Snoep ritsen, ge moest u schamen. Tijd dat ik naar TZ kom om u in de gaten te houden.

Het is nu 20 mei 2012, 15:20
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Kletsen nonde...
![]() Snoep ritsen, ge moest u schamen. Tijd dat ik naar TZ kom om u in de gaten te houden. ![]()
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Die bufferzone wordt dit dan een deel van RR of heel RR ?
(Post made via iPod)
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013
Haha ik snap u, ma ge hebt da verkeerd begrepen ![]() Ik rits snoep van de mensen die kopen, niet van de koopstand zelf ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Ge moest een klets rond uw oren krijgen! Schurk! 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Jaja, en dat is NET zo erg! Snoep ritsen van vrienden. ![]()
Goeie dealer precies ![]() You couldn't catch me in the streets without a ton of reefer. That's like Malcolm X, catchin' the Jungle Fever
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Alles wordt ook in een nieuw kleedje gezet binnenin TZ en dan bedoel ik veel graffiti toestanden !!!
Don't worry,
about a thing, cause every little thing, gonna be all right. Come On Genk, Zuid is altijd met jullie !!!!
Kan niet anders dan een dikke LIKE!
Kan Drughi*Genk aan het werk gaan? Nee echt, af !! Eindelijk ! Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: OPROEP tot sfeer aan de Noordkant
Waar kan ik mij terug inschrijven? Heb tot dit seizoen altijd in TZ gestaan, dit jaar geen abo wegens omstandigheden. Hebt gij de originele inschrijvingen nog of moet ik die terug pm'en of doormailen?
Re: OPROEP tot sfeer aan de Noordkant
Zoek eens tussen de topics? Deze is gisteren heropend, dus die zal nog redelijk bovenaan staan ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Veel positief nieuws over TZ precies!
![]() Fino alla fine
Idd, een straaltje zonneschijn in deze donkere dagen Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Misschien sussend gebaar richting ons van de club, om ons 'tevreden' te stellen? Fino alla fine
Sussend gebaar? Niks van, gewoon afspraken naleven!! Wij zullen en moeten altijd kritisch blijven! Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Nee, ik bedoel misschien wil de club de druk van de supporters (lees: TZ) uit verkleinen door ons dit 'cadeau' te doen.. ik zeg MISSCHIEN da de club dit wel ZOU WILLEN, ik zeg niet dat het ook lukt, want zoiets wordt niet op deze manier gecompenseerd uiteraard. En zoals ge zegt, dit waren ook gewoon afspraken, maar wat moet ge nog geloven met dit open cummunicatiebeleid ![]() Ik denk dat de club véél meer EXTRA mag doen voor ons eer de huidige druk zal afnemen, want zoals reeds gezegd, die wordt niet op deze manier gecompenseerd. Fino alla fine
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Ze hebben nu toch genoeg geld hé
ze hebben speciaal niets gekocht om alles ons te geven hé... --'Wel allemaal positieve dingen!
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Was ook wel meteen één van mijn gedachten: nu het sportief minder draait zijn ze misschien wel sneller geneigd om ons te 'sussen' met een positieve noot naar TZ toe... Maar so be it, als die zaken er doorkomen, wie zijn wij dan om daarop op te klagen. Los daarvan kan je nog altijd je bedenkingen hebben bij het bestuur en het sportieve.
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Dit heeft niks te maken met het sportieve helemaal niet, het zijn gewoon punten die jaar na jaar aangehaald worden en het is een beetje geven en nemen waarbij wij stilletjes stap per stap groeien ... Genk gaat met alles akkoord maar het is uiteindelijk de veiligheid die beslist en daar staat Genk los van!!!
Don't worry,
about a thing, cause every little thing, gonna be all right. Come On Genk, Zuid is altijd met jullie !!!!
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Dan is het alleen maar goed nieuws!
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013TZ groeit nog steeds & er zit heel veel progressie in deze groep!
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Zijn er nog banners of bandiries of andere dingen die visueel een bijdrage hebben, die niet (meer) gebruikt worden? Dan zouden we die dingen misschien in TZ kunnen ophangen zodat ge minder van dat kale beton ziet, en meer blauw-wit?
Zoals hier vanachter aan het beton in SS. ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Goed idee!! tiocfaidh ar la
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013of blauw verven en er tekeningen i v m genk op zetten eventueel graffitie enz .
Was daar niets over gezegd in de grote TZ topic voor volgend seizoen en daarna? You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Dat ging toch over de gallerijen?
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Persoonlijke voorstellen voor 2012-2013.
1. Vooraan een standje van een halve meter- meter hoog waar de capo en de drummer opstaan, 2 man, en alleen die 2. Voor de rest niemand. De snarendrummer langs het standje. Moet ook blijven! 2. Grote vlaggen elke match vooraan, en laten doorgeven. Zo zal nooit iemand altijd die grote vlag voor zich hebben maar zal er wel altijd visuele actie zijn in Tribune Zuid. 3. Drughi Ultras Geneche midden van het vak, samen, en niet vanonder of bij de trappen. Al zo vaak gezegd, zet ons bijeen en je hebt een groep in TZ om U tegen te zeggen en de rest zal dat ook merken en meer geneigd zijn om vaker mee te doen. 4. Graffiti in TZ, de muren vol met kunstwerken van o.a. Vince the Prince. 5. Niemand er in die onder de 80 kilo weegt. 6. Allemaal kaal of bros scheren. 7. Enkel bier zal er getapt worden. tiocfaidh ar la
Strak plan!!! I LIKE! 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Re: Algemene bedenkingen voor voorstellen 2012-2013Yep, vind ik ook! Ik voldoe al aan de eisen
![]() Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
|