Gebruikers op dit forum: Coxie, dock, GenkerburgerL, Genkofcourse, Happy Blue, krcboy85, Motelroom, nvdb, raul, saidloyens, thms en 5 gasten
Abel MasueroMasuero debuteerde in 2007 in het eerste elftal van Gimnasia LP. De centrale verdediger werd in 2009 voor één jaar uitgeleend aan reeksgenoot Ferro Carril Oeste, waar hij een vaste waarde was. De Argentijn keerde nadien terug naar Gimnasia. Al die tijd werd Masuero gevolgd door scouts van KRC Genk. De club haalde hem op 30 augustus 2011, net voor het sluiten van de transferperiode, naar België. Hij tekende een contract voor vier seizoenen.
(wikipedia) Blues army, Racing army!
Re: Abel MasueroHeeft iemand Masuero zien spelen gisteren tegen Westerlo?
Re: Abel MasueroHeeft iemand een idee wat er met Abel aan de hand is? geblesseerd?
Re: Abel Masuero
Zit gewoon op de bank denk ik hoor... Als ik me niet vergis.
Re: Abel MasueroHij zit in Argentinië maar het bestuur communiceert daar pas later over, niet belangrijk genoeg...
Vorige week woensdag was hij alvast present op de Kidsclub dag te Molenheide ...
Re: Abel MasueroWas geblesseerd en nog altijd niet geheel fit. Vermoed dat ie daar verder gaat revalideren.
www.Game4me.be
www.cineme.be Wijsheid
Re: Abel MasueroVoor een misverstand te vermijden, dat van Argentinië was een grapje...
Re: Abel MasueroGrapjas. Had anders wel gekund. Dat komt genoeg voor, revalideren in eigen land.
www.Game4me.be
www.cineme.be Wijsheid
Excuseer me, ik kon het niet laten.. Daarom zij ik het ook.. Ofwel is hij terug naar zijn eigen land en zien we hem nooit meer terug, ofwel is hij aan het 'revalideren'.. en zien we hem nooit meer terug.
Re: Abel MasueroHoe geblesseerd? Heeft de ganse stage meegemaakt in Turkije, zijn helft gespeeld tegen Beerschot daar en duikt in geen enkel medisch bulletin op vorige week ![]()
Abel is fit, fysiek sterk. Maar voetbaltechnisch een ramp ... reden van zijn niet selectie ... meer dan waarschijnlijk exit voor hem eind van het seizoen...
Zou toch een blessure hebben. Weet niet meer juist wat ik heb gelezen. Iets aan de hamstrings denk ik.. Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Zou opnieuw geblesseerd zijn : 09/02 Joneleit trainde woensdag gedeeltelijk met de groep. Masuero (hamstrings) volgde een aangepast programma. Köteles volgt een oefentherapie. Hij zou pas over een maand aan voetballen kunnen denken. www.sport.be
Re: Abel MasueroLijkt me weer zo'n anonieme transfer genre Domen Bersnjak of Tomi Kinunnen, die we hier nooit meer gaan zien spelen
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
Sulejmanovich.. http://forums.soccerfansnetwork.com/showthread.php?13964-Almir-Sulejmanovic 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Speelt nu in Albanië.
Weer out, blijkbaar een contractuur.......Wij zitten opgescheept met zijn contractduur ! ![]()
Re: Abel MasueroEne van 5 jaar nog wel, omdat de staf toch zo overtuigd was van die jongen zijn meer dan adequate kwaliteiten. [dixit Degraen]
De technische staff is niet overtuigd van zijn voetbaltechnische kwaliteiten, dus deze "nieuwe" kwetsuur vormt geen selectieproblemen. Hem in de zomer verpatsen is een groter probleem ![]()
Haha! Die ken ik ook nog! Die speelde nog een tijdje met het nummer 5 van Delbroeck dacht ik (zelfs met Delbroeck op zijn rug?) tijdens een oefenpartijtje. Heerlijk om van die vergeten figuren op te rakelen. Fritz Emeran? Blessing Kaku? Heuj! ![]() Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
Blessing Kaku heeft toch zijn wedstrijden in KRC-shirt gespeeeld, hoor, en liet een goeie indruk na. Als ik mij goed herinner, is die "in volle glorie" weggetransfereerd voor een -naar de normen van die tijd toch- leuk bedrag.
Re: Abel MasueroNaar Hapoel Be'er-Sheva, waar hij 11 maal scoorde in 44 matchen. Daarna nog een tiental clubs versleten.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: Abel MasueroIndertijd Kaku zijn vriendin (één van de velen?) nog moeten afwimpelen, volgens haar moest die vertrekken omdat hij naar 't schijnt de enigste was die zn mond durfde open te trekken tegen Bossie toen.
![]()
Ik herinner me hem vooral als een enorm krachtige speler, die elk duel met wat schouderwerk wist te winnen. Zo hebben we er nog al wel gehad, Soley Seyfo ![]() ![]()
Re: Abel MasueroGoh, Masuero... Volgens mij slaagt hij er nog in zijn enkel te verzwikken over een te lang gelaten grasspriet
![]() Laatst bijgewerkt door Super_Mike op 15 feb 2012, 23:49, in totaal 1 keer bewerkt.
Re: Abel MasueroVolgens HBVL is hij fit bevonden (verlost van een contractuur in de hamstrings). Misschien zien we er nog iets van de komende weken... Hubert'ke is nu toch ook niet de oplossing als CV.
Re: Abel MasueroMasuero, is dat onze wintertansfer?
![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Abel MasueroHopelijk krijgen we nu eens de echte Masuero binnenkort te zien. Heel dikwijls gekwetst en een helft tegen een superieur Chelsea. Meer hebben we niet van hem gezien dus who knows, misschien kan hij ons nog aangenaam verrassen.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
|