1m x 60 cm

Het is nu 20 mei 2012, 15:28
Re: Bandieri's/Banners/vlaggen/Graffiti...omdat de vorige met 1312 in bergen is uitgelopen door een heel match in de regen te hangen snel maar weer een kleintje gespoten
1m x 60 cm ![]() Frontline TT
1312
Re: Bandieri's/Banners/vlaggen/Graffiti...Leeg
Laatst bijgewerkt door Animale322 op 22 feb 2012, 17:26, in totaal 1 keer bewerkt.
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Bandieri's/Banners/vlaggen/Graffiti...
Was dat zwarte acrylaatverf? Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!! Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
gewonen acryl verf wat ik eens voor school heb gekocht, normaal kan da tegen water maar denk als een vlag 90 minuten lang in regen hangt dat hij dan wel wat uitloopt ga proberen die te herstellen want het is nog nie zo erg als hij gemaakt is snel met wat transparante spuitbus erover en tis gemaakt Frontline TT
1312
Nieuwe logo? Toch niet het wasmachinelogo? ![]()
Neen jong, da logo da hier is ontworpen. Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Nooit zal ik een wasmachine op doek zetten ![]()
No problemo ! Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Bandieri's/Banners/vlaggen/Graffiti...Aces, textielverf gebruiken. Gaat er nooit af! De Banier in Hasselt is daar een goei plek voor.
Laatst bijgewerkt door RacingRobin op 22 feb 2012, 18:51, in totaal 1 keer bewerkt.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Is dat de Chirowinkel? Moet ik onthouden!! Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!! Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
Re: Bandieri's/Banners/vlaggen/Graffiti...Hoeveel kost dat ongeveer zo'n potje? en hoeveel kunt ge verven met zo'n potje?
juist opgezocht, textiel verf ongeveer 5 euro voor 250 ml Ze hebben er ook vlaggen stof in het formaat 150x33 Frontline TT
1312
Is da goedkoop 5 voor 250? Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Bandieri's/Banners/vlaggen/Graffiti...dit gaat normaal gezien de volgende worden als ik stof vind
hoe groot zou ik die maken voor echt duidelijk te zijn omdat die nogal donker is ? ik dacht aan 2m op 1.5m ofzo ![]() Frontline TT
1312
Kijk die afbeelding.. Hoe hebt ge die klaargespeeld? Ergens gevonden of ... Ik denk dat als ge u manneke beetje donkergroen maakt, maar naderhand ook wit in gebruikt voor de zogezegde lichtinval, dat die wel opvalt. Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
afbeelding gevonden op facebook en vond die echt nice en dan stencilstijl ervan gemaakt met photoshop denk da ik die gewoon grijs ga doen want met de groen is iets moeilijker om te menge Frontline TT
1312
Ok merci ! Ik probeer beetje op ideeën te komen om ontwerpen te maken. Maar weet niet hoe ik aan die ontwerpen moet beginnen als het meer als tekst is.. Ik heb Gimp op mijn PC staan, dus ik kan het zo gelijk u proberen te doen door stencilstijl ofzo toe te passen. Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Zit nu ook in een ontwerpfase, morgen een paar van mijn ontwerpen eens op doek plaatsen ![]()
Re: Bandieri's/Banners/vlaggen/Graffiti...Die legalize pyro is af!!!!!!!!!!!!!!
1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Ik heb €20 betaalt voor een liter zwarte acrylaat muurverf (ook perfect op doek). Was voor 12m² als ik mij niet vergis. Al 3 doeken/bandieri mee gemaakt en precies of nog niet uit is. Denk dat je deze prijs zowat overal betaalt. Successupporter = opportunist
Yep, heb ik toen ook een paar bussen gekocht en ze zijn nog niet op. Ik maak dan ook geen bandieri meer misschien toch maar eens opnieuw mee beginnen, zolang ze niet meer gepikt worden etc.Laatst bijgewerkt door RacingRobin op 23 feb 2012, 13:47, in totaal 1 keer bewerkt.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Re: Bandieri's/Banners/vlaggen/Graffiti...Is ter al ene met het hoofd van Vossen (zw/wit)? Meen die al es gezien te hebben.
Zoniet, is wel af zo ene maken, wa steun geven die held!
Ja. Die is er, maar dit seizoen nog niet (veel) gezien. beter zo een voor Pierke maken ![]() Successupporter = opportunist
Die is er ook, maar ook nog niet vaak gezien ![]() Barda dan maar? Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Barda of Köteles dan maar ja ![]() Guy Martens, sinds wanneer zit hij al bij de club? Toch ook al sinds de fusie zeker? Successupporter = opportunist
Met een streep er door.. 'onze passie en strijd verdienen een beter beleid!!!' Iemand hier zijn onderschrift geloof ik, maar ben niet zeker. Successupporter = opportunist
Die is af. zolang DD zijn kop er maar niet opstaat Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Bandieri's/Banners/vlaggen/Graffiti...Bandieri nieuwe logo zo goed als af!
Morgen volgen de foto's ![]()
|