag 26 : Bergen - KRC Genk

Berichtdoor shakespare » 20 feb 2012, 11:51

putteke schreef op 20 feb 2012, 11:20:héél lang getwijfeld of ik iets zou neerschrijven over de wedstrijd :
1e helft ging nog net... rekening houdend met staat van het veld en gewijzigde ploegopstelling van Genk... waarbij ik meende vastgesteld te hebben dat Camus weigerde om De Bruyne aan te spelen... hebben die dan toch neus-tegen-neus gestaan vorige week ?
2e helft me behoorlijk geërgerd, zoals wellicht velen van ons... verkeerde wissel Camus-VandenBorre m.i., Vossen zat er door en ook Buffel. Hubert is te klein(ook géén body) als centrumverdediger als er met hoge ballen voor de pot gespeeld wordt.
Vanwijk deed goeie wissels en wij konden dat niet bij gebrek aan kwaliteit en/of ervaring.

In één woord : ons wonderbrein :(
shakespare

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Baldrick » 20 feb 2012, 12:14

Scarface schreef op 19 feb 2012, 09:54:
Malu schreef op 19 feb 2012, 08:07:
Inderdaad. Was Bailly echt zo slecht? Op de svt en wat ik gezien heb op multi-live is hij mijn inziens toch maar 1 keer op een foutje betrapt. Verkeerd uitgekomen maar dan wel de aanvaller ver naar buiten te drijven zodat de verdediging - die nu wel aan het opletten was - het foutje kon rechtzetten. De goal wordt toch verlengd door een genk speler, goede vrije trappen van Bergen.

Het gaat niet over het tegendoelpunt, daar kon Bailly niets aan doen. Ook had hij een mooie reflex in huis toen hij bij een vrije trap de bal erg laat zag komen door een bos van spelers.
Maar de 'overall-prestatie' van Bailly was erg onzeker. Bij elke vrije trap en elke hoekschop is het bibberen. Zo kweek je ook geen vertrouwen in je verdediging.
Hij heeft van die rare bewegingen in huis en telkens hij uitkomt tast hij grandioos mis. Soms komt hij niet, waardoor er eveneens gevaarlijke situaties ontstaan. Hij klemt geen enkele bal en duwt hem vaak klungelig terug het speelveld in ipv naast of over zijn doel. In 1 tegen 1 situaties weet hij echt niet wat doen. Hij had gisteren geluk dat Perbet een off-day kende. Bailly keept met meer geluk dan kunde.

Ik vrees dat Bailly nooit meer op 'top-niveau' gaat raken. Alleszins heeft Genk niet de tijd om hem eventueel langzaam te laten groeien. Genk heeft dringend een veel betere doelman dan Bailly nodig. Laat ons dan maar hopen dat Köteles snel terug is.

Toch vreemd...Heb zelden bij een speler zo gehoopt dat het toch nog goed komt! Intrensiek heeft hij het..hopelijk komt het er nog uit.
Baldrick

Mijn team: Krc Genk

Berichtdoor Baldrick » 20 feb 2012, 12:16

putteke schreef op 20 feb 2012, 11:20:héél lang getwijfeld of ik iets zou neerschrijven over de wedstrijd :
1e helft ging nog net... rekening houdend met staat van het veld en gewijzigde ploegopstelling van Genk... waarbij ik meende vastgesteld te hebben dat Camus weigerde om De Bruyne aan te spelen... hebben die dan toch neus-tegen-neus gestaan vorige week ?
2e helft me behoorlijk geërgerd, zoals wellicht velen van ons... verkeerde wissel Camus-VandenBorre m.i., Vossen zat er door en ook Buffel. Hubert is te klein(ook géén body) als centrumverdediger als er met hoge ballen voor de pot gespeeld wordt.
Vanwijk deed goeie wissels en wij konden dat niet bij gebrek aan kwaliteit en/of ervaring.

