Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Het is nu 20 mei 2012, 15:31
Beker van BelgiëDessel uit, altijd moeilijk. 8) 2-2 nu wel, maar ze hebben hun peren gezien.
STVV stunt tegen tweedeklasser Waasland-Beveren, 3-0 momenteel. Wat me echter het meeste opvalt: de kantine achter de goal in Lommel is weg? Legendarische marginale Noord-Limburgse conversaties gehoord. Ik dacht vroeger altijd dat we daar in dat kot onze jas konden hangen ... Toch een stukje geschiedenis dat is verdwenen.
Re: Beker van BelgiëWaarom komen al die kutclubs voor ons? Wie is er landskampioen?
No one likes us, for once I care... ![]() Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Re: Beker van BelgiëEen bekende forumganger op tv!!!!!!!
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Re: Beker van België
Had allemaal te maken met het al dan niet op tijd binnenkomen van de beelden (zei de presentator zelf). Van Genk was trouwens nog een 'reportage' in tegenstelling tot anderen, dus we mogen niet klagen. Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
Ik had het voor mij wat spannend gehouden en niet naar de uitslagen gekeken op voorhand. Ik vreesde dus dat er verlengingen en strafschoppen aan te pas waren gekomen, maar dat viel gelukkig nogal mee.
Oftewel heb ik dat in het begin van de uitzending gemist omdat ik al wat in aan het dommelen was, oftewel heeft de presentator dit pas na verschillende samenvattingen gezegd? Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Over land and sea eh GENKIES DE GEILSTEN
De presentator had dat gezegd na enkele samenvattingen. Vlak voor de matchen van gisteren, die ze herhaalden omdat er van de andere matchen nog geen beeld was. Hij zei ook iets in de aard van: "De techniek laat ons momenteel even in de steek."
Re: Beker van BelgiëKwartfinales Beker van België: Standard-Lierse, Lokeren-Gent, Kortrijk-Beerschot en Bergen-Rupel-Boom.
Als we erin zaten en we wat gemotiveerder waren...
idd, dan hadden we twee matchen tegen de rouches. volgens mij worden de halve finalisten: Standard, Gent, Beerschot en Bergen
Re: Speeldag 25: KRC GENK - LokerenBekermatch Lierse - Lokeren afgelast
Scheidsrechter Jérome Nzolo heeft het veld van Lierse afgekeurd. Dat wil zeggen dat de terugwedstrijd in de halve finales van de beker vanavond niet zal doorgaan. Na een laatste keuring heeft ref Jérome Nzolo het veld van Lierse afgekeurd. In overleg met beide clubs, de KBVB, de Pro League, de televisiezenders en de lokale overheid, wordt naar een nieuwe datum voor deze wedstrijd gezocht. De confrontatie tussen KV Kortrijk en Bergen morgen mag niet in het gedrang komen. Er is immers veldverwarming in het Guldensporenstadion. De finale van de Beker van België moet op zaterdag 24 maart plaatsvinden. Tja, dat komt ervan als je niet alle clubs verplicht om veldverwarming te voorzien. Verplaatst naar Beker topic Laatst bijgewerkt door RacingRobin op 07 feb 2012, 15:30, in totaal 1 keer bewerkt.
Re: Speeldag 25: KRC GENK - Lokeren
Ik dacht dat dan een afdekking verplicht was ... ?
Omdat het te hard vroor,waren ze niet op tijd om die afdekking te plaatsen...of zoiets in de trend heb ik ergens gelezen. Wat ze ermee bedoelen... ![]()
Het kwam erop neer dat ze geen tent (zoals op St-Truiden) meer konden plaatsen, ze hebben dan wel een dekzeil gelegd, maar dat heeft enkel zin om bijkomende sneeuw tegen te houden, dat ding houdt de vrieskou natuurlijk niet tegen. Vermoedelijk was de grond zo hard dat Nzolo het niet zag zitten, of misschien kan hij gewoon niet tegen de kou. Anderzijds, eerlijk gezegd, ik stap normaal elke dag zo'n tien kilometer. Vandaag was ik na drie km al weer thuis. Niet te doen! 't Is stil, waar het nooit waait.
Nzolo casht zo 2x.. ![]()
En de supportersclubs betalen zo twee keer. Bussen, drank, eten enzo diezelfde dag allemaal afzeggen...vergeet het maar. Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Maar neen, hij had het gewoon te koud.. ![]()
Ze hebben dus veldverwarming maar zijn het 'vergeten'? ... gewoon forfait. http://www.lierse.com/nl/news/veldverwa ... -op-lierse Laatst bijgewerkt door Happy Blue op 08 feb 2012, 11:50, in totaal 1 keer bewerkt.
Op la tribune hadden ze laten zien dat lierse een probleem had met de veldverwarming. Ze konden die niet opzetten omdat er iets van de installatie aangevroren was. Dit was wel voor de match tegen Standard.
Re: Beker van BelgiëHeel die veldverwarming met tentjes over het veld heeft ook weinig nut.
Tegen dat de match begint is het veld terug bevroren. Ik vind dat ploegen vanaf het moment dat ze het 3de jaar aan een stuk in eerste klasse spelen, echte veldverwarming moeten hebben zoals in Anderlecht of Genk.
Re: Beker van BelgiëMartin scoort via een own-goal de 2-2...
Hoe zou Turfie zich nu voelen? WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Re: Beker van BelgiëBilly goes Brussels...
WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Als Guardiola natuurlijk! Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Wsl denkt ie: "Zie je wel dat ik gelijk heb. Dadelijk eens het blauwwit forum afspeuren of er al reacties zijn. Als slechtste coach van Genk ooit zullen de spelers klaar staan op 03/03/2012 om Genk die fatale dreun te geven richting POII." ![]()
Re: Beker van BelgiëKortrijk is niet verkozen tot virtuele thuisploeg in de bekerfinale...
Reactie Vanhaezebrouck ![]() 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: Beker van BelgiëOok geen frieten te verkrijgen in het koningboudewijnstadion tijdens de bekerfinale..
![]() 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: Beker van BelgiëKortrijk komt eraan.
Re: Beker van BelgiëDat noemen ze het vel van de beer verkopen voor die geschoten is
Re: Beker van Belgiët'is begonnen.
|