Weet iemand wat daar de oorzaak van is?
Het is nu 20 mei 2012, 15:17
Adobe Flash-plug-in crashtDe Adobe Flash-plug-in crasht voortdurend. Dat gebeurt zowel met Chrome, als met Firefox en IE. Ik heb de laatste updates geïnstalleerd. Zelfs toen ik de installatie voltooide crashte de plug-in toen ik automatisch naar de website van Adobe gestuurd werd...
Weet iemand wat daar de oorzaak van is?
Re: Adobe Flash-plug-in crasht
Probeer eens uw IE/FF/Chrome te herinstalleren. Bij FF had ik dat ook. Een unistall en daarna een install deed het.
Re: Adobe Flash-plug-in crashtHet is nu opgelost, bedankt voor de hulp!
Re: Adobe Flash-plug-in crashtWat heb je gedaan? Is altijd handig te weten.
![]()
Re: Adobe Flash-plug-in crashtJa, maar ik schaam me er voor
Ik had dus de updates geïnstalleerd en Adobe bleef maar crashen. Die dag heb ik er gewoon geen aandacht meer aan besteed. Toen ik gisteren een livestream wou zien (wat toen het probleem opdook ook de bedoeling was), ging het weer zonder problemen. Dus waarschijnlijk werken die updates pas goed nadat je je computer opnieuw opstart. Normaal herstart ik wel als ik nieuwe dingen installeer, maar toen was ik dat vergeten of had ik er geen zin in ofzo Ik vind het nog steeds vreemd dat de plug-in crashte toen ik naar de Adobewebsite geredigeerd werd, maar soit. ![]()
|