Stijn Stijnen gisteren op TVL : "ik weet niet of bij het verdedigen van een 1-2 voorsprong in de laatste minuten in de regen en bij felle wind bij Bergen-uit de inbreng van Vandeborre zo slim is" :-)
Baldrick

Mijn team: Krc Genk

Berichtdoor Toby » 20 feb 2012, 12:24

Gaat leuk duel worden.. Hubert tegen Akpala :???:
Toby

Berichtdoor Scarface » 20 feb 2012, 12:32

Baldrick schreef op 20 feb 2012, 12:14:
Scarface schreef op 19 feb 2012, 09:54:
Het gaat niet over het tegendoelpunt, daar kon Bailly niets aan doen. Ook had hij een mooie reflex in huis toen hij bij een vrije trap de bal erg laat zag komen door een bos van spelers.
Maar de 'overall-prestatie' van Bailly was erg onzeker. Bij elke vrije trap en elke hoekschop is het bibberen. Zo kweek je ook geen vertrouwen in je verdediging.
Hij heeft van die rare bewegingen in huis en telkens hij uitkomt tast hij grandioos mis. Soms komt hij niet, waardoor er eveneens gevaarlijke situaties ontstaan. Hij klemt geen enkele bal en duwt hem vaak klungelig terug het speelveld in ipv naast of over zijn doel. In 1 tegen 1 situaties weet hij echt niet wat doen. Hij had gisteren geluk dat Perbet een off-day kende. Bailly keept met meer geluk dan kunde.

Ik vrees dat Bailly nooit meer op 'top-niveau' gaat raken. Alleszins heeft Genk niet de tijd om hem eventueel langzaam te laten groeien. Genk heeft dringend een veel betere doelman dan Bailly nodig. Laat ons dan maar hopen dat Köteles snel terug is.

Toch vreemd...Heb zelden bij een speler zo gehoopt dat het toch nog goed komt! Intrensiek heeft hij het..hopelijk komt het er nog uit.

Er is natuurlijk een hemelsbreed verschil tussen hoop en werkelijkheid. ;)
ik hoop dat Bailly vanaf nu enkel nog top-prestaties levert, maar ja......
Carpe Diem!
Scarface

Berichtdoor putteke » 20 feb 2012, 16:58

Toby schreef op 20 feb 2012, 12:24:

Gaat leuk duel worden.. Hubert tegen Akpala :???:

tenzij Hubert alsnog naar de carrossier gebracht wordt... rekbank :lol:
putteke

Mijn team: K.R.C. Genk

Berichtdoor bremsky » 20 feb 2012, 17:03

Toby schreef op 20 feb 2012, 12:24:Gaat leuk duel worden.. Hubert tegen Akpala :???:

Akpala-Bailly ook ;)
bremsky

Berichtdoor Chazychaz » 20 feb 2012, 17:17

Belgijanac schreef op 19 feb 2012, 10:26:Bailly heeft daar trouwens niet al te beste herinneringen, denk aan 2007 toen Genk er droog 5 - 0 rond de oren kreeg. TOen wisten we dat we het kampioenschap niet konden halen.

Was dat niet 5-1? Dacht dat Vandenbergh daar nog met het hoofd (lol wut) gescoord had.
Never regret anything, because at some point in your life it was exactly what you wanted.
Chazychaz

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor Rune » 20 feb 2012, 20:47

Chazychaz schreef op 20 feb 2012, 17:17:
Belgijanac schreef op 19 feb 2012, 10:26:Bailly heeft daar trouwens niet al te beste herinneringen, denk aan 2007 toen Genk er droog 5 - 0 rond de oren kreeg. TOen wisten we dat we het kampioenschap niet konden halen.

Was dat niet 5-1? Dacht dat Vandenbergh daar nog met het hoofd (lol wut) gescoord had.

2006-2007
Genk - Bergen : 5-1 (idd. Vandebergh 1*)
Bergen - Genk : 5-0 (3* Stolica)
Rune

Berichtdoor Racing-Boy » 20 feb 2012, 23:36

iemand die de beelden van de hele wedstrijd heeft ?
ULTRAS
NEVER
SURRENDER
Racing-Boy

Mijn team: Genk , Frankfurt

Berichtdoor Gerre » 21 feb 2012, 08:50

Rune schreef op 20 feb 2012, 20:47:
Chazychaz schreef op 20 feb 2012, 17:17:Was dat niet 5-1? Dacht dat Vandenbergh daar nog met het hoofd (lol wut) gescoord had.

