Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Het is nu 20 mei 2012, 15:18
Re: Afscheid De BruyneVoor een tifo voor Pierke zou ik ook opkomen, al is het maar om verf aan te brengen ofzo, artistiek on-vaardig op dat vlak
![]() 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: Afscheid De Bruyne
En niet enkel Courtois. Als er één speler is voor mij die nog een écht passend afscheid verdient, is het wel Eric Matoukou ![]()
Alle vertrekkers van onze vorige kampioenenploeg horen gewoon een heldenafscheid te krijgen.
Re: Afscheid De BruyneIk wacht op de dag dat 'Aimé en de zijnen', zoals ze het op de oude Canal+ tape nog zeiden, eens allemaal unaniem afzakken naar Genk en een ereronde krijgen. Is het omdat het zo nostalgisch aanvoelt? Ik weet het niet. Maar dit zijn gewoon dé Genkse helden. Ik durf te wedden dat er veel Genkies zijn die hun hond 'Branko' zullen genoemd hebben, of bij het nummer 'Natural Blues' van Moby de hele tijd zongen 'Oulareeee!'. Dit waren gewoon pioniers. KDB en consoorten krijgen hier van mij een oorverdovend applaus, maar voor die mannen zou ik nog eens een pitch invasion doen van geluk. Die generatie heeft van Genk een 'blauw legioen' gemaakt en mensen zo veel plezier gegeven. Ook al was het maar omdat mannen als Delbroeck of Olivieri er niet voor terugdeinsden om na de match een 'bok' te drinken met de fans, al was het cafévoetbal. Dit is en zal toch het enige Genk zijn waar ik tegelijk stil als uitzinnig van wordt.
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
Ik prefereer om het stadionplein, "Sir Pier Denier Park" te noemen. Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
Ja, maar Courtois verdient imo gewoon net iets meer... We zien niet jaarlijks wereldtoppers in wording bij ons Maar ja, dat is uiteraard persoonlijke mening.You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Heerlijke statistieken van Courtois in zijn eerste jaar bij Atletico Madrid , 10clean sheets op 19 wedstrijden, 5x op rij de nul gehouden en geen enkele goal geincasseerd in 2012.
Ik mijn kat, haha! ![]()
Re: Afscheid De BruyneWij hadden vroeger een soort papagaai die branko noemde, maar mijn ouders hebben een hond die koita noemt , dus ik weet niet of dat iets wil zeggen
![]()
Wat hebt gij voor een lelijke avatar ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
2 ![]() Fino alla fine
Re: Afscheid De Bruyneik had ne zwarte vis en die noemde Souleyman.
1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Re: Afscheid De BruyneWat hebt gij voor een lelijke avatar
[/quote]beter ? ![]()
Re: Afscheid De Bruyneveeeeeeeel beter!
1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Ik heb m'n hond Barda genoemd; hij heet dus Barda! ![]() 't Is stil, waar het nooit waait.
Re: Afscheid De BruyneMentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Afscheid De BruyneOk mods sluit dit topic maar.Met zo'n mentaliteit verdien je geen mooi afscheid.
Re: Afscheid De Bruyne....een sjot onder zen hol ja..
wat een kutmentaliteit heeft die kerel!!!
Re: Afscheid De BruyneAls er iemand van de spelers een mooi afscheid verdiend is het Vossen...
Racing Till I Die!
Re: Afscheid De BruyneNu een gigantische tifo voor Pierke zou op het goeie moment zijn, imo.
jongjong, hij zegt na de match in mijn ogen gewoon de waarheid! en ja idd, hij speelt idd een rotslechte match en wat hij zegt is dus ook van toepassing op hem zelf... maar dat is gewoon een reactie in het heets van de strijd die imo idd best binnen de kleedkamer blijft... maar om dan hier De Bruyne from hero to zero af te schieten... goe bezig!
Re: Afscheid De BruyneEen tifo voor zo ene maken, wat heeft die hier bewezen qua passie of liefde voor de supporters.
Neen neen Lance, zo kwaad zal die niet geweest zijn, hij zat 3 uur na de match al in de Versuz, geen gezeik! Al scoort die in Bergen 7 goals en slaat die Di Rupo zijn tanden uit, seert me niet, ik wil passie zien, liefde voor die kleuren, onvoorwaardelijke inzet. Geen verwend nest met gayvoetbalschoenen. Als er ene is die dringend een tifo verdient, is dat Pierke Denier. Hij is Genk. tiocfaidh ar la
Inderdaad, dat heb ik ook vernomen. Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Hij heeft dit niet NA de match gezegd maar onder de rust. Iemand die zelf zijn voetje terugtrekt, geen duels aangaat en zijn tegenstander zo maar laat lopen, heeft het recht niet andere spelers op hun tekorten te wijzen. Eerst zelf voor de spiegel gaan staan. Moest iemand als Vossen zoiets zeggen..... .....maar die is iets slimmer. Trouwens voor mij is De Bruyne helemaal geen Hero. Die status heeft hij mi helemaal niet verworven hier. Dan heb ik in het verleden hier al andere Hero's gezien. Nu ieder zijn mening hé.
Re: Afscheid De BruyneBwah, voetje terugtrekken zou ik niet zeggen hoor. In de tweede helft liep hij bijna ene in twee.
![]()
Misschien een beetje streng, maar er zit zeker een waarheid in. En eigenlijk is dat ECHT jammer... You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: Afscheid De BruyneOk zal het topic nog maar eens bovenhalen.
De Bruyne van de laatste weken verdiend nu toch wel iets meer dan een simpel spandoek of niet? Hij is al een tijdje zeker van zijn transfer naar Chelsea,en als je dan ziet wat hij Genk nog geeft.Nja ik vind dat mooi.
Ik vind een tifo ook zeker op zijn plaats voor Kevin na alles wat hij ons gegeven heeft ?
Nee zoals hier al gezegd is,die tifo moet er eerst komen voor Pierke.
Strupar, Oulare, Skoko,...? Het idee en de discussie leven zeer zeker hoor. Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
|