Het is nu 20 mei 2012, 15:24

Antony Van den Borre

Alles over Racing Genk, van nieuws tot wedstrijden, spelers, transfers, ...
  • Auteur
    Bericht

Re: Antony Van den Borre

Berichtdoor seppestan » 27 feb 2012, 14:16

Putte7 schreef op 27 feb 2012, 13:36:
M_ich schreef op 27 feb 2012, 13:04:VDB is iemand als Mbokani, als ge bij hem de teugels goed strak houdt en zorgt dat hij "in orde blijft" hebt ge er veel aan. Indien niet hebt ge een groot probleem...
Het is dus de taak van Genk om hem ofwel goed te begeleiden ofwel laten gaan.

VDB heeft zelf al laten verstaan dat hij na dit seizoen terug naar het buitenland wil vertrekken.

Dus DD is er een optie, deze lichten en vervolgens verder verpatsen aan de klojo's van Luik.
seppestan

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Ursa_Major » 27 feb 2012, 18:02

Ik ben niet pro Vanden Borre, je ziet duidelijk het verschil met Buffel in dit soort matchen, hij heeft de kwaliteit om overal zijn bijdrage te doen, maar zijn negatieve randverschijnselen breken hem nu eenmaal zuur op.
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Ursa_Major

Berichtdoor shakespare » 27 feb 2012, 18:18

seppestan schreef op 27 feb 2012, 14:16:
Putte7 schreef op 27 feb 2012, 13:36:
VDB heeft zelf al laten verstaan dat hij na dit seizoen terug naar het buitenland wil vertrekken.

Dus DD is er een optie, deze lichten en vervolgens verder verpatsen aan de klojo's van Luik.

Er is een optie, dat is zeker; maar die optie houdt ook in dat VD Borre dan ook een dikke opslag krijgt voor dat bijkomende jaar. Dit heeft hij alleszins verklaard in zijn interview in LDH enkel weken geleden.
Vraag is nu wat bij ons beleid het zwaarst gaat wegen :
VD Borre gratis weg op het einde van het seizoen en géén problemen(meer)
of
Zijn optie lichten en nog wat geld voor hem ontvangen als hij weggaat, maaaar met het risico dat hij nog een jaar blijft met een hogere pree en waarschijnlijk toch (weer) problemen.
De vraag blijft in dat verband, wat het juiste verhaal is achter die transfer naar Leverkusen in de voorbije mercato; maar hoe was het ook weer? Oja, "Genk communiceert nooit over niet gerealiseerde transfers" :check:
shakespare

Berichtdoor RacingRobin » 27 feb 2012, 18:42

M_ich schreef op 27 feb 2012, 13:04:VDB is iemand als Mbokani, als ge bij hem de teugels goed strak houdt en zorgt dat hij "in orde blijft" hebt ge er veel aan. Indien niet hebt ge een groot probleem...

De nieuwe psycholoog die er zou komen zal zijn handen vol hebben met hem.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Berichtdoor Ice » 27 feb 2012, 19:33

RacingRobin schreef op 27 feb 2012, 18:42:

Zeker als het een blondje is met loopband... 8)
WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings.....
I suggest you get over it.
Ice

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Gavino, Pigfloyd, RacingRobin

Berichtdoor Gavino » 27 feb 2012, 19:41

Ice schreef op 27 feb 2012, 19:33:
RacingRobin schreef op 27 feb 2012, 18:42:

Zeker als het een blondje is met loopband... 8)

Die gaat het zo bont maken dat hij daar dagelijks op bezoek moet. 8)
Gavino

Mijn team: Krc genk

Malu

Berichtdoor Gooz74 » 22 maart 2012, 20:16

Weet ondertussen iemand hoe het zit met het lichten van de optie in AVB zijn contract?
Gaat men het lichten? Wil Antony dit wel? ...
Gooz74

Berichtdoor WaterFox » 22 maart 2012, 20:43

Gooz74 schreef op 22 maart 2012, 20:16:Weet ondertussen iemand hoe het zit met het lichten van de optie in AVB zijn contract?

Genk kan het lichten maar moet snel er bij zijn ! Tegen de 31ste maart als ik me niet vergist? En dit kan zonder goedkeuring van de desbetreffende speler als ik me niet vergis. IK zou het lichten , VDB = Een beest als zijn koppeke er bij is! Bovendien gratis laten gaan is geen optie , nog liever 250 000 euro als geen cent! Liever dat hij blijft rekening houdend met Anele ..
KrC Genk || Op naar de po 1! Voor eeuwig de nr 1 van Limburg! No Ely No Party!
Fc Barça ||Ik ga je missen Pep Guardiola , neem de beker maar als afscheidsprijs =)
WaterFox

Berichtdoor Rune » 23 maart 2012, 23:10

WaterFox schreef op 22 maart 2012, 20:43:
Gooz74 schreef op 22 maart 2012, 20:16:Weet ondertussen iemand hoe het zit met het lichten van de optie in AVB zijn contract?

