door loe » 08 jan 2012, 22:35
Weet ook niet met welke grafische programma's jullie dit soms allemaal via computer maken, maar ik heb hier gewoon even een klein primitief schetsje gemaakt via paint voor een paar typische doeken, die goed zouden zijn voor op verplaatsing. De enigste banners die we hebben zijn ofwel van Drughi, Ultras, Casuals, ... OF gaan over het collectief Tribune Zuid. Waarom dit niet ook eens 'verruimen' met andere termen, waardoor er inhoudelijk wat variatie komt. Zoals ik nu probeer te doen met een (misschien wel dwaas) ideetje voor een verplaatsing, als 'Vak SS on tour'. Gewoon van die typische 'verbredingsbanners', die het vak gewoon goed kunnen vullen op verplaatsing.

- Naamloos.jpg (71.36 KiB) 588 keer bekeken
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
-
loe
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, West Ham
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Sander
door Aces » 09 jan 2012, 21:09
misschien iemand nog een tekst voor erbij ? ik dacht iets van enter the blue zone ofzo
Frontline TT 1312
-
Aces
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door Super_Mike » 10 jan 2012, 20:07
Wie maakt deze allemaal? Zijn prachtig, zeker de eerst een de laatste!
-
Super_Mike
-
-
-
- Mijn team: RC Genk
-
door Super_Mike » 10 jan 2012, 20:10
Sommigen zouden niet eens mis staan op een muur in het stadion... Als ze nu eens dezelfde constructie bouwen als bij de mindervalidentribune, en er dan een paar grafitikunstenaars zo'n fraaie kunstwerken op laten spuiten? Dan wordt het stadion meteen een pak mooier en de onderste rij stoelen wordt nu toch maar nauwelijks gebruikt.
-
Super_Mike
-
-
-
- Mijn team: RC Genk
-
door Géof » 10 jan 2012, 21:38
TRIBUNEZUID schreef:Super_Mike schreef op 10 jan 2012, 20:10:Sommigen zouden niet eens mis staan op een muur in het stadion... Als ze nu eens dezelfde constructie bouwen als bij de mindervalidentribune, en er dan een paar grafitikunstenaars zo'n fraaie kunstwerken op laten spuiten? Dan wordt het stadion meteen een pak mooier en de onderste rij stoelen wordt nu toch maar nauwelijks gebruikt.
Iets zoals Ajax, schuin onder vak410 hebben ze toch een volledige muur vol graffiti.
Inderdaad:   
-
Géof
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk - Ajax
door DG02 » 10 jan 2012, 21:59
We moeten al alle moeite doen en ons eigen geld steken in onze graffiti's in TZ in de tribune. Ma as jullie willen sponsoren, graag zelfs !!!!
STILE DI VITA
-DRUGHI GENK-
-
DG02
-
-
-
- Mijn team: Genk
door Genkbloods » 10 jan 2012, 23:10
DG02 schreef op 10 jan 2012, 21:59:We moeten al alle moeite doen en ons eigen geld steken in onze graffiti's in TZ in de tribune. Ma as jullie willen sponsoren, graag zelfs !!!!
Rondhaling nog eens doen en ge komt toch aan wat geld mits goede reclame. En niet alleen in TZ, onvoorbereid, maar gewoon aan de staantribune!
tiocfaidh ar la
-
Genkbloods
-
-
-
door BlueIsh » 10 jan 2012, 23:49
DG02 schreef op 10 jan 2012, 21:59:We moeten al alle moeite doen en ons eigen geld steken in onze graffiti's in TZ in de tribune. Ma as jullie willen sponsoren, graag zelfs !!!!
Als ge op voorhand zegt hoeveel ge wilt inzamelen en specifiek zegt voor wat en op welke plek.. ben'k ervan overtuigd dat ge dat geld samenkrijgt. Zonder probleem zelfs. Wel jammer trouwens dat de graffiti in TZ momenteel wat afschilfert.
-
BlueIsh
-
-
-
door Animale322 » 11 jan 2012, 10:32
Super_Mike schreef op 10 jan 2012, 20:07:Wie maakt deze allemaal? Zijn prachtig, zeker de eerst een de laatste!
Hijzelf dacht ik 
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door M_ich » 12 jan 2012, 19:40
Is dit niks voor de uitmatch in Bergen dit jaar?  
-
M_ich
-
-
-
door DRUGHI*GENK » 12 jan 2012, 19:43
-
DRUGHI*GENK
-
-
-
door Spille » 12 jan 2012, 19:54
Super_Mike schreef op 10 jan 2012, 20:10:Sommigen zouden niet eens mis staan op een muur in het stadion... Als ze nu eens dezelfde constructie bouwen als bij de mindervalidentribune, en er dan een paar grafitikunstenaars zo'n fraaie kunstwerken op laten spuiten? Dan wordt het stadion meteen een pak mooier en de onderste rij stoelen wordt nu toch maar nauwelijks gebruikt.
Waarom eigenlijk niet gewoon beginnen met die mindervalidentribune beter af te werken? Volledig in het koningsblauw schilderen met witte strepen ofzo zou al mooi zijn, maar met graffiti... nog beter!
-
Spille
-
-
-
door DG02 » 14 jan 2012, 19:28
Allemaal goei ideeen hier ma 't blijft jammer genoeg (bij de meeste) altijd met hier praten, neem initiatief jongens...
STILE DI VITA
-DRUGHI GENK-
-
DG02
-
-
-
door M_ich » 15 jan 2012, 10:10
DG02 schreef op 14 jan 2012, 19:28:Allemaal goei ideeen hier ma 't blijft jammer genoeg (bij de meeste) altijd met hier praten, neem initiatief jongens...
Na mijn examens heb ik 2 weken vrij, dan ga ik er eens een stuk of 4 - 5 maken 
-
M_ich
-
-
-
|