2006-2007
Genk - Bergen : 5-1 (idd. Vandebergh 1*)
Bergen - Genk : 5-0 (3* Stolica)

Goh die match op Bergen toen, wat een miserie... De 1-0 van Bergen werd toen ingeleid door een corner die met de vuist omhoog werd gebokst door een Bergenspeler aan de eerste paal, héél het stadion had het gezien en onze spelers bleven ook gewoon staan na die fase omdat het zooooo duidelijk hands was. Dat was buiten ref Burie gerekend.
Gerre

Berichtdoor copa azul » 21 feb 2012, 09:15

Ben ik nu de enige. Maar zo dramatisch vond ik de wedstrijd niet. Niet te vergelijken met Lokeren. Ik zeg zeker niet dat het top was. Enkel het laatste kwartier was echt paniek paniek en herviel Genk in het oude zeer! Er werd terug wat gevochten. De zuiverheid zat er niet in (op zo een veld ook). Op het laatste hadden ze nog geluk. Maar voor hetzelfde geld, kopte Vossen die voorzet van Benteke binnen en was het spel uit.
Het is pas fijn als het ballen zijn:-p
copa azul

Berichtdoor Toby » 21 feb 2012, 10:45

copa azul schreef op 21 feb 2012, 09:15:Ben ik nu de enige. Maar zo dramatisch vond ik de wedstrijd niet. Niet te vergelijken met Lokeren. Ik zeg zeker niet dat het top was. Enkel het laatste kwartier was echt paniek paniek en herviel Genk in het oude zeer! Er werd terug wat gevochten. De zuiverheid zat er niet in (op zo een veld ook). Op het laatste hadden ze nog geluk. Maar voor hetzelfde geld, kopte Vossen die voorzet van Benteke binnen en was het spel uit.

Idd, denk dat je op Bergen ook niet echt denderend voetbal moet verwachten. WIj zijn nog maar de 3de ploeg die daar ging winnen. Zo een wedstrijden moet je op karakter spelen.
Toby

Berichtdoor Yen-c » 21 feb 2012, 13:03

Even off-topic: ben ik de enige die de vroegere voorbeschouwing en nabeschouwing overzichtelijker vindt dan gewoon 1 topic?
Yen-c

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Chazychaz, Coxie, DennisWOT, Genkofcourse, Henri, Malu, Martrim, Ray Sing

Berichtdoor DennisWOT » 21 feb 2012, 13:06

Yen-c schreef op 21 feb 2012, 13:03:Even off-topic: ben ik de enige die de vroegere voorbeschouwing en nabeschouwing overzichtelijker vindt dan gewoon 1 topic?

Nee, idem.

Nu lukt het mij soms niet om de voorbeschouwing helemaal te lezen. Dan moet ik op zoek naar waar de effectieve nabeschouwing begint nadat ik al die reacties als "Goal" of "meh, wa ne fout van X" ook heb moeten lezen...
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
DennisWOT

Berichtdoor Yen-c » 21 feb 2012, 13:11

DennisWOT schreef op 21 feb 2012, 13:06:
Yen-c schreef op 21 feb 2012, 13:03:Even off-topic: ben ik de enige die de vroegere voorbeschouwing en nabeschouwing overzichtelijker vindt dan gewoon 1 topic?

Nee, idem.

Nu lukt het mij soms niet om de voorbeschouwing helemaal te lezen. Dan moet ik op zoek naar waar de effectieve nabeschouwing begint nadat ik al die reacties als "Goal" of "meh, wa ne fout van X" ook heb moeten lezen...

Inderdaad, redelijk vermoeiend ;)
Yen-c

Berichtdoor Genkofcourse » 21 feb 2012, 15:19

Neen.
If we are born to die and we all die to live then what's the point of living life if it just contradicts?
Genkofcourse

Mijn team: KRC Genk, SSC Napoli

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Rated R

Berichtdoor Martrim » 22 feb 2012, 09:58

Inderdaad. Ik was eerst voorstander van alles in één topic, maar ik moet toegeven dat het wel een beetje te is uiteindelijk.
Dacht overigens dat toen democratisch beslist was om het ook in twee topics te doen?
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

Berichtdoor shakespare » 22 feb 2012, 11:14

Martrim schreef op 22 feb 2012, 09:58:

Inderdaad. Ik was eerst voorstander van alles in één topic, maar ik moet toegeven dat het wel een beetje te is uiteindelijk.
Dacht overigens dat toen democratisch beslist was om het ook in twee topics te doen?

Ik was ook toen voorstander van 2 topics. Nu de poll van toen kan je op 2 manieren uitleggen : de deelnemers waren (dacht ik) voorstander van 2 topics, maar als je hun aandeel in het totale "ledenbestand" bekijkt, zijn de "bazen" waarschijnlijk uitgegaan van het principe van de zwijgende meerderheid :D
Ach, een beetje aanpassen en alles werkt; gewoon hoofd- en bijzaken onderscheiden :thumb:
shakespare

Vorige

Keer terug naar KRC Genk