Het is nu 20 mei 2012, 15:30

Barcelona stuurt scout naar Stayen

Het wel en wee van het Belgisch voetbal
  • Auteur
    Bericht

Barcelona stuurt scout naar Stayen

Berichtdoor Yen-c » 14 jan 2012, 12:31

Er wordt toch wel zeer opmerkelijk bezoek vanavond verwacht op Stayen voor de wedstrijd tussen Sint-Truiden en KV Kortrijk. FC Barcelona stuurt een scout naar Limburg.

Een echte topaffiche kan STVV - Kortrijk, een duel tussen de laatste en de nummer vier, bezwaarlijk genoemd worden. Dat uitgerekend Barcelona een scout stuurt, is dus des te opmerkelijker.

Naast de Champions League-winnaar zakt er nog schoon volk af naar Stayen. Ook Leverkusen, Schalke 04 en Everton sturen een scout.

Davino, een gemiste kans voor Genk. 8)
Yen-c

Mijn team: KRC Genk

Re: Barcelona stuurt scout naar Stayen

Berichtdoor kierewiet » 14 jan 2012, 17:15

Zal dus eerder bedoeld zijn om iemand van Kortrijk bezig te zien, tenzij ze niet weten dat Reza niet aan de aftrap komt.
't Is stil, waar het nooit waait.
kierewiet

Berichtdoor Tazz » 14 jan 2012, 17:28

kierewiet schreef op 14 jan 2012, 17:15:Zal dus eerder bedoeld zijn om iemand van Kortrijk bezig te zien, tenzij ze niet weten dat Reza niet aan de aftrap komt.

Of het kunstgras... dat Europa ging veroveren, dixit Rolando.

Mijn team: KRC Genk, Schalke 04

Berichtdoor Ice » 15 jan 2012, 02:45

Tazz schreef op 14 jan 2012, 17:28:
kierewiet schreef op 14 jan 2012, 17:15:Zal dus eerder bedoeld zijn om iemand van Kortrijk bezig te zien, tenzij ze niet weten dat Reza niet aan de aftrap komt.

Of het kunstgras... dat Europa ging veroveren, dixit Rolando.

Volgens mij gaan die gewoon een potje knallen bij de hoeren in die buurt.
WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings.....
I suggest you get over it.
Ice

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Abductee

Berichtdoor mulevent » 16 jan 2012, 09:27

Barcelona-scout bekeek Anderlecht - Brugge
De topper tussen Anderlecht en Club Brugge werd gisteren bijgewoond door een scout van FC Barcelona. Dit was echter niet de enige match die hij dit weekend in België bekeek. Hij trok ook naar STVV - KV Kortrijk.

"Wij weten in Barcelona goed genoeg dat de beste Belgische spelers in het buitenland spelen, maar omdat het Belgische voetbal in de lift zit, laten we niets aan het toeval over", zo vertelt de man in Het Laatste Nieuws.

"Mijn opdracht voor dit weekend is Anderlecht-Brugge. Maar omdat ik me wat verveelde en omdat ik Pierre-Yves Ngawa (STVV) ken, pikte ik ook deze wedstrijd even mee. Ik hoef je echter niet te vertellen dat dit niveau duidelijk veel te laag is voor Barcelona."
mulevent

Mijn team: Barca

Keer terug naar Nationaal voetbal