Genk kan het lichten maar moet snel er bij zijn ! Tegen de 31ste maart als ik me niet vergist? En dit kan zonder goedkeuring van de desbetreffende speler als ik me niet vergis. IK zou het lichten , VDB = Een beest als zijn koppeke er bij is! Bovendien gratis laten gaan is geen optie , nog liever 250 000 euro als geen cent! Liever dat hij blijft rekening houdend met Anele ..

Idd. voor 1 April. Nu we de PO-1 gehaald hebben en hij terug op niveau presteert (knop omgedraaid precies) staat hij er misschien anders tegenover. Zouden wel gek zijn als ze zijn optie niet lichten, maar hier zal al wel een ei over gelegd zijn zeker in overleg met VDB.
Rune

Berichtdoor Malu » 13 apr 2012, 06:59

WaterFox schreef op 22 maart 2012, 20:43:Bovendien gratis laten gaan is geen optie , nog liever 250 000 euro als geen cent!

Precies toch wel.
Malu

Berichtdoor Earthbender » 14 apr 2012, 22:32

Afbeelding
Earthbender

Berichtdoor Dries » 15 apr 2012, 09:26

1 woord: Heerser! :beg:
Racing Till I Die!
Dries

Berichtdoor Focuske » 15 apr 2012, 10:14

Hopelijk licht het bestuur zijn optie, zo een speler kunnen we altijd in onze kern gebruiken!
Focuske

Mijn team: genk

Berichtdoor Spacecowboy » 15 apr 2012, 10:19

Focuske schreef op 15 apr 2012, 10:14:Hopelijk licht het bestuur zijn optie, zo een speler kunnen we altijd in onze kern gebruiken!

:therethere:
Er is al beslist dit niet te doen...
Spacecowboy

Berichtdoor shakespare » 15 apr 2012, 10:31

Spacecowboy schreef op 15 apr 2012, 10:19:
Focuske schreef op 15 apr 2012, 10:14:Hopelijk licht het bestuur zijn optie, zo een speler kunnen we altijd in onze kern gebruiken!

:therethere:
Er is al beslist dit niet te doen...

Trouwens, die optie moest gelicht zijn uiterlijk op 31 maart; alle eventuele bedenkingen zijn dus vijgen na pasen :D
shakespare

Berichtdoor Hans22 » 15 apr 2012, 10:33

Vorige week was iedereen nog ontevreden over zijn prestatie. Deze week is hij een held. Ik begrijp dat je steeds een speler met de mogelijkheden van VDB in je kern wilt. Het probleem is echter dat het contrast tussen zijn goede en over het algemeen matig tot slechte matchen heel groot is. Doordat zijn goede matchen dan ook echt GOED zijn ben je geneigd om deze matig tot slechte matchen te vergeten en hem nog een kans te geven. Je moet je echter de vraag stellen of Genk baat heeft bij een speler die maar om de zoveel matchen een topprestatie levert... Die constante zal wel altijd zijn probleem blijven.
Het is wel spijtig dat we hem gratis moeten laten gaan. Voor VDB zullen er steeds andere clubs in de rij staan om hem opnieuw die kans te geven. Hier hadden we dan ook nog wat aan kunnen verdienen.
Hoe dan ook, zal ik ook met een wrang gevoel zitten wanneer hij hier op het einde vertrekt. VDB geeft je gewoon een gevoel dat je hem kunt missen(buiten wanneer hij speelt zoals gisteren) wanneer je hem in je kern hebt, en dat je hem ook daadwerkelijke mist wanneer je hem niet in je kern hebt...
Hans22

Mijn team: KRC GENK

Berichtdoor Blue Magic » 15 apr 2012, 11:33

Een held? Buiten zijn goal vond ik Vandenborre echt niet goed. De enige eigenlijk.
Blue Magic

Mijn team: Racing Genk

Berichtdoor StarFish » 15 apr 2012, 11:48

Dat Anthony talent heeft moet niemand komen vertellen ... Maar eigenlijk is hij gewoon gek, heeft vreemde ideeën en een "je m'en fous"-mentaliteit. Die gast kan zich niet eens opladen om zich in te zetten op een day-after-game training ... Het typische voorbeeld van een straatvoetballer, veel talent en opgegroeid op straat. Aan bepaalde waarden en normen hecht hij weinig of geen belang. Komt stoer over, verdraagt geen kritiek en gezag.
StarFish

Berichtdoor seermenie » 15 apr 2012, 11:55

Te wisselvallig om echt op te rekenen, wat jammer is want op zn top is ie net dat. Die goal tegen Anderlecht was pure humor.
seermenie

Berichtdoor Gavino » 15 apr 2012, 13:04

seermenie schreef op 15 apr 2012, 11:55:Te wisselvallig om echt op te rekenen, wat jammer is want op zn top is ie net dat. Die goal tegen Anderlecht was pure humor.

