Het is nu 20 mei 2012, 15:13

17 december BANDIERI DAG!!!!

Sfeerinitiatieven, sfeergroepen, songs, sfeerattributen, ...
  • Auteur
    Bericht

17 december BANDIERI DAG!!!!

Berichtdoor DRUGHI*GENK » 08 dec 2011, 20:23

We wachten nog op de goedkeuring van Genk maar normaal gezien moet da geen probleem zijn (zo niet hoort ge het wel op tijd).

Dus voor degenen die willen en al een héél jaar vragen hoe of wat, Zaterdag 17 december om 11u aan ingang TZ!!!
En mensen, kom de dag nadien niet af van "hoe maak ik een bandieri" want dan heb ge dikke pech!!!
Wat moet je mee nemen; -Textiel/Acryl verf
- verf borstels en rollertjes (bij de Axion zijn ze het goedkoopst)
- Ontwerp afdrukken op zo stencils, te halen bij de drukkerij.... (A4 van plastiek met opdruk. dat dient voor de projector) -stof is voorzien (je mag zelf ook meebrengen) maar de pvc buizen moet ge zelf meenemen...

En ivm uw ontwerp, met alle respect maar een Bandieri moet van 40m nogaltijd leesbaar zijn! geen witte vlek!!!
Dus neem gerust de moeite om de scène in Europa nog eens door te nemen, kwestie van wat inspiratie op te doen..(niet kopiëren!! :nono: )
Hoe meer witte spaties hoe slechter uw bandieri, beter dikke strakke letters dan dunne kromme letters,.....

Tot dan!
DRUGHI*GENK

Mijn team: Genk

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Genkbloods

Re: 17 december BANDIERI DAG!!!!

Berichtdoor Borrie_TZ » 08 dec 2011, 20:38

Spijtig dat dit in de examenperiode valt, had er heel graag bij geweest, maar is gewoon niet mogelijk! Veel succes en hopelijk veel mooie exemplaren!
Borrie_TZ

Mijn team: KRC GENK

Berichtdoor DRUGHI*GENK » 08 dec 2011, 20:50

Borrie_TZ schreef op 08 dec 2011, 20:38:Spijtig dat dit in de examenperiode valt, had er heel graag bij geweest, maar is gewoon niet mogelijk! Veel succes en hopelijk veel mooie exemplaren!

Sorry maar dat vind ik een flauwe uitvlucht!!
U examens gaan voor! geen discussie, maar niet de tijd vinden om 2uurtjes een bandieri te maken of komen horen naar de uitleg? (zet gewoon de lijntekening desnoods en kleur hem daarna in, hooguit 15 min werk) vind ik echt flauwtjes

Ik ga mij proberen weer niet te druk te maken maar echte mentaliteit is soms hééél ver zoek en dat is niet alleen op "Borie" bedoeld..
DRUGHI*GENK

Animale322, G.J.C

Berichtdoor socio » 08 dec 2011, 21:42

11h? Dan moet ik om 10h opstaan! Op ne zaterdag!!! Mopje he, ik zal er zijn. :-)

(Post made via Android)
socio

Mijn team: Racing

DRUGHI*GENK

Berichtdoor Massei_Genk » 08 dec 2011, 21:57

Ondanks examens toch inspanningske doen om daar te geraken, want kijk al lang uit naar zo een bandieri-dag!
Zal zeker nog wa inspiraties opdoen voor ontwerpen, aan fantasie ontbreekt het hier toch alvast niet :)
Fino alla fine
Massei_Genk

Mijn team: Racing Genk, Juventus

Berichtdoor pino colada » 08 dec 2011, 22:38

ga zeker ook proberen om eens te komen zien, (als ik niet moet werken)

ik sta wel niet in tz, ma dat boeit niet, dan ben ik ma de enige in de staan, en wie weet volgen er dan nog he
pino colada

Mijn team: KRC Genk

Silverbullet

Berichtdoor T.O. » 09 dec 2011, 04:01

ja ik moet elke zaterdag werken van 10u tot 19, echt dik balen want had al lang uitgekeken naar een bandieridag
Afbeelding

MENTALITÀ LOVANISTA
T.O.

