Gebruikers op dit forum: Coxie, dock, Genkofcourse, Happy Blue, krcboy85, Motelroom, nvdb, raul, saidloyens, thms en 5 gasten
Re: Abel MasueroTja wat ben je met voetballende verdedigers als ze zo makkelijk laten scoren. 750.000 euro de vuilbak in, en die 1,5 miljoen voor die keeper die we gratis hebben teruggegeven ook. Wat een klungels...
Re: Abel Masuero
Laten we het zo zeggen, een lid van de technische staff, is "familie" ... en we praten geregeld wel eens over de voetbal en ook ik ben nieuwsgierig naar de mens Abel Masuero ... et voila ... dat was het antwoord ...
Re: Abel MasueroToch wel erg hoe ze op deze cruciale positie qua transfers nog het hardst de mist zijn ingegaan.
Re: Abel MasueroSinds hij gehaald werd is er toch niet zoveel veranderd in die technische staf; Vercauteren had zijn twijfels, maar die was toen weg. Eigenlijk is alleen Been bijgekomen... Ik meen mij te herinneren dat Been positief was na de wedstrijd op Lokeren, waar Masuero,ondanks een trap op de enkel verder speelde.Hij stelde hem dan op, weer naast Tozser, in de blundermatch op Chelsea, waar de speler mocht beschikken na 45'. Als Been evenveel kansen had gekregen als hij die "niet voetballende verdedigers" heeft gegeven, dan waren we allang van hem verlost geweest. Maar door het opstellen van die verdedigers had hij impliciet toegegeven wat een klungelaar hij was om Tozser als centrale verdediger op te stellen, dus moesten er maar anderen opgeofferd aan zijn zienswijze. En Degraen zat erbij en keek ernaar...
Re: Abel MasueroVolgens HLN zou hij opnieuw (nog steeds?) sukkelen met de enkel.....
Mag, wat mij betreft, bijgeschreven worden op het vragenlijstje van onze "parlementairen" : Dirk, hoe zit het nu, is Masuero fit of niet? Komt hij nog in aanmerking voor een basisplaats of niet? En niet laten afschepen met "de trainer bepaalt autonoom de opstelling en blablabla"...
Daar ga je een helder antwoord op krijgen...
|