Ik vond hem in zijn periode dat die op de RB mocht spelen nochtans redelijk constant spelen en een hoog niveau halen. De RM is gewoon zijn positie niet.
Gavino

Elmuto

Berichtdoor footliefhebber » 15 apr 2012, 21:13

Mysterieuze Been gezien op Sportweekend, hij citeert 'Toch raar dat we zo'n goeie voetballer zomaar laten gaan'.......Journalist ' Hoe komt dat en is er nog een kans dat hij alsnog blijft?' Been 'Wie weet met een glimlach erbij' .....
eens een genkie altijd een genkie !!!
footliefhebber

Mijn team: krc genk

Berichtdoor RacingRobin » 23 apr 2012, 16:46

Vond het nodig om tijdens de rust naar huis te gaan. Hij zal het ook nooit leren...
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

StarFish

Berichtdoor Martrim » 23 apr 2012, 16:48

RacingRobin schreef op 23 apr 2012, 16:46:Vond het nodig om tijdens de rust naar huis te gaan. Hij zal het ook nooit leren...

Was gisteren ook ronduit zwak. Nog zwakker dan enkele anderen... Immers het tempo van Benteke en Hyland bvb was ook onbestaande in de eerste helft. Druk zetten niks?

Nujah. Zo dingen tonen aan waarom we Genk niet moeten kwalijk nemen dat ze hem laten gaan. [cliché]Absolute topper als hij er zin in heeft, maar als 'em er geen zin in heeft moeten ge al Jordi Croux in de vuurlinie zetten[/cliché]
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

Berichtdoor Ice » 23 apr 2012, 16:50

RacingRobin schreef op 23 apr 2012, 16:46:Vond het nodig om tijdens de rust naar huis te gaan. Hij zal het ook nooit leren...

Als clubleiding zou ik de helft van z'n winspremie schenken aan een goed doel, en als trainer liet ik 'm tegen Anderlecht 90 min warmlopen...
WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings.....
I suggest you get over it.
Ice

Berichtdoor kierewiet » 23 apr 2012, 19:00

Ice schreef op 23 apr 2012, 16:50:

Als clubleiding zou ik de helft van z'n winspremie schenken aan een goed doel, en als trainer liet ik 'm tegen Anderlecht 90 min warmlopen...

Of tijdens de rust de graszoden die hij gisteren terroriseerde weer rechtprakken...
't Is stil, waar het nooit waait.
kierewiet

Berichtdoor iMmi » 23 apr 2012, 19:41

rechts-lijnekalker ofzo met die kerel hier , gaat die ooit nog volwassen worden?
iMmi

Berichtdoor Blue Magic » 23 apr 2012, 21:30

Ik ben fan van Vandenborre op de rechtsback. Rechtsmidden is imo niet zijn positie.
Blue Magic

Mijn team: Racing Genk

Alexx, Elmuto, Gavino

Berichtdoor Gavino » 23 apr 2012, 21:32

Blue Magic schreef op 23 apr 2012, 21:30:Ik ben fan van Vandenborre op de rechtsback. Rechtsmidden is imo niet zijn positie.

Op de rechtsback heeft hij mij al veel minder ontgoocheld als op de rechtsmidden, daar presteerde hij imo meestal wel sterk.
Gavino

AVDB wil het maken in het buitenland

Berichtdoor Ray Sing » 26 apr 2012, 06:24

Ons "enfant terrible" zag KRC altijd al als een korte tussenstap "om het te maken in het buitenland", zo blijkt uit een interview met zijn vader in HNB.

'Zelfs ik weet niet altijd hoe ik hem moet aanpakken', zegt vader Emile.

'Het deed Anthony deugd om te scoren tegen Anderlecht. Revanche is een groot woord, Anthony is niet boos op Anderlecht maar wel op één bestuurslid van RSCA die hem al zijn hele carrière zwart maakt. Neen, ik zeg zijn naam niet. Toen mijn zoon enkele jaren geleden op het punt stond om van Genoa naar FCKöln te gaan, deed die man de transfer mislukken met al zijn roddels. Moest dat bestuurslid er niet meer zijn, dan zou Anthony misschien ooit nog willen terugkeren naar Anderlecht, maar dat is nu niet aan de orde.'