Mijn team: Racing Genk, AS Roma, Chelsea, Hertha BSC

Berichtdoor Genkbloods » 09 dec 2011, 08:25

Mooi initiatief, eindelijk zou ik zeggen. Nu hopen er genoeg volk op afkomt, maar dat zal wel goed komen. :thumb:
tiocfaidh ar la
Genkbloods

Berichtdoor Borrie_TZ » 09 dec 2011, 13:35

DRUGHI*GENK schreef op 08 dec 2011, 20:50:
Borrie_TZ schreef op 08 dec 2011, 20:38:Spijtig dat dit in de examenperiode valt, had er heel graag bij geweest, maar is gewoon niet mogelijk! Veel succes en hopelijk veel mooie exemplaren!

Sorry maar dat vind ik een flauwe uitvlucht!!
U examens gaan voor! geen discussie, maar niet de tijd vinden om 2uurtjes een bandieri te maken of komen horen naar de uitleg? (zet gewoon de lijntekening desnoods en kleur hem daarna in, hooguit 15 min werk) vind ik echt flauwtjes

Ik ga mij proberen weer niet te druk te maken maar echte mentaliteit is soms hééél ver zoek en dat is niet alleen op "Borie" bedoeld..

Ik snap wat je bedoelt, maar moet op dit moment prioriteiten stellen...
Maar misschien zoals je zegt dat ik nog even langs kan komen (als ik vervoer heb) en dat ik toch nog iets kan maken.
Borrie_TZ

Berichtdoor Sander » 09 dec 2011, 17:00

http://imageshack.us/photo/my-images/714/logobandieri.jpg/

Is mijn idee wat ik heb uitgewerkt, zelf zou ik niet weten of deze al in gebruik is door een van de Ultragroepen in Europa.

Geef gerust uw mening en misschien nog ideeën om hierbij te doen of wat er aan kan verander worden
Sander

Berichtdoor Borrie_TZ » 09 dec 2011, 18:34

Afbeelding komt mij beetje bekend voor? & lijkt me zeer moeilijk om deze te verwezelijken(zeker de logo's), maar ga ervoor zou ik zeggen!
Borrie_TZ

Berichtdoor Footsoldier » 09 dec 2011, 18:34

Volgens mij is dat een antifa-symbool, maar ik ben niet zeker...
Footsoldier

Mijn team: Genk, Lazio Roma

Berichtdoor Sander » 09 dec 2011, 18:41

Footsoldier schreef op 09 dec 2011, 18:34:Volgens mij is dat een antifa-symbool, maar ik ben niet zeker...

Stond op de muts Che Guevara & op de mondsjaal (juiste benaming kwijt) een ster, maar deze heb ik allebei vervangen door het logo van TZ & het sterrenlogo van Genk
Sander

Berichtdoor Massei_Genk » 09 dec 2011, 23:04

Ik wil gewoon ene van een mijnschacht maken: simpel, duidelijk en Genk!
Fino alla fine
Massei_Genk

Mijn team: Racing Genk, Juventus

Alexx3600

Berichtdoor Belgijanac » 10 dec 2011, 02:46

Borrie_TZ schreef op 09 dec 2011, 18:34:Afbeelding komt mij beetje bekend voor? & lijkt me zeer moeilijk om deze te verwezelijken(zeker de logo's), maar ga ervoor zou ik zeggen!

Minder detail, meer strakke lijnen!
Verder de picture is bekend, maar wordt door meerdere groepen gebruikt. Is wel een politiek gekleurde pic, dus niet aan mij besteed. Maar mag altijd als bandieri in Genk gebruikt worden.
Beun there, done that!
Belgijanac
Administrator

Mijn team: KRC Genk, Hajduk Split

Sander

Berichtdoor lambie » 10 dec 2011, 15:58

lambie

Berichtdoor Borrie_TZ » 10 dec 2011, 16:01

Zal niet gemakkelijk worden om zo ene te maken...
Borrie_TZ

Berichtdoor lambie » 10 dec 2011, 16:04

Borrie_TZ schreef op 10 dec 2011, 16:01:Zal niet gemakkelijk worden om zo ene te maken...

nee, veel detail maar wel nice als hij lukt!
Die letters worden trouwens volledig blauw :)
lambie

Berichtdoor Borrie_TZ » 10 dec 2011, 16:11

Gaat ge ook de tatoeages namaken? :p
Borrie_TZ

Berichtdoor lambie » 10 dec 2011, 16:41

haha zo ver ga ik niet he :p
lambie

Berichtdoor Koningsblauw » 11 dec 2011, 14:40

Voorstel, maak een Banderie met 2 kanten.

