Gebruikers op dit forum: Animale322 en 1 gast
Het is nu 20 mei 2012, 15:19
Afscheid De BruyneHet is mss nog vroeg.Maar kunnen we de laatste thuismatch van het seizoen niks speciaals doen voor Kevin? Een tifo ofzo?
Re: Afscheid De BruyneDat is nog drie maand ver...
Die mag zich trouwens tot't einde van't seizoen nog mooi bewijzen. Ik vind trouwens dat niemand een tifo verdient voor Denier er een heeft gehad.
Re: Afscheid De BruyneVossen , Barda en ZEKER DENIER , verdienen dit volgens mij meer als De bruyne.
ULTRAS
NEVER SURRENDER
Re: Afscheid De Bruyne
Feit, maar Barda en Denier zullen wel blijven he En wie weet Vossen ook...Denier verdient trouwens wel meer dan een tifo ![]()
Ik weet dat het nog lang is.Maar nu kunnen we mss al wat ideeën opdoen ![]() En nogmaals Denier verdient wel meer dan een tifo.
Pierre Denier (-stadion/arena) én een grootse standbeeld van puur goud ![]() Fino alla fine
Echt niet alleen op jou bedoeld hoor, maar ik krijg het er soms van dat mensen direct tifo hier tifo daar willen voor een speler. Spelers komen & gaan, alleen de club blijft bestaan. Ik vind dat alleen spelers & oud-spelers met een grote historie bij dezelfde club hiervoor in aanmerking komen. Daarom ook dat Denier het het meest verdient ! Een bannerke ofzo lijkt me meer toepasselijk, met een paar gezangen of iets in die aard? Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Afscheid De BruyneMaak een tifo voor Ice, hoe lang is die oude, verslete rot al in Genk?????
tiocfaidh ar la
Nja daar heb je wel een punt.
Ice laat weten dat 'verslete rot' fel overdreven is. http://tiny.cc/nxcw6
![]() tiocfaidh ar la
Zeker doen, De Bruyne verdient het wel TOPTALENT ;D En Al 2 Genkspelers naar Chelsea zegt al ni niks We're Magic!
Dag Kevin! http://i29.tinypic.com/qn8kft.gif
Re: Afscheid De BruyneGewoon een simpel spandoek misschien? niet meer, niet minder...
Re: Afscheid De BruyneHet ga je goed Kevin, veel succes!! Meer moet dat niet zijn hoor.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Tja De Bruyne verdient dat evenzeer als Vossen en Barda imo. Voor hetzelfde geld pakte hij nu al zijn valiezen en zat hij bij een andere club. Toen de deal vorige zomer afsprong begon hij niet te klagen. Ik zal ook niet vergeten hoe hij zich toch nog bleef inzetten op de kampioenenmatch ondanks een lichte hersenschudding ("nog even harken"). En het is ten slotte samen met Courtois ons absoluut toptalent dus hij verdient het evenzeer voor mij
Re: Afscheid De BruyneIk vind persoonlijk niet dat een speler een tifo moet krijgen op basis van zijn talent/sportieve prestaties, maar dat is een eigen mening.
Het valt me vooral op hoeveel mensen vragen om tifo's en hoe weinig mensen er opdagen als er aan een tifo wordt gewerkt... You couldn't catch me in the streets without a ton of reefer. That's like Malcolm X, catchin' the Jungle Fever
Re: Afscheid De BruyneZo nemen ze in Nederland afscheid van helden
Re: Afscheid De BruyneVan zoiets word ik even stil...
Re: Afscheid De BruyneJullie weten toch wie ZO een afscheid nog moet krijgen, hé? En nee, het is NIET Kevin De Bruyne. Wanneer die afscheid komt nemen en het gaat zo zijn... Tja, fuck it. Dan jank ik. You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
FORZA DIRK! ![]() Fino alla fine
Re: Afscheid De BruyneHet Pierre Denier stadion...noem het voor mij part dan nog Cristal Arena of andere commerciële onzin, de officiële naam moet en zal voor Pierke zijn.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Re: Afscheid De BruyneAls Courtois afscheid komt nemen vooraleer er een tifo voor Pierke is gekomen, is dat maar zo... Courtois MOET een SUPER afscheid krijgen.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Ik kan mis zijn, en wil je er ook niet op pakken, maar ik meen me nog een verhitte discussie met jou te herinneren na de Courtois-affaire waarbij je hem afschoot als iets als ondankbaar stuk schroot dat volledig in je achting gedaald was? Volledig bijgedraaid of laat mijn geheugen me in de steek?
Re: Afscheid De BruyneEr zijn genoeg jongeren van onze ploeg die ALLEMAAL een fatsoenlijk afscheid verdienen. Zowel Kevin, Marvin, Jelle, Daniel, Daniel en Thibault verdienen een hardcore afscheid. Een voor een hebben ze alles gegeven en ons kampioen gemaakt, ik zie niet in waarom er onderscheid moet gemaakt worden in talent of verdienste.
Laatst bijgewerkt door Winston op 03 feb 2012, 16:58, in totaal 1 keer bewerkt.
Natuurlijk verdienen deze jongens een fatsoenlijk afscheid, maar je moet nu ook niet gaan overdrijven. Een tifo verdient alleen Pierke Denier, waarom? omdat deze man zich al héél veel jaren met hart en ziel inzet voor de club, omdat hij de enige man is die clubliefde heeft. Die anderen verdienen ook een goed afscheid, maar onder een goed afscheid versta ik dat de speler voor de match even op het veld wordt geroepen, en een staande ovatie krijgt. Dit verdienen deze spelers wel allemaal, maar nogmaals, een tifo verdient alleen Pierke.
Een Tifo vind ik ook iets wat pierke verdient en niet een speler op dit moment. Als er dan toch tifo's gemaakt worden voor de spelers, zijn barda en vossen de enige met meer als 100 matchen voor genk. Dit is mijn opinie. 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Je geheugen laat je gedeeltelijk in de steek ![]() Ik was zeer zeker pissig op Courtois owv zijn timing. Maar zoals jij het verwoord, heb ik het nooit gevoeld en de pissigheid die ik voelde heeft ook niet lang geduurd. Ik heb hem zelfs redelijk kort na zijn vertrek een PM gestuurd op FB om hem te melden hoeveel respect hij kreeg van iedere Genkie. Ik heb daarentegen WEL deelgenomen aan verhitte discussies over het onderwerp of Degraen het verkloot had of dat de "schuld" bij familie Courtois lag. En op dat vlak ben ik inderdaad nog steeds van het standpunt dat zij ons "gekloot" hebben.
Courtois steekt mijlenver boven al de rest uit. Uiteraard verdienen ze allemaal een fatsoenlijk afscheid, maar er zijn verschillende gradaties in fatsoenlijk. Ik gok ook dat niet elke Tukker een afscheid krijgt als Ruiz. You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Re: Afscheid De BruyneVossen mag van mij eens soortgelijk afscheid krijgen, ik ben trots op wat Thibaut presteert, maar Vossen ligt me als supporter toch 'nauwer' aan het hart. Is een echte Genkie, heeft altijd alles voor zijn supporters gedaan.
Courtois heeft die kans misschien niet gehad, maar de manier waarop hij vertrokken is, heeft me toch ergens geraakt. Laatst bijgewerkt door Koningsblauw op 03 feb 2012, 19:35, in totaal 2 keer bewerkt.
Voor zover ik Twente volg is de vergelijking Ruiz en Courtois bij de haren getrokken. Als je Ruiz moet vergelijken met een speler van Genk dan denk ik dat je terug moet naar de held van de eerste kampioenschap Strupar.
|