'Toen Anthony bij Genk tekende, was het nooit de bedoeling om er lang te blijven. Hij is Genk dankbaar, maar hij is er ook op gebrand om het te maken in het buitenland. Voor het eerst in zijn carrière is Anthony straks niet meer gebonden aan een contract. Hij wil genieten van die vrijheid om zijn keuze te maken. Hij sprak al met mooie ploegen.'

'De droom om voor Barcelona te spelen heeft hij al opgeborgen. Anthony ziet voetbal nog altijd als een leuk spel. De dag dat voetbal voor hem een beroep wordt, is het voorbij. Nu is hij nog jong en ambitieus, maar het zou me niet verbazen als hij plots van de een op de andere dag zou stoppen met voetballen. Hij heeft al eens op het punt gestaan om ermee te kappen toen zijn mama enkele jaren geleden stierf aan longkanker. Anthony was heel hecht met zijn moeder, maar hij heeft zich kunnen herpakken.'
Ray Sing

Re: AVDB wil het maken in het buitenland

Berichtdoor shakespare » 26 apr 2012, 06:55

Ray Sing schreef op 26 apr 2012, 06:24:Ons "enfant terrible" zag KRC altijd al als een korte tussenstap "om het te maken in het buitenland", zo blijkt uit een interview met zijn vader in HNB.

'Zelfs ik weet niet altijd hoe ik hem moet aanpakken', zegt vader Emile.

'Het deed Anthony deugd om te scoren tegen Anderlecht. Revanche is een groot woord, Anthony is niet boos op Anderlecht maar wel op één bestuurslid van RSCA die hem al zijn hele carrière zwart maakt. Neen, ik zeg zijn naam niet. Toen mijn zoon enkele jaren geleden op het punt stond om van Genoa naar FCKöln te gaan, deed die man de transfer mislukken met al zijn roddels. Moest dat bestuurslid er niet meer zijn, dan zou Anthony misschien ooit nog willen terugkeren naar Anderlecht, maar dat is nu niet aan de orde.'

'Toen Anthony bij Genk tekende, was het nooit de bedoeling om er lang te blijven. Hij is Genk dankbaar, maar hij is er ook op gebrand om het te maken in het buitenland. Voor het eerst in zijn carrière is Anthony straks niet meer gebonden aan een contract. Hij wil genieten van die vrijheid om zijn keuze te maken. Hij sprak al met mooie ploegen.'

'De droom om voor Barcelona te spelen heeft hij al opgeborgen. Anthony ziet voetbal nog altijd als een leuk spel. De dag dat voetbal voor hem een beroep wordt, is het voorbij. Nu is hij nog jong en ambitieus, maar het zou me niet verbazen als hij plots van de een op de andere dag zou stoppen met voetballen. Hij heeft al eens op het punt gestaan om ermee te kappen toen zijn mama enkele jaren geleden stierf aan longkanker. Anthony was heel hecht met zijn moeder, maar hij heeft zich kunnen herpakken.'

Maar in datzelfde interview staan er ook nog andere dingen over het karakter en de ingesteldheid van de speler :
- op zijn 16e had hij zijn woord gegeven aan Anderlecht, toen plots Standard op de proppen kwam en hem het dubbele bood van
hetgeen Anderlecht had geboden. Het scheelde niet veel, zegt vader VDB, maar we hadden ons woord gegeven aan Anderlecht.
- hij is zijn Porsche aan 't verkopen; misschien heeft hij wat geleerd uit het zware ongeval in 2008 alhoewel hij toen ongedeerd
bleef (met zijn Range Rover ging hij over kop)
- Op de vraag wat hij na zijn carrière gaat doen, antwoordt VDB s : "Onderschat hem niet, hij heeft al geinvesteerd in een kinderchrèche die gerund wordt door zijn zus. Samen met zijn broer Frank helpt hij ook kansarme jongeren die willen voetballen, maar geen geld hebben om bij een club aan te sluiten.
- over zijn relatie met de trainer staat er het volgende :
" Vercauteren liet hem in zekere mate zijn leven leiden maar Been heeft misschien een andere zienswijze. Anthony investeert wel in zijn carrière : zo drinkt hij alleen water, eet gezond en doet extra fitness. Maar hij zal altijd wat nonchalant zijn en clubs hebben niet graag dat iemand buiten de lijntjes kleurt."
shakespare

VorigeVolgende

Keer terug naar KRC Genk