Voorkant, naar eigen keuze
Achterkant, tekst met daarop Tribune Zuid is een sfeervak geen plantenbak.

Kapotgeërgerd aan die cactussen. Bij ons ging iemand (terecht) tegen zo een cactus in (een beetje te hevig dat wel) en het was bijna prijs. Ik snap niet dat die mensen een abo pakken in een sfeervak als ze ook nog eens pertinent WEIGEREN om ook maar iets mee te doen.
Koningsblauw
Administrator

Mijn team: Zutendaal VV

-322-, Genkofcourse, Gtid_, jarne, madov, Massei_Genk, mm17, Sander

Berichtdoor Genkbloods » 11 dec 2011, 15:40

Men neefke, den Ivan Bogdonov, laat weten dat hij niet niet graag op een banderie staat bij een andere ploeg. :rofl:
tiocfaidh ar la
Genkbloods

Alexx3600

Berichtdoor DRUGHI*GENK » 11 dec 2011, 15:47

Sorry maar dat is zoooooo fout!!!
1 Ge gebruikt een fucking nazi als vb (daar gaat ge veel van de drughi's en ultra's op hun tenen trappen!!!)
2 Letters staan er veeeeeel te klein op
3 GEEN DETAILS!!!!!!! Simple strakke letters, of een logo volstaad
En AUB mensen, ALS ge een bestaand logo van iets gebruikt WEET dan ook de achtergrond daarvan!!!

ps: vergeet niet dat de stof die wij al hebben uitgesneden eerder de lengte ingaat als de breedte......
DRUGHI*GENK

Berichtdoor Aces » 11 dec 2011, 16:32

http://imageshack.us/f/577/imgzac.jpg/

komt van de game red dead redemption maar dan wa aangepast
Frontline TT
1312
Aces

Berichtdoor DG02 » 11 dec 2011, 16:34

DRUGHI*GENK schreef op 11 dec 2011, 15:47:

Sorry maar dat is zoooooo fout!!!
1 Ge gebruikt een fucking nazi als vb (daar gaat ge veel van de drughi's en ultra's op hun tenen trappen!!!)
2 Letters staan er veeeeeel te klein op
3 GEEN DETAILS!!!!!!! Simple strakke letters, of een logo volstaad
En AUB mensen, ALS ge een bestaand logo van iets gebruikt WEET dan ook de achtergrond daarvan!!!

ps: vergeet niet dat de stof die wij al hebben uitgesneden eerder de lengte ingaat als de breedte......

Mensen die niet goed kunnen ontwerpen/tekenen gene paniek wij maken 'n deel vb die jullie kunnen tekenen.

WAT NOG MEE TE BRENGEN ZATERDAG !!!!!

* verf na keuze: textiel of acrylverf is alle twee goed.
* verfborstels: gewoon van die kleine ronde of platte mag ook (platte is makkelijk voor teksten af te werken). ge kunt die heel goedkoop in de axion kopen en die kunt ge uitwassen en hergebruiken dus is geen weggegooid geld.
* Stof is voorzien, maar als jullie thuis nog oude lakens ofzo hebben liggen MAG ALTIJD MEEGEBRACHT WORDEN !!!!

Tot zaterdag hopelijk !
STILE DI VITA
-DRUGHI GENK-
DG02

Berichtdoor Genkbloods » 11 dec 2011, 16:48

Niet iedereen is links, vriend, en naar mijn mening maar goed ook. ;) De meesten binnen Drughi zijn dat wel, maar in Tribune Zuid allesbehalve. De meesten interesseren zich geen reet in politiek.

