Gebruikers op dit forum: -322- en 1 gast
Het is nu 20 mei 2012, 15:23
Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Naar aanvang met de vergadering naar de veiligheid en krc toe willen wij vragen wat jullie vinden dat er mag veranderd worden of beter kan zijn of wat echt weg moet etc etc ...kunnen wij dat dan bij de voorstellen bijvoegen en een lijstjes maken om dit dan te verdedigen en voortestellen aan veiligheid(politie, brandweer,gaston) en krc genk.
Ieder idéé bekijken we dus SHOOT zou ik zeggen : ............. Don't worry,
about a thing, cause every little thing, gonna be all right. Come On Genk, Zuid is altijd met jullie !!!!
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013
Stoeletjes weg ! Keeps them cactusses standing Maar dat zal wel niet mogelijk zijn zeker?Laatst bijgewerkt door Animale322 op 27 dec 2011, 19:08, in totaal 1 keer bewerkt.
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Plexiglas verwijderen of lager maken!
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Ook een idee naar jullie toe. Misschien handig mocht iemand van jullie een perspas krijgen van KRC. Andere groepen in Europa hebben dat wel vaker.
Zodat je foto's en filmpjes kan maken van acties/tifo's/algemene sfeer/.. van TZ en op verplaatsing. Het is nu eenmaal ook een feit dat die Patmedia kerel een snul is die niks aandacht besteedt aan ons.
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Zal het vak vergroot worden?
Ledwall achter de goal. Liefst geen WITTE achtergrond meer. Gisteren de 2e goal niet gezien omdat de bal niet meer te zien was door de f#ing ledwall. ![]() (het was die wel van Cercle ... maar toch) Laatst bijgewerkt door Happy Blue op 27 dec 2011, 19:55, in totaal 1 keer bewerkt.
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013fatsoenlijk verhoogste voor mij graag... een van dees lig ik ens met mn smoel op de grond.. ;-)
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Zo'n speaker die in verbinding staat met tz van voor in de staantribune zetten want soms versta je echt slecht wat er word geroepen vanaf boven aan.Dan heb je ineens de staantribune vanaf de eerste seconde ook mee want tegen cercle viel het mij op bij forza racing en *klap genk* dat sommige mensen het pas later doorkregen wat er gebeurde omdat ze het niet verstonden.
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013- Verhoogjes voor drummer + Capo?
- Houders vooraan aan de plexiglas voor grote vlaggen misschien, zodat er overal vanvoor grote vlaggen kunnen komen?
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Verhoging voor Capo en drummer!
ULTRAS
NEVER SURRENDER
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Een deal maken met een bedrijf voor van die klappers zoals tegen Standard(kampioenen match
) mss klappers die herbruikbaar zijn (zal waarschijnlijk dan onveilig zijn)
Waarschijnlijk niet want stel dat we weer europa bereiken word staantribune niet opengedaan en aangezien er dan bij ons geen stoeletjes meer zouden zijn, horen wij ook bij staantribune en is er geen TZ ![]()
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Vooraan TZ, zoals in andere landen het geval is inderdaad een verhoog voor Lance + capo.
Waar gaat ge uw banners hangen? Over de reclame gaat ook niet mogen.
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Daar zijn de oplossingen voor maatje
![]() Don't worry,
about a thing, cause every little thing, gonna be all right. Come On Genk, Zuid is altijd met jullie !!!!
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Lager plexiglas
Fatsoenlijk geluid, installatie lijkt me echt crap en kan echt niet zo duur en moeilijk zijn om dit te upgraden Na een winstmatch langer wachten voordat er muziek is (stoor ik me zwaar aan) Na de wedstrijd de poorten écht open zou ook handig zijn: die aan de zijkant aan de toog, onder aan de draaihekken niet alleen het poortje richting de trap maar ook rechts,... En vooral: meer vrouwelijk - zingend - schoon! ![]() Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Cava, want die van ons is onderweg ![]()
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Minder halve Fransen in ons vak.
![]() tiocfaidh ar la
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013mah gooi u in de kanaal gij
Don't worry,
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013- Verhoogje capo en drummer, voor de rest moet er gene ene denken daar op te komen.
- Een vast home waar voor en na de match iedereen samenkomt van TZ waar ook een goede installatie staat, beetje muziek he, hier en daar paar Russische sletjes. Ideaal dan. Warm komen. - Meer de vlaggen en banderies terug de lucht in smijten. - Meer anti-Gaston spandoeken. - Meer anti-Stalin spandoeken. - Meer anti- dure braadworsten spandoeken. - Meer anti- Kosovo spandoeken. - Meer anti- Medvenev spandoeken. - Meer anti- Franse Leliaards spandoeken. Kom op daar... hik. tiocfaidh ar la
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Ik weet dat de meerderheid hier een andere visie voor heeft, maar toch ga ik het nog eens vermelden: de trappen min of meer vrij houden.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Ben ook pro! Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Wat is er nu van TZ vergroten?
Ik begrijp dat het soms wel k*t is dat je soms niet door kan omdat er 1 of andere pipo niet aan de kant wil gaan als je door wil aan de trappen , maar visueel is het volgens mij wel veel beter met die mensen wat op de trap staan. ULTRAS
NEVER SURRENDER
Visueel veel mooier zicht met mensen op de trappen, maar inderdaad ook ambetant als door wilt en dat niet gaat.
Inderdaad allemaal kerels van 2 meter hoog en breed die daar staan. tiocfaidh ar la
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Verhoog voor capo en drummer vanvoor aan het glas, zodat iedereen jullie kan zien.
Microfoons herstellen want die staan de laatste tijd veel te stil. Pro league hymne en spelersopstelling voor het binnenkomen van de spelers afspelen(zoals vroeger), Zoals het nu is verpest de sfeer voor de match. Na de match liefst van al de eerste 5 minuten geen muziek en al heel zeker ni die "waar is da feestje" rotzooi. Laat ons nu eens gewoon vieren en kabaal maken! Na de spelersgroet spelen ze maar wat ze willen. Voor de vrouwelijke TZ'ers ( ja ze zijn er en ik ken er genoeg die meer kabaal maken of een aanwinst zijn als sommige kerels) misschien een oplossing zoeken ivm de toiletten. De hekken aan de zijkant misschien vervangen door een soort muurtje(hek) dat een pak lager is waardoor het contact met de vakken langs ons wat meer mogelijk wordt en we niet als een bende beesten bekeken worden door de eigen fans, zoveel krediet hebben we toch al opgebouwd mag ik hopen. Grote hek in de catacomben openen na de match zodat de toestroom naar buiten ook langs daar kan en niet langs "maar" twee trappen. Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Over uitbreiding zal er geen twijfel mogelijk zijn NORMAAL , we moesten minstens 80-85% abo's hebben en tis volledig uitverkocht en veel aanvragen via mail voor volgend jaar ... Hoe en wat zal na de vergadering met Genk bekend gemaakt worden. Eventjes geduld W. stuur je wel sms nog !!!
Don't worry,
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Niet alleen W. wil dat weten, er zijn nog mensen hier op forum.
tiocfaidh ar la
|