Het is nu 20 mei 2012, 15:19
Re: Ajax-AZ gestaakt ![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: Ajax-AZ gestaaktWie die keeper niet begrijpt, zou gewoon zelf eens uit het niks tussengepakt moeten worden.
Eens kijken wat uw mening dan is...
Re: Ajax-AZ gestaakt
Voelt ge u aangesproken... I' WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Re: Ajax-AZ gestaaktOndertussen heeft de dader zijn excuses aangeboden aan de keeper en laat via zijn advocaat weten geen klacht in te dienen TEGEN de keeper...
Zijn ouders zijn ondergedoken...
Hilarische shit ! Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Ajax-AZ gestaaktDe properste oplossing voor de KNVB is de match gewoon laten herspelen...
De rode kaart voor Esteban blijft zonder gevolg, dus kan hij probleemloos terug aantreden tegen Ajax, AZ content. Door de rode kaart te bevestigen, vermijdt de KNVB tegelijkertijd gezichtsverlies voor Nijhuis die tenslotte naar de regel van het reglement geoordeeld heeft. Streng, dat wel, maar tegelijk valt er reglementair ook niets tegen in te brengen. De enigen die misschien niet content gaan zijn, is Ajax, maar die zullen niet durven protesteren tegen de beslissing. Blijft over: de marginale Wesley die zijn volgende match van Ajax pas in 2042 zal mogen aanschouwen, op de gezegende leeftijd van 49 jaar. Snul.
Hmm... volgende keer toch eens vragen achter een blanco strafregister als ik mijn abo nog eens uit leen. ![]()
Da doet ie wel vaker, gewoon negeren en vooral geen andere mening als ICE hebben, anders wordt hij boos Noblesse Oblige
Re: Ajax-AZ gestaakten Wesley krijgt er nog 4 maanden cel bij
Sja, voorbedachte raden. Geen medelijden ![]() Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!! Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
Ik ben het eens met U, Z31K3RD. ![]() WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Re: Ajax-AZ gestaaktSite van SVM
Ajax heeft bij de Nederlandse voetbalbond KNVB een verzoek ingediend om vrouwen en kinderen aanwezig te laten zijn bij het bekerduel tegen AZ. De wedstrijd werd op 22 december gestaakt nadat een Ajax-hooligan AZ-doelman Esteban probeerde aan te vallen en moet van de KNVB op 19 januari worden herspeeld zonder publiek. Dat meldt elsevier.nl. Zowel AZ als de voetbalbond reageert positief. De KNVB zegt het een goed idee te vinden om vrouwen en kinderen gratis toe te laten bij het duel, maar vindt dat de Amsterdamse club een aantal voorwaarden moeten verduidelijken. Dan kan de KNVB een definitief besluit nemen. Turkije Het idee komt uit Turkije, waar Fenerbahçe een competitiewedstrijd moest herspelen tegen Manisaspor waarbij geen publiek aanwezig mocht zijn. Om voetballen in een leeg stadion te voorkomen, waren toen vrouwen en kinderen tot twaalf jaar welkom. Daniël Dekker, voorzitter van de Ajax-supportersvereniging, vindt het een mooie gelegenheid voor moeders en kinderen om een wedstrijd te bezoeken. “Aan de andere kant blijven de supporters die zich in december niet misdroegen gedupeerd.” AZ vindt alles beter dan zonder publiek te moeten spelen. De Alkmaarse club liet woensdag weten dat gedupeerde toeschouwers financieel worden gecompenseerd. Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!! Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
Re: Ajax-AZ gestaaktAls ik het goed begrepen heb mogen er enkel kinderen jonger dan twaalf binnen. Vraagje: wie gaat daarop letten? Ik zie ze vaak genoeg bezig, is volgens mij gevaarlijker dan de ultra's van sankt pauli
![]() Eén begeleider voor 6 kindern geloof ik dat het was. Successupporter = opportunist
|