Nu, mij zul je ook niet zien afkomen met een Celtic Cross, omdat je dan gewoon alles in het belachelijke trekt, zo langs een Ché-banderie en si en la. En ook uit respect voor de andere jongens. EN ook omdat we in een hypocriet land leven waar linkse symbolen zonder gevolg blijven maar rechtse symbolen je een lange ban opleveren. Zo is er vorig jaar in Antwerp een ban bij een fan gevallen van een jaar omdat die een Celtic Cross meenam.

Maar Genk is multicultureel dus rechtse symbolen zouden sowieso belachelijk staan hier. Liefst van al zou ik al dat politiek getinte uit TZ hebben, gewoon bomvol blauw, wit en Limburgse vlaggen. Die vlag van Limburg boven de ingang, pure klasse.
tiocfaidh ar la
Genkbloods

Berichtdoor DRUGHI*GENK » 11 dec 2011, 17:03

hier heb je wat voorbeelden;

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

hopelijk is de boodschap aangekomen...
DRUGHI*GENK

Berichtdoor DG02 » 11 dec 2011, 17:08

DRUGHI*GENK schreef op 11 dec 2011, 17:03:hier heb je wat voorbeelden;

[ Afbeelding ]

hopelijk is de boodschap aangekomen...

Weet iemand waar die opaan is? Ben er al lang na opzoek. Blijkbaar zijn er mensen binnen TZ die souveniers mee na huis nemen :nono:
As iemand weet wie deze mee heeft of iemand heeft die mee thuis genomen, breng die aub terug, no hard feelings ma wil die gewoon terug.

Thx
STILE DI VITA
-DRUGHI GENK-
DG02

Berichtdoor DRUGHI*GENK » 11 dec 2011, 17:26

Genkbloods schreef op 11 dec 2011, 16:48:

Niet iedereen is links, vriend, en naar mijn mening maar goed ook. ;) De meesten binnen Drughi zijn dat wel, maar in Tribune Zuid allesbehalve. De meesten interesseren zich geen reet in politiek.

Nu, mij zul je ook niet zien afkomen met een Celtic Cross, omdat je dan gewoon alles in het belachelijke trekt, zo langs een Ché-banderie en si en la. En ook uit respect voor de andere jongens. EN ook omdat we in een hypocriet land leven waar linkse symbolen zonder gevolg blijven maar rechtse symbolen je een lange ban opleveren. Zo is er vorig jaar in Antwerp een ban bij een fan gevallen van een jaar omdat die een Celtic Cross meenam.

Maar Genk is multicultureel dus rechtse symbolen zouden sowieso belachelijk staan hier. Liefst van al zou ik al dat politiek getinte uit TZ hebben, gewoon bomvol blauw, wit en Limburgse vlaggen. Die vlag van Limburg boven de ingang, pure klasse.

Idd Genk IS multicultureel en rechtse symbolen zouden idd belachelijk zijn!!!
En ik weet goed genoeg dat er ook rechtse personen in TZ zijn!
En daar heb ik helemaal geen probleem mee, ieder zijn mening toch?
Maar ge moet respect hebben voor hetgeen wat er in het verleden altijd is geweest (en nu nog is) dus idd ongepast!
swat, blablabla

Wat ik wil zeggen is dat ik mij gewoon afvraag, hoe kom je op dat idee??? echt! hoe?
DRUGHI*GENK

Berichtdoor Genkbloods » 11 dec 2011, 18:09

DRUGHI*GENK schreef op 11 dec 2011, 17:26:
Genkbloods schreef op 11 dec 2011, 16:48:

Idd Genk IS multicultureel en rechtse symbolen zouden idd belachelijk zijn!!!
En ik weet goed genoeg dat er ook rechtse personen in TZ zijn!
En daar heb ik helemaal geen probleem mee, ieder zijn mening toch?
Maar ge moet respect hebben voor hetgeen wat er in het verleden altijd is geweest (en nu nog is) dus idd ongepast!
swat, blablabla

Wat ik wil zeggen is dat ik mij gewoon afvraag, hoe kom je op dat idee??? echt! hoe?

Banderie is niet van mij. Maar die jongen bedoelde dat garantie goed, de wil is er. :thumb:
tiocfaidh ar la
Genkbloods

Volgende

Keer terug naar Sfeer