Het is nu 20 mei 2012, 15:14

Abel Masuero

Alles over Racing Genk, van nieuws tot wedstrijden, spelers, transfers, ...
  • Auteur
    Bericht

Re: Abel Masuero

Berichtdoor Fons » 18 feb 2012, 16:18

Tja wat ben je met voetballende verdedigers als ze zo makkelijk laten scoren. 750.000 euro de vuilbak in, en die 1,5 miljoen voor die keeper die we gratis hebben teruggegeven ook. Wat een klungels...
Fons

Mijn team: Genk, Juve, Orlando Magic

Berichtdoor StarFish » 18 feb 2012, 17:01

Malu schreef op 17 feb 2012, 21:38:
Boostmaster schreef op 17 feb 2012, 21:34:En hoe weet jij dat?

Als hij met technische staff Been bedoelt dan kan ik hem misschien volgen, geen voetballende verdediger zoals Sarr.

Laten we het zo zeggen, een lid van de technische staff, is "familie" ... en we praten geregeld wel eens over de voetbal 8) en ook ik ben nieuwsgierig naar de mens Abel Masuero ... et voila ... dat was het antwoord ...
StarFish

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor seermenie » 18 feb 2012, 17:22

Toch wel erg hoe ze op deze cruciale positie qua transfers nog het hardst de mist zijn ingegaan.
seermenie

Berichtdoor shakespare » 18 feb 2012, 17:36

StarFish schreef op 18 feb 2012, 17:01:
Malu schreef op 17 feb 2012, 21:38:
Als hij met technische staff Been bedoelt dan kan ik hem misschien volgen, geen voetballende verdediger zoals Sarr.

Laten we het zo zeggen, een lid van de technische staff, is "familie" ... en we praten geregeld wel eens over de voetbal 8) en ook ik ben nieuwsgierig naar de mens Abel Masuero ... et voila ... dat was het antwoord ...
Sinds hij gehaald werd is er toch niet zoveel veranderd in die technische staf; Vercauteren had zijn twijfels, maar die was toen weg. Eigenlijk is alleen Been bijgekomen...
Ik meen mij te herinneren dat Been positief was na de wedstrijd op Lokeren, waar Masuero,ondanks een trap op de enkel verder speelde.Hij stelde hem dan op, weer naast Tozser, in de blundermatch op Chelsea, waar de speler mocht beschikken na 45'.
Als Been evenveel kansen had gekregen als hij die "niet voetballende verdedigers" heeft gegeven, dan waren we allang van hem verlost geweest.
Maar door het opstellen van die verdedigers had hij impliciet toegegeven wat een klungelaar hij was om Tozser als centrale verdediger op te stellen, dus moesten er maar anderen opgeofferd aan zijn zienswijze.
En Degraen zat erbij en keek ernaar...
shakespare

Berichtdoor sogano » 02 maart 2012, 08:59

Volgens HLN zou hij opnieuw (nog steeds?) sukkelen met de enkel.....
sogano

Mijn team: Krc genk

Berichtdoor Ray Sing » 02 maart 2012, 10:16

sogano schreef op 02 maart 2012, 08:59:Volgens HLN zou hij opnieuw (nog steeds?) sukkelen met de enkel.....

Mag, wat mij betreft, bijgeschreven worden op het vragenlijstje van onze "parlementairen" : Dirk, hoe zit het nu, is Masuero fit of niet? Komt hij nog in aanmerking voor een basisplaats of niet? En niet laten afschepen met "de trainer bepaalt autonoom de opstelling en blablabla"...
Ray Sing

Berichtdoor Scandic » 02 maart 2012, 10:22

Ray Sing schreef op 02 maart 2012, 10:16:Mag, wat mij betreft, bijgeschreven worden op het vragenlijstje van onze "parlementairen" : Dirk, hoe zit het nu, is Masuero fit of niet? Komt hij nog in aanmerking voor een basisplaats of niet? En niet laten afschepen met "de trainer bepaalt autonoom de opstelling en blablabla"...

Daar ga je een helder antwoord op krijgen...
Scandic

Mijn team: KRC GENK

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
seermenie

Vorige

Keer terug naar KRC Genk